Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، کاظم غریب آبادی، سفیر  کشورمان نزد سازمان های بین الملی در وین، در مصاحبه ای ویژگی های نشست شورای حکام در خصوص بررسی گزارش آژانس در مورد راستی آزمایی اجرای برجام در ایران را تشریح کرد. 

وی اظهار داشت نشست هفته جاری شورای حکام، در سایه تصمیم اخیر جمهوری اسلامی ایران برای کاهش برخی اقدامات داوطلبانه خود تحت برجام برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 از این رو، ضمن اینکه پانزدهمین گزارش آژانس اجرای تعهدات ایران را تایید می کند، مدیرکل آژانس در گزارش شفاهی خود به تصمیم اخیر شورایعالی امنیت ملی کشورمان اشاره کرد.

    غریب آبادی افزود  آمانو علت اینکه در گزارش شفاهی خود جمله "ایران در حال اجرای تعهدات مرتبط هسته ای خود تحت برجام می باشد" را در این نشست تکرار نکرد، اینگونه اعلام کرد که در پرتو تصمیم اخیر ایران، تکرار این موضع سابق وی منطبق با واقعیت نخواهد بود.

 وی اظهار داشت: ما نیز به آمانو تصریح کردیم که به هنگام انعکاس واقعیت های صحنه، باید بی طرفانه عمل نموده و تمامی جوانب واقعیت را منعکس نماید، نه به گونه ای که صرفاً بخشی از واقعیت برجسته گردد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امنیت ملی ایران جمهوری اسلامی ایران مصاحبه هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۸۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا نامداری از دیدار با علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی خبر داد و دستاورد این نشست را در مسیر پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب استان مطلوب عنوان کرد.

وی افزود: در این دیدار گزارش مبسوطی از وضعیت پروژه‌ها و طرح‌های آب و فاضلاب سطح استان البرز ارائه و اهمیت حمایت مسؤولان استان به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مسیر پیشبرد اهداف شرکت آب و فاضلاب استان البرز یادآور شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بیان کرد: پیرو وعده مساعد نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی، مقرر شد تا جذب اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری در خصوص پروژه‌های آب و فاضلاب به صورت ویژه پیگیری و محقق شود.

کد خبر 6085031

دیگر خبرها

  • الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند
  • یمن عملیات اخیر خود علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی را تشریح کرد
  • روسیه:مخالف استفاده از تحریم جهت مداخله در کشورهای آفریقایی هستیم
  •  تأسف فرانسه از افزایش استفاده از حق وتو در شورای امنیت
  • تشریح برنامه کاری احمدیان در روسیه
  • قربانیان ال‌کلاسیکو: واقعیت یک‌بار برای همیشه!
  • ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و می‌گویند مملکت گل و بلبل است!
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می‌کنند
  • نشست بین المللی شورای حکام مدیریت جامع حوزه‌های آبخیزداری