Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، یاوری مدیر امور هماهنگی و دبیر کمیته صیانت از حریم کلانشهر مشهد گفت: به‌موجب دستور دادستان محترم عمومی و انقلاب مرکز استان، تیم‌های گشت ویژه اراضی در محور بزگراه مشهد، باغچه وارد عمل شدند و ۲۲ مورد باغ ویلا و اراضی محصور شده غیر مجاز و فاقد مجوز قلع و قمع گردید، و ۴۵ هزار متر مربع اراضی کشاورزی آزاد سازی و به حالت اولیه باز گردانیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام//ر. س

آزادسازی باغ ویلا‌ها و اراضی کشاورزی غیرمجاز در مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشاورزان دادستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۸۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در استان بوشهر شناسایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مشایخی ظهر چهار شنبه در جمع خبرنگاران گفت: ساخت و ساز غیرمجاز به معنای انجام فعالیت‌های ساخت و ساز بدون رعایت قوانین، مقررات و مجوزهای لازم است.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: ساخت و ساز در مناطق ممنوعه یعنی اراضی کشاورزی، تخطی از مقررات قانون اصلاحی قانون حفظ کاربری است و موجب ایجاد خطرات جبران ناپذیر برای تأمین امنیت غذایی است.

مشایخی با تاکید بر جلوگیری از گرایش افراد به تغییر کاربری اراضی زراعی از طریق اطلاع رسانی‌های سودمند و هدفمند افزود: در جهت جلوگیری از تخریب اراضی کشاورزی با ساخت و سازهای بدون مجوز باید اطلاع رسانی‌هایی با هدف آگاهی سازی و ایجاد انگیزه برای کشاورزان و بهره برداران صورت پذیرد.

وی ادامه داد: همراه بودن مردم با واحدهای گشت در جهت شناسایی و گزارش تخلفات ساخت و سازهای غیر مجاز کمک مؤثری در حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی دارد.

وی بیان کرد: در سال جاری تاکنون ۱۷۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز توسط واحدهای گشت شهرستان‌های تابعه شناسایی و از ادامه عملیات جلوگیری شده است.

کد خبر 6087500

دیگر خبرها

  • ۱۷۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در استان بوشهر شناسایی شد
  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • رفع تصرف ۱۲ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • آزادسازی ۱۰ هکتار از زمین های کشاورزی گرگان
  • ۳۹۵ هکتار اراضی کشاورزی در آذربایجان شرقی واگذار شد
  • بیشترین تغییر کاربری اراضی کشاورز در لرستان مربوط به خرم‌آباد است
  • شناسایی ۲۴۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردبیل
  • بررسی ۴۳ پرونده تغییر کاربری اراضی در مازندران
  • برخورد قانونی با سودجویان در اراضی کشاورزی وباغی شهرستان نیشابور
  • شناسایی و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی تفرجگاه غربالیز