Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین گفت: در کنار همه اختلاف سلیقه هایی که وجود دارد امروز کشور به این نیاز دارد که بتوانیم به درکی مشترک از منافع ملی برسیم. ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، عبدالمحمد زاهدی ظهر امروز در جلسه با فعالین فرهنگی، هنری و اقتصادی استان قزوین که با حضور جمال عرف معاون سیاسی وزارت کشور، حمید ملانوری مدیرکل امور سیاسی وزارت کشور و سعید جلالی مدیرکل تقسیمات کشوری بیان کرد: مردم ما در بسیاری از موارد در کنار همه اختلاف نظر هایی که داشتند کنار یکدیگر ایستادند و با جان ودل برای رسیدن به منفعتی ملی تلاش کردند اما مسئله ای که امروز باید به آن توجه شود منافع ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمن امروز شرایطی ایجاد کرده است که به هیچ عنوان نمیتوان نظری قاطع دادکه در آینده چه اتفاقی به وقوع خواهد پیوست اما میدانیم تحت هر شرایطی ایرانی زیر بار ذلت نمی رود.

استاندار قزوین گفت: در شرایطی که امروز بر کشور حاکم است به نباید ظرفیت عظیم امر به معروف و نهی از منکر را دست کم بگیریم چرا که این واجب دینی و این توصیه دین مبین اسلام در دنیای امروز همان نقد منصفانه است که کشور به آن نیاز دارد.

خانه احزاب در 17 استان فعال شدبررسی طرح اصلاح بخش‌هایی از قانون احزاب در شورای نگهبانگزارش تسنیم: تحلیف بارزانی در سایه تداوم اختلافات با اتحادیه میهنی و حمایت ضعیف احزاب اقلیم

زاهدی خاطرنشان کرد: البته شرایط نقد شاید برای همه مهیا نباشد از این رو احزاب، رسانه ها  و سازمان های مردم نهاد به عنوان افکار عمومی میتوانند منتقل کننده نقدهای جامعه به مسئولین باشند.

وی تصریح کرد: نقد سازنده ای که در چهارچوب قانون و بدون سیاه نمایی ارائه شود قطعا همان امر به معروف و نهی از منکر است که کشور نیاز به احیاء آن دارد.

استاندار قزوین تاکید کرد: برای رسیدن به این نقطعه حضور سیاسی مردم میتواند اثر گذار باشد، جامعه باید پویایی سیاسی داشته باشد تا در زمان انتخابات دچار بحران های سیاسی نشویم.

زاهدی ابراز داشت: جامعه ای که به صورت مداوم در دل جریان های سیاسی قرار دارد در انتخابات فریب جریان ها را نخواهد خورد و بد اخلاقی های سیاسی دامنگیر آن نمی شود.

وی با اشاره به ظرفیت جوانان در این حوزه اظهار داشت: ظرفیت جوانان را نباید نادیده گرفت، استان قزوین استان جوانی است و با همه تلاش هایی که برای رسیدگی به حوزه جوانان صورت گرفته است اما هنوز تا رسیدن به نقطعه مطلوب فاصله داریم.

استاندار قزوین گفت: تلاش ما در این سال ها توجه به سیاست های کلان دولت بوده است و سعی کردیم با توجه به توصیه های انجام شده در خصوص اعتماد به مدیران زن در قزوین انتصاباتی از بین بانوان فرهیخته استان داشته باشیم که همین مسئله سبب شد امروز به نصبت مشاغل مدیریتی به انتصاب زنان به رتبه نخست در کشور برسیم.

زاهدی در پایان سخنان خود گفت: کمبودهای فرهنگی و هنری قزوین باید به یک مطالبه تبدیل شود.

انتهای پیام/ ع

R41364/P/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۹۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه ادامه آزادراه همت

وزیر کشور همزمان با سفر نیم‌روزه خود به استان البرز از پروژه ادامه آزادراه همت که دارای پیچیده‌ترین مهندسی است، بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، احمد وحیدی صبح امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در سفر نیم روزه خود به استان البرز از پروژه‌های در حال ساخت استان دیدن کرد.

پروژه پل B1 در امتداد ادامه آزادراه همت در البرز و کنارگذر شمالی کرج از جمله پروژه‌هایی است که توسط وزیر کشور و با همراهی استاندار البرز مورد بازدید قرار گرفت.

این پل تا به امروز جزو پیچیده‌ترین پل‌های موجود در جهان است. این پل به طول ۱۰۵۰ متر است از هشت دهانه تشکیل شده است، طول بلندترین دهانه آن ۱۷۶ متر است و دارای ستونی به ارتفاع ۱۳۶ متر است.

طی تعامل و پیگیری ویژه استاندار البرز با مجموعه شورا و شهرداری کرج، پروژه‌هایی همچون پل B0 و B1 با سرعت بیشتری در حال اجرا است، علاوه بر پل B1 باید پل b0 که در نزدیکی خط چهار قرار دارد نیز تسریع شود تا مردم بتوانند خیلی سریع‌تر از این پروژه‌ها بهره‌مند شوند.

کد خبر 745154

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون طیور علیه بیماری «سالمونلا» اولویت سازمان دامپزشکی شد
  • روابط خارجی استان قزوین با کشورهای خارجی تقویت می شود
  • هر تجاوزی که به منافع کشور صورت گیرد، با پاسخ پشیمان کننده رو به رو خواهد شد
  • نگاهی به روابط رژیم پهلوی و رژیم صهیونیستی/ آنها چگونه حافظ منافع اسرائیل بودند؟ + عکس ها
  • تقویت روابط خارجی هدف مدیران اقتصادی قزوین است
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم
  • نمایندگی پارک علم و فناوری قزوین در کشور بلاروس تاسیس می‌شود
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش
  • نماینده‌ها منافع ملی را اولویت قرار دهند
  • بازدید وزیر کشور از پروژه ادامه آزادراه همت