Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان بابیان اینکه استاندار و ما به دنبال این هستیم که هرچه زودتر وضعیت فرماندار اسدآباد تعیین تکلیف شود، گفت: خلا جدی در اسدآباد احساس نمی کنیم و کارها به خوبی و روان انجام می‌شود اما قطعا" فرماندار بزودی معرفی خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی آزادبخت در گفت‌وگو با نافع؛ در خصوص خبر انتخاب مجید درویشی شهردار سابق نهاوند به عنوان فرماندار اسدآباد در فضای مجازی، اظهار کرد: ما در گمانه زنی‌ها نظر نمی دهیم و البته وی نیز یکی از گزینه های ما برای فرمانداری اسدآباد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: رفتن آقای حمیدوند فرماندار سابق اسدآباد به درخواست خود او بود و استاندار و ما  نیز  حدود دو سه ماهی مخالف این موضوع بودیم و مقاومت کردیم و مذاکراتی در این زمینه داشتیم که وی در شهرستان بماند اما قبول نکرد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان ادامه داد: ما نمی توانستیم شهرستان را بدون مسئول رها کنیم و بهترین راه انتخاب سرپرست بود و آن هم یکی ازمعاونان فرماندار که به امور آشنا باشد.

 

وی اذعان داشت: انصافا" خانم امیدی فردی باانگیزه و متوجه است و در جایگاه سرپرست فرمانداری به خوبی انجام وظیفه می‌کند و ضمن اینکه باتوجه به حساسیت اسدآباد مدیرکل سیاسی انتظامی و حتی بنده در شهرستان حضور یافته و موضوعات را رصد می‌کنیم.

 

آزادبخت بابیان اینکه ما نیز به دنبال این هستیم که هرچه زودتر وضعیت سرپرست فرمانداری اسدآباد تعیین تکلیف شود، گفت: خلا جدی در اسدآباد احساس نمی کنیم و کارها به خوبی و روان انجام می‌شود.

 

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار مبنی بر اینکه در آستانه انتخابات مهمی هستیم و آیا موضوع تعیین تکلیف فرماندار برای این شهرستان انجام میشود یا خیر؟ گفت: سعی ما براین است که بحث فرماندار هرچه زودتر تعیین تکلیف شود یعنی استانداری بیش از همه دنبال این است که این موضوع مرتفع شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان در خصوص انتخاب فرد بومی برای پست فرمانداری شهرستان نیز گفت: بحث بومی و غیر بومی بودن مسئول در شهرستان ها دلچسب نیست چرا که همه ما یک استان هستیم و زیاد کاربردی نیست و قطعا" فرد باانگیزه و توانمندی را از استان انتخاب و معرفی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۰۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ملارد معرفی شد

ایسنا/تهران محمد امینی، به عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ملارد منصوب شد.

طی حکمی از سوی قدرت الله شفیقی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران، محمد امینی به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ملارد منصوب شد.

وی از جانبازان جنگ تحمیلی و سابقه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری و بخشداری مرکزی رباط کریم را در کارنامه کاری خود دارد.

مراسم معارفه محمد امینی با حضور امین اسدی سرپرست فرمانداری، اعضای شورای معاونین و بخشداران این شهرستان در محل دفتر فرماندار برگزار شد.

 پیش از این مهرداد اینانلو مسئولیت این معاونت را عهده‌دار بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرماندار مشهد: پیگیر کار مردم در میزهای خدمت باشید
  • موانع مردمی سازی اقتصاد در دستگاه های دولتی شناسایی می شود
  • بازدید فرماندار ورامین از مراحل پایانی جاده روستایی احمد آباد، علی آباد و باغ خواص
  • سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ملارد معرفی شد
  • رئیسی انتخاب رئیس‌جمهور جدید اسلواکی را تبریک گفت
  • نیویورک تایمز: گزینه پاسخ نظامی اسرائیل به ایران کنار گذاشته شد
  • انتصاب مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری تهران
  • چرا بعضی سیاستمداران گمان می‌کنند همه چیز مملکت مال آنهاست؟
  • چرا بعضی سیاستمداران با تصور اینکه من آدم خوبی هستم خود را لایق حکومت می دانند و گمان می کنند همه چیز مملکت مال آنهاست؟
  • ۳ مزیت از خرید بلیط هواپیما آنلاین