Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، ابراهیم داروغه‌زاده رئیس اداره ارزشیابی معاونت سینمایی در توئیتی به دفاع از رامبد جوان و نگار جواهریان پرداخت. این زوج سینمایی که اخیرا به کانادا رفتند و احتمالا فرزندشان در این کشور قرار است متولد شود، به این دلیل که رامبد در همه سال‌های اخیر در خندوانه از ایرانی بودن و ایرانی ماندن و تحمل شرایط دشوار سخن می گفت، زیر فشار قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حالا داروغه‌زاده پس از انتشار عکس این زوج در کانادا و افزایش حملات به آنها درباره این اتفاق توئیت کرده و نوشته است:«فرزندان این همه مقامات مسئول به آمریکا و انگلیس رفتند و درس خواندند و  اقامت گرفته اند و حتی شهروند شده اند.
رامبد یک هنرمند بوده که در شرایط بد اقتصادی سعی کرده در شرایط بد اقتصادی که حاصل عملکرد بد همان مسئولین بوده برای مردم نشاط ایجاد کند، کدام به مردم بدهکارند؟»
البته حالا بیش از مسئولین این مردم هستند که رامبد را نه برای تصمیم به تولد فرزندش خارج از مرزهای سرزمینی ایران که برای رفتار متفاوتش جلوی دوربین و در رسانه ملی مورد نقد قرار داده اند.
حالا باید دید این توئیت حمایتی داروغه زاده چه واکنش هایی دارد و آیا باعث می شود با انتقادهای مردمی او هم مثل ژوله از حمایتش عقب نشینی کند؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کانادا انگلیس شهروند تولد ایران دوربین رسانه ملی عقب نشینی کانادا خندوانه رامبد جوان نگار جواهریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۸۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه‌های علیرضا دبیر به ملی‌پوشان کشتی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا دبیر که با توجه به لغو پروازها، سفرش به قرقیزستان به تعویق افتاده است، در تماس تصویری، صحبت‌هایی را با ۳ آزادکار و ۲ فرنگی‌کار شرکت کننده در رقابت‌های گزینشی المپیک در قرقیزستان انجام داد.

بنابر روایت ایرنا، رئیس فدراسیون کشتی خطاب به نمایندگان کشورمان گفت: اگر به دنبال کسب مدال در المپیک هستید، پس کسب سهمیه باید برایتان راحت‌تر باشد. هرکدام شما یک سردار برای ایران و نماینده ۸۵ میلیون مردم عزیز کشورمان هستید و نگاه مردم به افتخارآفرینی شما در این مسابقات است. ما با دعای خیر مردم و تشویق آن‌ها روحیه می‌گیریم و شما هم باید با بالا بردن پرچم ایران اسلامی به مردم روحیه دهید و آن‌ها را خوشحال کنید.

دبیر گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتید، هیچ کشتی‌گیری به مانند شما تمرین و کار نکرده است. به داشته‌های خود اطمینان کنید و حریفان را نیز دست کم نگیرید. کادر فنی برای شما زحمات فراوانی کشیده است.

مسابقات کسب سهمیه المپیک در کشتی آزاد فردا (جمعه) برگزار می شود که احمد محمدنژاد جوان در وزن ۵۷ کیلوگرم، یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم و امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم نمایندگان کشورمان هستند.

مسابقات کشتی فرنگی گزینشی المپیک نیز روز یکشنبه برگزار خواهد شد و امین کاویانی نژاد در وزن ۷۷ کیلوگرم و علیرضا مهمدی در وزن ۸۷ کیلوگرم برای کشورمان به میدان می‌روند.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896793

دیگر خبرها

  • جلوگیری از ضرر چندمیلیاردی پرسپولیس توسط بیرانوند!
  • بیرانوند چگونه از ضرر چندمیلیاردی پرسپولیس جلوگیری کرد؟
  • امیرعبداللهیان: عملیات تبیهی ایران در چارچوب دفاع مشروع بود
  • توصیه‌های علیرضا دبیر به ملی‌پوشان کشتی
  • رویکرد نوسازی مدارس تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • اختتامیه مدیحه‌سرایی و چاووشی‌خوانی روستایی رضوی در دشتستان بوشهر
  • اردبیل| ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • خطیب زاده: ایران هم توان و هم ظرفیت دفاع از خود را دارد
  • نماینده شهرستان‌ها در پایتخت هستیم/بعد از اجرا نمایش همراهتان است
  • (عکس) هانی رامبد به هادی چوپان انگیزه داد