Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌بیست و هفتمین سمینار سالیانه گروه چشم دانشگاه علوم پزشکی با هدف به روز رسانی اطلاعات علمی پزشکان در خصوص چشم پزشکی برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «شهرام بامداد»، امروز (پنج شنبه 23 خرداد)‌ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ‌بیست و هفتمین سمینار سالیانه گروه چشم دانشگاه علوم پزشکی با هدف به روز رسانی اطلاعات علمی پزشکان در خصوص چشم پزشکی برگزار شده است، ‌گفت: بعد از عمل جراحی آب مروارید شایع ترین عمل علوم انکساری است و افزایش اطلاعات جراحی های روی قرنیه و یا لنزهای داخل چشمی، از دیگر اهداف این سمینار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر اجرایی بیست و هفتمین سمینار سالیانه گروه چشم دانشگاه علوم پزشکی شیراز با یادآوری این مطلب یکی دیگر از اهداف این سمینار بررسی جدیدترین روش های درمانی و تشخیصی است، افزود: این همایش با پنجمین گردهمایی عیوب انکساری همراه شد، 60 نفر از استادان به این سمینار حضور پیدا کردند و 2 سخنران از کشور سوئیس هم دعوت شده اند و سخنرانی دارند اما برخی از استادان خارجی به خاطر شرایط فعلی برخی ها حضور نیافتند.

 

وی با اشاره به اینکه هر سال به یک موضوع می پردازد که امسال جراحی های رفراکتیو مورد بررسی قرار می گیرد، اظهارداشت: تمام سخنرانی ها به شکل تصویری روی DVD تکثیر و تمام اطلاعات به شکل کتابچه چاپ می شود و بین دانشگاه ها توزیع خواهد شد.

 

«رامین صلوتی»، هم با یادآوری این مطلب که 2 همایش پرستاری چشم و ابتومتری هم داریم که روز های پنج شنبه و جمعه برگزار می شود، هم گفت: اولین دانشگاه هایی هستیم که سمینارهای مدون را ایجاد کردیم و تمام دانشگاه های سراسر کشور در این سمینار حضور دارند هر سال در یک شهری برگزار می شود که پنجمین سمینار گروه جراحی «رفراکتیو» هم با هدف معرفی تازه ها و اطلاعات جدید را در این سیمنار به چشم پزشکان ارائه کنیم.

 

رئیس بخش قرنیه دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: معرفی دستاوردهای جدید بخش چشم پزشکی و تکنیک های مختلف در این سمینار مورد توجه قرار می گیرد.

 

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس اردبیل مسجد مریم داوری خبرگزاری شبستان نیروی انتظامی فارس شیراز دهه کرامت روزنامه استان بوشهر کنگره چشم پزشکی چشم پزشکی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۹۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در ۳۱ فروردین

علی صدر با اعلام این خبر، گفت: مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در رشته‌های زبان و ادبیات فارسی، علوم جغرافیا، علوم اقتصادی، الهیات و معارف اسلامی، علوم تربیتی، حقوق، روانشناسی، علوم زمین، شیمی، فیزیک، زیست‌شناسی، آمار، ریاضی، مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی مواد و متالورژی، مهندسی کامپیوتر، مهندسی کشاورزی (زراعت و اصلاح نباتات)، سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به مراکز برگزارکننده المپیاد دانشجویی کشور گفت: دانشگاه‌های تربیت مدرس، مازندران، تبریز، بوعلی سینا همدان، رازی کرمانشاه، اصفهان، شیراز، شهید باهنر کرمان، شهید چمران اهواز و فردوسی مشهد مراکز برگزارکننده این آزمون هستند.

صدر در پایان خاطر نشان کرد: منتخبین المپیاد غیرمتمرکز به همراه منتخبین مرحله اول المپیاد متمرکز (آزمون کارشناسی ارشد) که اسامی آنها از طریق درگاه مرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور اعلام خواهد شد، می‌توانند در آزمون تشریحی مرحله دوم (نهایی) المپیاد علمی دانشجویی کشور در اوایل مرداد ماه سال ۱۴۰۳ شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • توسعه کمی و کیفی خدمات آزمایشگاهی در فارس
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • ۳۱ فروردین، برگزاری مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور
  • برگزاری مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در ۳۱ فروردین
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • اعلام ویژه برنامه‌های روز ارتش در فارس