Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@08:49:04 GMT

نیروی انتطامی اقتدار امنیت است

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۸۴۹۱

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه : ، و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین براری اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری که طی آن سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید قصد زورگیری و سرقت یک دستگاه خودروی دیگر را داشته اند، تیمی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از حضور پلیس در محل، فردی به ماموران مراجعه و عنوان کرد که ۵ سرنشین یک دستگاه خودروی پراید با تهدید اسلحه قصد سرقت خودروی وی را داشته اند که پس از مقاومت در برابر آنها و اطلاع به پلیس از صحنه متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با دریافت این گزارش، ماموران پلیس حین گشتزنی موفق به شناسایی خودروی پراید افراد زورگیر شدند و سارقان نیز با مشاهده ماموران ضمن بی توجهی به اخطارهای ایست پلیس به سرعت اقدام به فرار کردند.

وی یادآور شد: در این تعقیب و گریز ماموران با استفاده از قانون به کار گیری سلاح و شلیک سه تیر هوایی و ۲ تیر به لاستیک خودروی افراد زورگیر موفق به توقیف آن شدند.

براری گفت: خودروی متعلق به سارقان زورگیر در حوالی پل ولایت متوقف و ماموران با کمک ۲ گشت دیگر پلیس، هر ۵ سرنشین پراید را دستگیر کردند.

وی همچنین با اشاره به زخمی شدن یکی از سارقان و انتقال وی به بیمارستان، از ادامه تحقیقات از ۴ زورگیر دیگر خبر داد و گفت: همزمان با این تحقیقات تاکنون ۳ شهروند با مراجعه به کلانتری شکایت خود را از این باند که قصد سرقت خودروهای آنان را نیز داشته اند، اعلام کردند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۸۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد

 سرهنگ غلامرضا برزگر رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزدگفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی یزد از خبری مبنی بر جابجایی سوخت قاچاق توسط فردی مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند. 

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار اطلاعاتی و به کارگیری گشت‌های نامحسوس کامیون حامل سوخت قاچاق را متوقف کردند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد ضمن اشاره به کشف بیش از ۸ هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل افزود: متهم جهت تکمیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!