Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور سردار اصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سید شهدا(ع) شمال‌غرب ایران، فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۲ سپاه بیت‌المقدس کردستان معرفی شد. ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۹ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، آئین تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه علملیاتی لشکر 22 بیت‌المقدس استان عصر امروز با حضور سردار محمدتقی اصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سید شهدا(ع) شمال‌غرب ایران و سردار محمدحسین فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم از خدمات و زحمات سردار عین‌الله نریمانی فرمانده سابق قدردانی و سرهنگ جمشید رضایی به‌عنوان فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر 22 سپاه بیت‌المقدس کردستان معرفی شد.

فرمانده سپاه کردستان: آمادگی مقابله با هرگونه تهدیدی را داریمهشدار جدی معاون نیروی زمینی سپاه به دشمنان‌؛ کوچک‌ترین نگاه سوء با مشت آهنین ‌‌پاسخ داده می‌شوددلیل انتصاب سردار فدوی به جانشینی فرمانده کل سپاه چه بود؟

سرهنگ رضایی مسئولیت‌های مختلفی همچون جانشین فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 22 سپاه بیت‌المقدس استان کردستان و فرمانده سپاه شهرستان سقز را در کارنامه موفق خود دارد.

انتهای پیام/ ت

 

R7848/P1336/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۹۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در عملیات سپاه علیه اسرائیل از چه موشک‌هایی استفاده شد؟

حسن عابدینی نوشت: موشک‌های خرمشهر، سجیل، شهید حاج قاسم، خیبرشکن ۲ و هایپرسونیک فتاح در عملیات تنبیهی ‎وعده صادق استفاده نشد؛ این را سردار حاجی‌زاده فرمانده هوا فضا گفت که برای ‎خداقوت به دیدنش رفته بودم.

وی در صفحه اجتماعی خود در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره به دیداری که با سردار حاجی‌زاده داشت، نوشت:

موشک‌های خرمشهر، سجیل، شهید حاج قاسم، خیبرشکن ۲ و هایپرسونیک فتاح در عملیات تنبیهی ‎وعده صادق استفاده نشد. این را سردار حاجی زاده فرمانده هوا فضا گفت که برای ‎خدا قوت به دیدنش رفته بودم.

وی افزود: در این مرحله باذن الله با توان حداقلی بر ظرفیت حداکثری قرارگاه عبری و غربی غلبه کردیم.

دیگر خبرها

  • پیام سرلشکر باقری به فرمانده کل سپاه
  • فرمانده ارشد سپاه: تا عادی شدن شرایط در استان سیستان و بلوچستان در کنار مردم هستیم /امدادرسانی ادامه خواهد داشت
  • نیروی زمینی ارتش مشغول انسداد نوار مرزی ایران و افغانستان
  • جانشین فرمانده کل سپاه: هرگونه تعرض به ایران با پاسخی شدیدتر مواجه می‌شود
  • در عملیات سپاه علیه اسرائیل از چه موشک‌هایی استفاده شد؟
  • دستگیری و احضار اعضای باند تولید و اتتشار محتوای مبتذل در بوشهر
  • بازدید فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا از پایگاه های عملیاتی مناطق مرزی بوکان
  • شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است
  • هر لحظه به مراحل پایانی عملیات «الی بیت المقدس» نزدیک‌تر می‌شویم
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم