Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@05:49:46 GMT

دروازه بان جنجالی در مسیر استقلال!

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۹۱۴۲

دروازه بان جنجالی در مسیر استقلال!

در حالیکه تمام تیم‌های لیگ برتری در فصل نقل و انتقالات بیشتر به دنبال خرید بازیکن‌های هجومی و به اصطلاح ستاره هستند پیش‌تر دیده‌ایم که بازیکنان جنجالی که در گذشته مقابل یک تیم به چالش خورده بودند هم پیراهن آن را برتن کرده‌اند.

روز گذشته اعلام شد سید مهدی رحمتی پس از مذاکره با تیم پدیده شهر خودرو به توافق نهایی دست یافته و فصل آینده در این تیم حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمتی قراردادش به پایان رسیده و برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده بود تا به عنوان بازیکن آزاد تیمش را ترک کند.

دیگر سنگربان استقلال هم چنین شرایطی دارد. سیدحسین حسینی که از دو فصل پیش ماجرای تمدید قراردادش به گوش می‌رسید با پایان ماه خرداد به عنوان بازیکن آزاد شناخته می‌شود و دیگر قراردادی با استقلال تهران ندارد. این سنگربان ملی پوش که روز گذشته با استوری جنجالی علی علیپور، مهاجم پرسپولیس تلقی می‌شد راهی تیم رقیب استقلال می‌شود؛ مورد توجه چند تیم لیگ برتری قرار دارد و روند مذاکراتش با استقلال در این لحظه به سرانجام نرسیده و وضعیت مبهمی دارد.

در این راستا به گوش می‌رسد، حامد لک، سنگربان فصل گذشته تیم فوتبال نساجی مازندران در رادار باشگاه استقلال تهران قرار گرفته و پیشنهادی به صورت مذاکرات پنهانی به دست او رسیده است. با جدایی رحمتی و احتمال عدم همکاری حسینی استقلال به یک سنگربان حداقل نیاز دارد و در حال حاضر لک گزینه جدی تیم تهرانی است.

حامد لک، اما همان بازیکنانی است که حضورش در استقلال طبیعی نیست و نمی‌تواند بدون واکنش هواداران متعصب این تیم باشد. دروازه بان سابق تیم‌های صبای قم، تراکتورسازی، فولاد و سایپا یکی از طرفداران جدی علی کریمی است که بالطبع علاقه او به رنگ قرمز و پرسپولیس از گذشته مشخص بوده است. او همینطور هرگاه برابر استقلال به میدان رفته با شعار تند تماشاچیان استقلالی رو به رو بوده است.

لک فصل گذشته در ۲۲ مسابقه به میدان رفته و ۲۲ گل هم دریافت کرده است! او فصل ایده آلی را پشت سر نگذاشته است، اما تصویری که از او روز گذشته چند ساعت پس از جدایی رحمتی منتشر شده بود نشان می‌داد از آمادگی بالایی برخوردار است. سنگربان سابق تیم ملی همچنین موفق شده بود در ۹ مسابقه فصل گذشته کلین شیت کند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: استقلال تهران حامد لک لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۹۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد

میان داور و تیم VAR در جریان صحنه بحث‌برانگیز ال کلاسیکو چه مکالمه‌ای رد و بدل شد؟

به گزارش طرفداری، بارسلونا به صورت رسمی به داوری جنجالی بازی شب گذشته مقابل رئال مادرید واکنش نشان داد.

شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد. جدالی که با گل زودهنگام آندریاس کریستنسن آغاز شد، در نهایت با گل دراماتیک و پیروزی‌بخش جود بلینگام خاتمه یافت تا خیال کهکشانی‌ها از قهرمانی لالیگا با توجه به فاصله 11 امتیازی با بارسا راحت شود.

البته نبرد دیشب خالی از حاشیه نبود و تصمیمات بحث‌برانگیز داور در برخی صحنه‌ها، اعتراض شدید هواداران و کادرفنی بارسلونا را در پی داشت. جنجالی‌ترین اتفاقِ آخرین ال‌کلاسیکوی فصل رخ در اواسط نیمه اول داد. در دقیقه 28 بازی و روی ارسال کرنر بازیکنان بارسلونا، آندری لونین ضربه لامین یامال را در دهانه دروازه برگشت داد؛ صحنه‌ای که بارسایی‌ها قاطعانه اعتقاد دارند دروازه‌بان رئال از داخل دروازه توپ را بیرون کشیده و به قول معروف حق آنها خورده شده است. 

در راستای بیانیه اعتراضی بارسلونا، فدراسیون فوتبال اسپانیا مکالمه سزار سوتو گرادو، داور ال‌کلاسیکو با داور VAR در خصوص این صحنه جنجالی را منتشر کرد:

سوتو گرادو، داور بازی خطاب به گوندوغان
???? «منتظر بازبینی صحنه هستیم. شاید گل باشد، بررسی می‌کنیم.»

داور VAR
???? «بدن لونین جلوی دید را گرفته است! به بررسی صحنه‌ها ادامه می‌دهیم. زاویه ۳۶۰ خوب نیست، این یکی هم خوب نیست، این یکی هم نه، این هم دوباره نه!»

سوتو داور بازی
???? «هیچ عجله‌ای نداریم، این تصمیم خیلی مهم است‌، همه دوربین‌ها را بررسی کنید!»

داور VAR
???? «با یک ضربه کرنر کار را مجددا آغاز کن، ما هیچ مدرکی برای گل شدن توپ نداریم! به همین دلیل با یک ضربه کرنر کار را شروع کن. هیچ مدرکی برای ورود توپ به دروازه نیست!»

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ماجرای اتاق خالی VAR در دیدار رئال مادرید و وایادولید چه بود؟ کدام محبوب ترند؟ بارسلونا یا رئال؟

دیگر خبرها

  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • تکرار اتفاق جنجالی ال‌کلاسیکو در بازی رم-بولونیا
  • گفتگوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد
  • مکالمه جنجالی‌ترین صحنه رئال مادرید - بارسلونا منتشر شد؛ VAR هیچ مدرکی ندارد! / عکس
  • رحمتی مربی استقلال محروم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی برای رحمتی
  • رای کمیته انضباطی برای کیانوش رحمتی اعلام شد