Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا که قرار است به مدت ۹ روز در سالن ۶ هزار نفری پورشریفی تبریز با حضور تیم‌های جمهوری اسلامی ایران، افغانستان، هنگ کنگ، تایلند، لبنان، جمهوری قرقیزستان، ژاپن، ویتنام، تاجیکستان، عراق، اندونزی و چین تایپه در چهار گروه سه تیمی در این شهر از روز شنبه 24 خرداد برگزار می‌شود. که تیم ایران در گروه اول با تیم‌های افغانستان و هنگ کنگ هم گروه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشست خبری سرمربیان تیم‌های حاضر در گروه اول مسابقات فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا  از ظهر امروز در هتل لاله پارک تبریز برگزار شد.

 حمید شاندیزی، سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال ایران در این نشست گفت : ضمن احترام به همه مهمانان حاضر در این مسابقات خوش‌آمد می‌گویم. و  خوشحالم از اینکه دوره دوم مسابقات در ایران برگزار می‌شود.و از فدراسیون فوتبال  به خاطر هماهنگی و برنامه ریزی که ما تیم ملی زیر 20 سال داشتند تشکر قدردانی دارم.

سرمربی ایران در پاسخ به سوالی که آیا ایران می تواند در این دوره هم مانند دوره گذشته هم قهرمان شود گفت:درست است که ما توانستیم در دوره قبل قهرمان شویم اما نباید فراموش کنیم که فوتسال آسیا خیلی پیشرفت کرده و نمی‌توان  این دوره را با  دوره قبل این مسابقات مقایسه و ارزیابی کرد. با این حال هدفمان قهرمانی است. و تمام حریفان ما خوب هستند و نمی توان چیزی را پیش بینی کرد.

 شاندیزی گفت: خوشحالم که این بازی‌ها در تبریز برگزار می‌شود. چرا که شهر  تبریز و استان آذربایجان شرقی یکی از شهرهای فوتسال خیز ما است. تیم‌هایی مثل مس سونگون، دبیری و.. نیز نشان‌دهنده همین امر است. مطمئن هستم که تماشاگران زیادی به ورزشگاه می‌آیند و ما را مورد حمایت خود قرار می دهند. امیدوارم تماشاگران تبریزی به سالن پورشریفی بیایند و ما را مورد حمایت خود قرار دهند و حضورمان در این بازیها  شاد کردن دل مردم است.

  در ادامه این نشست عبدالرزاق ممرک، سرمربی تیم زیر 20 سال افغانستان گفت: در همین ابتدا جا دارد از میزبانی خوب جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات تشکر کنم.  و ما خوشحال هستیم که به این مرحله از مسابقات صعود کرده‌ایم. و صعود ما  به این مرحله باعث شده  که انگیزه زیادی برای جوانان افغانستان پیدا شود و آنها با امید بیشتر به کارشان ادامه دهند.

وی  در مورد تیم ملی زیر 20 سال ایران گفت: تیم ایران یکی از قدرتمندترین تیمها در این مسابقات است  و تا به امروز این تیم اردوهای بسیار خوبی داشته و همچنین این تیم قهرمانی دور گذشته نیز است. اما ما نیز سعی کردیم تا با قدرت وارد این مسابقات شویم.با توجه به 4 دهه جنگی که در افغانستان بوده، هر یک از بازی‌ها برای ما اهمیت ویژه‌ای برای ما دارد و هدفمان این است که  بعد از هر بازی دل مردم افغانستان  شادی کنیم.

چان فی‌تات، سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال هنگ‌کنگ نیز در پایان این نشست گفت : ما بسیار خوشحال و خوش شانس هستیم که تا این مرحله صعود کردیم و برای حضور در این مسابقات آماده‌سازی فقط 2 ماه تمرین کردیم اما آماد این مسابقات هستیم و این را به خوبی می‌دانیم که رقیبان سرسختی داریم اما تلاش می‌کنیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

فی‌تات  همچنین در رابطه با تیم ملی زیر 20 سال ایران گفت: ایران تیمی بسیار قوی است. اما امیدواریم مقابل این تیم به خوبی دفاع کرده و حمله کنیم. به کمی هم معجزه   هم در مقابل این تیم نیازمندیم تا در مقابل ااین تیم بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی در پایان گفت: در این مدت ما فیلم بازی‌های ایران را دیده‌ایم و همچنین  فیلمهای تیمهای ژاپن، چین تایپه را دیده و آنها ... را آنالیز کرده‌ایم. این تیمها بسیار قدرتمند هستند اما تلاشمان می کنیم که قدرتمند باشیم و بتوانیم بازی‌های خوبی ارائه کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تیم ملی جمهوری اسلامی ایران فوتسال لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۹۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  وحید شمسایی در نشست پیش از بازی تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان در نیمه نهایی گفت: بازی فردا برای ما جذابیت خاص خودش را دارد، ازبکستان از نظر تاکتیکی و فیزیکی تیم خوبی است، اما من و بازیکنانم با آمادگی کامل منتظر بازی فردا هستیم.

او گفت: خوشبختانه همه بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم. البته ما و ازبکستان در این تورنمنت یک تفاوت کلیدی با هم داشتیم. ازبکستان به دلیل میزبانیِ جام جهانی از قبل صعودش مسجل شده بود و بدون استرس مسابقاتش را پی گرفت، اما فشار صعود روی بازیکنان ما و سایر تیم‌ها بود که خوشحالم بازیکنان ما دیروز با شایستگی به جام جهانی صعود کردند.

شمسایی در پاسخ به پرسشی در خصوص عملکرد بازیکنان ایران تا این مرحله گفت: بازی به بازی مسلط‌تر عمل کردند، آنها می‌دانند کجا هستند و چه مسئولیتی دارند و نمی‌خواهند چنین موقعیتی را از دست بدهند.

او در پایان خاطرنشان کرد: بازی فردا، بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی شرکت می‌کنیم/ هدفمان اصلاح تکنیک است