Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی میر اشرفی که در راس یک هیئت بلند پایه اقتصادی جهت شرکت در همایش جهانی فن آوری و نوآوری در حوزه گمرک به باکو پایتخت جمهوری آذربایجان سفر کرده بود، بعد از ظهر پنج شنبه در جریان بازگشت و ورود به کشور از پل مشترک مرزی آستارای ایران و آستارای آذربایجان، بارانداز و راه آهن بین المللی آستارا، محوطه گمرک و انبارهای عمومی آستارا بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل گمرک ایران پس از ورود به کشور مورد استقبال مقامات محلی و گمرکی استان گیلان و شهرستان مرزی بندر آستارا قرار گرفت.

میر اشرفی را در این بازدید، فرمانده هنگ مرزی آستارا، ناظر گمرکات استان گیلان و مدیر کل گمرک آستارا همراهی می کردند. رئیس کل گمرک ایران در جریان این بازدیدها گمرک آستارا را از فعال‌ترین مرزها و گمرکات کشور عنوان کرد و افزود: گمرک آستارا به عنوان یک گمرک ملی و بین المللی فعال در شمال ایران از سه گمرک زمینی، دریایی و ریلی بهره‌مند است.

مهدی میر اشرفی اظهار کرد: گمرک آستارا در کانون توجه کشورهای منطقه است.

کد خبر 4640049

منبع: مهر

کلیدواژه: گمرک ایران آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۹۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیارد دلار صادرات از نمایشگاه اکسپو ایران

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران اظهار داشت: پیش بینی می شود در نمایشگاه توانمدی های صادراتی ایران امسال بیش از یک میلیارد دلار قرار داد تجاری منجر به صادرات امضا شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارس خبرنگار اقتصادی خبرگزاری مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت ایران  امروز در نشست خبری ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران  اظهار داشت: روز جمعه هفتم اردیبهست دومین اجلاس همکاریهای اقتصادی ایران و آفریقا و روز شنبه هشتم اردیبهشت ششمین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی با حضور مقامات عالی رتبه کشورمان و مقامات کشورهای مختلف  در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز می شود.

وی افزود: 80 کشور در نمایشگاه نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران حضور دارند که 40 کشور با مقامات عالی رتبه در کنار فعالان اقتصادی در این نمایشگاه شرکت دارند. 

ضوابط تامین ارز از محل «واردات در مقابل صادرات» اعلام شد
وی در پاسخ به خبرگزاری تسنیم تصریح کرد: در این نمایشگاه 25 کشور اروپایی نیز حضور خواهند یافت که 12 کشور از اروپای شرقی هستند.رئیس سازمان توسعه تجارت ایران ادامه داد: پیش بینی می شود بیش از 2 هزار بازرگان خارجی از این نمایشگاه بازدید کنند.وی گفت: عربستان نیز به همراه هیئتی عالی رتبه با حضور یکی از معاون زیر در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

 وی بیان داشت : در نمایشگاه سال گذشته در نتیجه قراردادهای تجار ایرانی و خارجی در این نمایشگاه در سال گذشته بیش از یک میلیارد دلار صادرات تحقق یافت که در سال جاری با توجه به حجم گسترده تجار در سال جاری پیش بینی می شود بیش از یک میلیارد دلار صادرات را منجر شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • یک میلیارد دلار صادرات از نمایشگاه اکسپو ایران
  • توقیف بیش از ۲۲ تن کود شیمیایی ساخت اسرائیل
  • توقیف بیش از ۲۲ تن کود شیمیایی ساخت رژیم جعلی صهیونیستی
  • ساخت و ساز غیرمجاز در زیارت گرگان پس از ۲۰ سال متوقف شد
  • ابعاد مهم سفر رئیس‌جمهور به اسلام آباد
  • ارتقای سیاست تجاری ایران و پاکستان چگونه ممکن است؟
  • در ساخت و تعمیر کشتی به خودکفایی رسیده ایم
  • امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است