Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارایلنا از مشهد ، علی‌رضا رزم‌حسینی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، اظهار کرد: با آگاهی از مشکلات موجود در حوزه اقتصادی در نتیجه اعمال تحریم های ظالمانه، به سمت استفاده از ظرفیت های داخل استان برای دستیابی به توسعه اقتصادی و فرهنگی پیش رفته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و ایجاد همدلی بین ارکان حاکمیت از مهمترین رویکردهای ما در مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی بوده که خوشخبتانه تاکنون به نتایج خوبی هم رسیده است. 

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه ارتقای فضای کسب و کار در دستورکار دستگاه های اجرایی قرار دارد، تصریح کرد: سپرده های بانکی استان حدود 90 هزار میلیارد تومان است و به دنبال بهره برداری از این منابع با استفاده از ظرفیت معین های اقتصاد مقاومتی در جهت توسعه اقتصادی فرهنگی و پیشرفت متوازن مناطق روستایی هستیم. 

وی با بیان اینکه طرح همیاران آب به منظور مقابله با بحران کم آبی کلید خورده است، بیان کرد: علاوه بر این، به منظور عملیاتی شدن طرح انتقال آب از چابهار به شرق کشور، یک شرکت سرمایه گذاری تشکیل و سهم مشارکت هر یک از سرمایه گذاران در پروژه مشخص شده است. 

رزم حسینی به مشکلات سکونتگاه های غیررسمی مشهد هم اشاره کرد و گفت: به منظور ساماندهی حاشیه شهر، 10 هزار و 500 واحد با مشارکت شهرداری مشهد، آستان قدس رضوی و بخش خصوصی در این مناطق احداث خواهد شد.

وی در بخش پایانی سخنان خود از برنامه ریزی برای جابجایی فرودگاه شهید هاشمی نژاد خبر داد و خاطرنشان کرد: فرودگاه جدید مشهد در قالب شهر فرودگاهی از محل آورده بخش خصوصی احداث خواهد شد و در این راستا موافقت وزیر راه و شهرسازی جلب و بسترهای لازم برای آغاز عملیاتی اجرایی آن فراهم شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: توسعه و سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی رزم حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ناوگان هوایی کشور

حسام قربانعلی سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ به منظور توسعه پرواز‌های داخلی این شرکت به ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران  افزوده شده است گفت:  در حال حاضر برای انجام تمامی پروازهای داخلی و همچنین خارجی از تمامی ظرفیت های هوایی خود استفاده می کنیم.

وی با بیان اینکه  با ورود این هواپیما به ناوگان ایران ایر ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ظرفیت صندلی‌های شرکت به ویژه در پرواز‌های داخلی افزوده می‌شود گفت: در حال حاضر در تلاش هستیم که بتوانیم ناوگان هوایی خود را تا پایان سال افزایش دهیم.

او اظهار کرد:  هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ به منظور بهره گیری برای انجام پرواز‌های فوق العاده در مسیر‌های داخلی خواهد بود گفت: با توجه به افزایش تقاضا برای سفر‌های هوایی به ویژه در اردیبهشت ماه، اقدام به برقراری پرواز‌های فوق العاده در مسیر‌های تهران به مشهد و بالعکس، تهران به شیراز و بالعکس و تهران به بندرعباس و بالعکس کردیم.

او گفت: در جهت توسعه شبکه پروازی داخلی خود، توسعه ناوگان به صورت اجاره‌ای را به عنوان یکی از برنامه‌های کوتاه مدت خود در این زمینه در دستور کار خود قرار داده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • فراهم شدن مقدمات احداث چهارمین هنرستان انرژی اتمی کشور در هرمزگان
  • افزایش ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ناوگان هوایی کشور
  • افزایش سه برابری ظرفیت تبادل برق ایران و ترکمنستان
  • تاکید بر توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی
  • توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی
  • تاکید معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر خارجه بر توسعه صادرات در جهت جهش تولید
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • استفاده حداکثری از ظرفیت «اسکاپ» برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای کشور
  • میزان ظرفیت تولید گاز به ۸۷۵ میلیون متر مکعب رسیده است
  • افتتاح نخستین طرح پیشران اقتصادی کشور با سرمایه‌گذاری «ومعادن»