Web Analytics Made Easy - Statcounter

وضعیت ورودی ها و خروجی ها، کار باشگاه را سخت کرده است.

طرفداری- با رسمی شدن خرید فرلاند مندی، رئال مادرید در حال حاضر 37 بازیکن برای تیم اصلی در اختیار دارد.

به نقل از مارکا، با اضافه شدن 5 خریدی که رئال مادرید در این تابستان انجام داد و برگشت بازیکنان قرضی به تیم اصلی، کهکشانی ها در حال حاضر 37 بازیکن دارند که باید به 25 بازیکن برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه وضعیت سختی دارد چرا که تقریبا هیچکدام از بازیکنان رئال مادرید درخواست خروج ندادند و قصد دارند فصل آینده هم در پایتخت اسپانیا بمانند. 

از سوی دیگر رئال مادرید برای زیر پا نگذاشتن قانون فیرپلی مالی مجبور به فروش بازیکنانش است. کیلور ناواس، تئو هرناندز، سرخیو رگیلون، مارکوس یورنته، دنی سبایوس، هامس رودریگز، مارتین اودگارد، متئو کواچیچ، گرت بیل، رائول ده توماس و بورخا مایورال بازیکنانی هستند که رئال مادرید قصد دارد آن ها را به صورت دائمی یا قرضی و یا با بند بازخرید به تیم دیگری بفرستد. 

یک سری دیگر از بازیکنان هم وضعیت مشخصی ندارند. آندری لونین، لوکا زیدان، براهیم دیاز، ایسکو، مارکو آسنسیو، لوکاس وازکز، خسوس وایخو و ماریانو دیاز به زودی وضعیتشان مشخص می شود که در رئال مادرید می مانند یا جدا می شوند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۹۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امباپه در زمین درست مثل رونالدو است

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو در دوران حضورش در رئال مادرید با رونالدو همبازی بود و افتخارات بسیار زیادی به همراه این بازیکن به دست آورد و تجربه خیلی خوبی از حضور در کنار او و بازی با پیراهن رئال دارد.

رونالدو در سال ۲۰۱۸ و پس از قهرمانی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان تصمیم گرفت که از این  باشگاه جدا شود و حالا به نظر می‌رسد که امباپه قرار است با پیوستن به جمع بازیکنان این تیم در تابستان، جانشین این بازیکن و فوق ستاره بعدی این تیم لقب بگیرد.

کاسمیرو در گفتگو با الچیرینگیتو درباره پیوستن این ستاره فرانسوی به باشگاه سابقش اظهار داشت:« امباپه من را به یاد کریستیانو می‌اندازد. او بوی گل را در زمین استشمام می‌کند. شما باید نگران این مرد باشید چون بدون شک گلی خواهد زد. کریستیانو هم درست همین طور بود.»

قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و او به مدیران این باشگاه اعلام کرده که دیگر تصمیمی برای ادامه همکاری با آنها ندارد و پیش‌بینی می‌شود که به زودی به صورت رسمی به رئال مادرید ملحق شود.

دیگر خبرها

  • دریبل های دیدنی بازیکنان رئال مادرید مقابل بارسلونا / بازی های لالیگا
  • امباپه در زمین درست مثل رونالدو است
  • چرا این دو بازیکن رئال حاضر نشدند پنالتی بزنند؟
  • آرتتا راه حذف سیتی را به رئال نشان داد
  • بایرن مونیخ و قطع شدن یک روند منفی عجیب پس از پیروزی مقابل آرسنال / نکته آماری
  • تیری آنری: رئال مادرید شایسته صعود به نیمه‌نهایی بود؛ دفاع‌کردن به اندازه حمله‌کردن مهم است
  • دو بازیکن رئال که حاضر نشدند پنالتی بزنند
  • جود بلینگام و تقسیم خوشحالی اش با هواداران رئال مادرید حاضر در ورزشگاه اتحاد / فیلم
  • پنالتی رودیگر و خوشحالی بازیکنان رئال مادرید از لنز دوربین تماشاگران / فیلم
  • واکنش بازیکنان رئال مادرید به لوگوی منچسترسیتی +ویدئو