Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@19:39:00 GMT

ارتقای گمرک مرزی آستارا در دستور کار قرار گرفته است

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۹۶۹۰

ارتقای گمرک مرزی آستارا در دستور کار قرار گرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی میر اشرفی بعد از ظهر پنچ شنبه در حاشیه بازدید از محوطه گمرک آستارا، اظهار کرد: گمرک برای بازسازی و ارتقای این گمرک بین المللی برنامه دارد.

وی با بیان اینکه برای بهسازی محوطه و توسعه اداره کل گمرک آستارا در فاز نخست ۲۵ میلیارد تومان اعتبار تصویب شده است، افزود: گمرک ایران برنامه‌های خوبی برای بهسازی، ساماندهی و ارتقای گمرک پرتردد و بین المللی آستارا پیش‌بینی کرده و در دست اجرا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل گمرک ایران گفت: آستارا از موقعیت بسیار ممتازی در حوزه اقتصادی و تجارت برخوردار است و وجود همزمان مرز زمینی، ریلی و دریایی اهمیت این شهرستان و قابلیت‌های اقتصادی آن را دو چندان کرده است.

وی گفت: پیمانکار طرح توسعه گمرک آستارا انتخاب و فعالیت‌های آن آغاز شده است و امیدواریم پس از اتمام این طرح عمرانی مرز آستارا به عنوان یکی از فعال‌ترین مرزهای شمال کشور از یک محوطه خوب و ورودی و خروجی آبرومند و امکاناتی مدرن برخوردار باشد.

کد خبر 4640083

منبع: مهر

کلیدواژه: گمرک آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۹۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری ۴۸ روستای آستارا از نعمت گاز طبیعی

سخاوت جبالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ۵۹ روستای آستارا دارای سکنه هستند که به ۴۸ روستای این شهرستان گاز رسانی شده است، اظهار کرد: ۸ هزار و ۶۱۰ خانوار روستایی در آستارا از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی به مهم‌ترین اقدامات اداره گاز آستارا از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون اشاره کرد و گفت: به همت دولت کار و کرامت به ۱۱ روستای آستارا گازرسانی شد و ۷۳۴ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

جبالی با اشاره به اینکه روستاهای بهارستان، چملر، مشند، دمیراوغلی کش، گیلده، سیج، دگیرمانکشی، شاغولا، زره ژیه، گودی اولر و هولستون روستاهایی هستند که پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم به آنها گازرسانی شده است، ادامه داد: برای گازرسانی به این تعداد روستا در مجموع ۱۳۸,۴۱۵ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

رئیس اداره گاز شهرستان آستارا به عملکرد حوزه بهره‌برداری این اداره طی فعالیت دولت کار و کرامت اشاره کرد و افزود: در این مدت هزار و ۴۳۴ انشعاب و ۵۶ هزار و ۵۶۹ متر شبکه گاز در شهرستان آستارا و شهر لوندویل انجام شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون ۴ هزار و ۳۹۷ اشتراک‌پذیری در شهرستان آستارا انجام شده است، اضافه‌کرد: از این تعداد اشتراک پذیری ۳ هزار و ۴۳۱ خانگی، ۱۹۸ تجاری و ۵ صنعتی در آستارا بوده و ۷۰۴ اشتراک‌پذیری خانگی و ۵۹ تجاری مربوط به لوندویل است.

جبالی اجرای پروژه گازرسانی به چهار روستای شاغولا، گودی اولر، زره‌ژیه و هولستون به تعداد ۹۵ خانوار، ادامه گازرسانی به بخش صنایع و افتتاح طرح گازرسانی به استخر بانوان و مرغداری شماره ۷ و ورودی باغ تالار آقایان، تکمیل گازرسانی به روستای حیران و اجرای عملیات گازرسانی به شیلات محله شهر لوندویل را از مهم‌ترین اقدامات اداره گاز شهرستان آستارا در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد و گفت: نصب ۱۹۴ مورد انشعاب (علمک) گاز، نصب هزار و ۲۹۴ دستگاه کنتور گاز، تعویض ۸۰۷ دستگاه کنتور خراب، اجرای شبکه گاز به متراژ ۱۷ هزار و ۵۲۲ متر، تعمیرات و بازسازی شبکه و انشعابات، تعمیرات ایستگاه‌های تقلیل فشار، گریس کاری لوله‌ها و شیرهای شبکه، رفع نشتی‌ها و نشت‌یابی لوله‌های زیرزمینی و بازسازی و تعمیر خسارات وارده به تأسیسات گازرسانی ناشی از سیل از دیگر اقدامات اداره گاز شهرستان آستارا در سال گذشته بوده است.

کد خبر 6081983

دیگر خبرها

  • آمادگی ایران برای ارتقای روابط با الجزایر
  • دستگیری ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت در آستارا
  • وزارتخانه‌های اقتصادی جذب ایده فناورانه را در دستور کار قرار دهند
  • کشف بیش از ۲ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون تایباد
  • کشف مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون تایباد
  • برخورداری ۴۸ روستای آستارا از نعمت گاز طبیعی
  • ارتقای امنیت بواسطه طرح پرداخت با گوشی به جای کارت بانکی
  • تکمیل زیرساخت های گمرک مهران در دستورکار
  • دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در ماهان
  • نشاء مکانیزه برنج در آستارا