Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، عباس ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در آیین اختتامیه و اهدای جوایز مسابقات جام رمضان محلات یزد با اشاره به استقبال شایسته و کم نظیر شهروندان از این دوره از مسابقات، بیان داشت: بنابر بازخورد هایی که از جامعه ورزشی و شهروندان یزدی گرفته شد، این دوره از مسابقات توانست با دربرگیری حداکثری و با کیفیتی مطلوب برگزار شود و رضایت شهروندان را در برداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: استقبال کم نظیر شهروندان از مسابقات جام رمضان محلات یزد وظیفه و انگیزه ما را در تداوم برگزاری برنامه های محله محور به ویژه در حوزه ورزش را دو چندان می کند. تداوم ورزش هایی که در سطح جامعه و به صورت مردمی قابل اجراست اینک به مطالبه مردمی  از سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبدیل شده است که از همکارانم به واسطه تلاش جهت ایجاد این شور و نشاط مردمی قدردانم.

ملازینلی ادامه داد: ورزش هایی که امکان برگزاری در قاعده هرم جامعه را داراست می تواند ضمن ایفای نقش موثر در سلامتی شهروندان، با به میدان آوردن خانواده ها، در حوزه مسائل اجتماعی به ویژه استحکام بنیاد خانواده ها توام با فراهم آوردن نشاط اجتماعی موثر واقع شود.

وی با اشاره به حضور فعال بانوان در مسابقات جام رمضان 98، بیان داشت: در این دوره از مسابقات بیش از پیش شاهد حضور فعال بانوان یزدی بودیم. این مهم از اهداف ارزشمند سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد بود که در جام رمضان نیز همچون سایر برنامه های پیشین این سازمان محقق شد. فعالیت بدنی، تحرک و ورزش در فضایی سالم، ایمن و شایسته، حق بانوان پرتلاش و پرمهر یزدی است که در این راستا و فراهم آوردن شرایطی در خور شان شهروندان خانم یزدی، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در ادامه از ورزشکاران وکارشناسان حاضر در این آیین خواست تا با آسیب شناسی این دوره از مسابقات محلات، جهت بهبود شرایط برگزاری، اعتلای کیفیت و افزایش دربرگیری و استقبال شهروندان از برنامه های ورزشی به ویژه مسابقات محله محور، نظرات و انتقادات خود را به این سازمان ارائه کنند.

ملازینلی در آخر از مشارکت و همراهی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برگزاری مسابقات جام رمضان محلات یزد، تشکر و قدردانی کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان خانواده شهرداری نیروی انتظامی یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۸۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، بر همین اساس مسئولان عالی و متولیان ورزش استان در دوره جدید با هدف ایجاد شرایط و بسترسازی برای کشف و شناسایی استعدادهای ورزش استان اردبیل برگزاری مسابقات ورزشی در قالب جام صفوی را در دستور کار قرار داده اند.نکته قابل تامل اینکه در پیگیری این مهم نوعی اجماع و اهتمام بین مسئولین استانی وجود دارد.
به گفته مسئولان محلی، با مشاهده اراده مسئولان و متولیان ورزش استان برای برگزاری هرچه باشکوهتر این رویداد ورزشی، علاقه روسای فدراسیون‌های ورزشی برای برگزاری جام صفوی افزایش یافته به طوری که در حال حاضر هشت فدراسیون کشتی، فوتسال، وزنه برداری، بسکتبال، شمشیربازی، مینی گلف، اسب سواری (سوارکاری نمایشی) و دارت برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده و نامزد برگزاری مسابقات در این جام هستند.
بر این اساس علاوه بر کشتی، برگزاری مسابقات بین المللی فوتسال با حضور تیم ملی کشورمان و سه کشور خارجی در اردبیل در قالب جام صفوی در سال جاری قطعی شده و مسئولان استان در حال رایزنی برای برگزاری مسابقات در رشته‌های وزنه برداری، بسکتبال، شمشیربازی، مینی گلف، اسب سواری (سوارکاری نمایشی) و دارت هستند.
آغازگر مسابقات جام صفوی در استان اردبیل کشتی فرنگی نوجوانان است که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم اردیبهشت ماه امسال به مدت ۲ روز تحت عنوان گرامی داشت «رحیم علی آبادی» کشتی‌گیر نامی اردبیلی عضو اسبق تیم ملی کشورمان در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار خواهد شد.
بدیهی است برگزاری شایسته این مسابقات نیازمند همراهی و اجماع نخبگان ورزشی، رسانه ای، فرهنگی و اجتماعی استان است و در شرایطی که مسئولان آستین همت بالا زده اند، تمامی آحاد مردم استان باید احساس مسئولیت کنند تا جام صفویدر اردبیل نهادینه شده و به اصطلاح برای استان آورده و ارزش افزوده اقتصادی و ورزشی به همراه داشته باشد
علاوه بر این با توجه به اینکه جام صفوی یک رویداد ملی و بین‌المللی است، باید علاوه بر برگزاری باشکوه و پرشور از نظر کمی و کیفی نیز این جام نسبت به جام‌های دیگر متفاوت و بیانگر ارزش‌های هویتی و فکری استان باشد.

دیگر خبرها

  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • ۲ مجموعه ورزشی بزرگ در محلات هاشم‌آباد و کیانشهر احداث می‌شود
  • ۲ مجموعه ورزشی در محلات هاشم آباد و کیانشهر احداث می‌شود
  • احداث ۲ مجموعه ورزشی در محلات هاشم آباد و کیانشهر
  • ۲ مجموعه ورزشی در محلات هاشم‌آباد و کیانشهر احداث می‌شود