Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سایت le11amienois فرانسه در ارزیابی عملکرد فنی سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی تیم آمیا در فصل 2019 -2018 لوشامپیونه نوشت: سامان قدوس پس از انجام 3 بازی با دقایق کم برای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 با عقد قرارداد 5 ساله‌ای به ارزش 4 میلیون یورو به تیم آمیا پیوست. این در حالی بود که پیشنهادهایی از تیم‌های رنس فرانسه و اوئسکا اسپانیا نیز دریافت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن با سابقه بازی ملی تصمیم گرفت تا به آمیا بیاید و تبدیل به گران‌ترین خرید تاریخ این تیم شود.

این رسانه خبری و تحلیلی تیم آمیای فرانسه در ادامه می‌نویسد: مهم‌ترین گل سامان قدوس برای آمیا در هفته پایانی فصل 2019 - 2018 لوشامپیونه فرانسه برابر تیم گنگام به ثمر رسید. با این گل آمیا با نتیجه 2 بر یک پیروز و در این رقابت‌ها ماندگار شد. سامان قدوس بیشتر در جناح چپ خط حمله تیم آمیا قرار داشت و در طول فصل 4 گل زد و 4 پاس گل داد که در میان آنها 2 گل با شوت مستقیم برابر تیم‌های لیل و دیژون در اوایل فصل به دست آمدند. سامان قدوس لحظه‌های مفرحی برای برای آمیا در طول فصل ساخت که می‌توانیم به گل هفته پنجم برابر تیم لیل از روی ضربه آزاد و گل 4 روز دیگر پس از این بازی مقابل دیژون اشاره کنیم. البته این مهاجم ایرانی نتوانست انتظارهای طرفدارانش را به خوبی برآورده کند. او در ماه آوریل جراحی شکمی انجام داد و در 5 بازی تیم آمیا غایب بود. 6 بازی را نیز به دلیل جام ملت‌های آسیا 2019 از دست داد. نمره فنی او در طول فصل اخیر در ترکیب تیم آمیا 5.25 (متوسط) است.

256 251

کد خبر 1269620

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سامان قدوس لژیونر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۸۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد

دولت فرانسه با متهم کردن روسیه به انتشار اخبار جعلی و نادرست، از اتحادیه اروپا خواست تا تحریم‌های بیشتری علیه مسکو اعمال کند.

به گزارش اسپوتنیک، فرانسه از اتحادیه اروپا درخواست کرد تحریم‌های جدیدی را برای هدف قرار دادن اطلاعات نادرست روسیه و مداخله در انتخابات در سراسر جهان اعمال کند.

بلومبرگ روز چهارشنبه با استناد به یک پیش نویس پیشنهادی، گزارش داد که فرانسه از اتحادیه اروپا خواسته تحریم های جدیدی علیه روسیه به دلیل ادعاهای دخالت در انتخابات اعمال کند.

در پیش نویس نقل شده توسط بلومبرگ آمده است که این محدودیت‌ها افراد و نهادهای مرتبط با روسیه را که گفته می شود در اقداماتی برای تضعیف دموکراسی، ثبات و حاکمیت قانون از طریق انواع ابزارهای ترکیبی دخیل هستند، هدف قرار می‌دهد.

در گزارش ارائه شده توسط فرانسه ادعا شده است که روسیه با انتشار اخبار جعلی با هدف افزایش اختلاف بین کشورهای عضو اتحادیه اروپا فعالیت‌های بی‌ثبات کننده انجام می‌دهد.

بلومبرگ به نقل از منابع آگاه افزود: مقامات اتحادیه اروپا نگران افزایش حجم اطلاعات جعلی در رسانه‌های اجتماعی در آستانه انتخابات ماه ژوئن هستند.

رسانه های خبری گفتند که پیشنهاد فرانسه از حمایت کشورهای استونی، لتونی، لیتوانی، هلند و لهستان برخوردار است.

ماه گذشته، مقامات جمهوری چک تعدادی از نمایندگان پارلمان اتحادیه اروپا را متهم کردند که از یک رسانه‌ طرفدار روسیه برای انتشار دیدگاه این کشور در مورد وضعیت بین‌المللی، رشوه دریافت کرده‌اند.

روسیه بارها اتهامات غرب در مورد دخالت روسیه در امور داخلی سایر کشورها را رد کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • یادگیری زبان فرانسوی
  • حمایت مردم فرانسه از عملیات تنبیهی وعده صادق
  • آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • وزیر دفاع فرانسه: ایران یک چالش امنیتی برای اروپا است
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه در نقل‌وانتقالات
  • تیم لیگ برتری به دنبال جذب سامان قدوس
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه برای میدلزبورو