Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@02:30:13 GMT

صباشهر محل سکونت نخبگان برتر و شهروندان انقلابی است

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۰۴۴۲

صباشهر محل سکونت نخبگان برتر و شهروندان انقلابی است

امیر کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر به برخی از اقدامات و پی گیری های انجام شده در رابطه با موضوع مواد مخدر اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه با همکاری و تعامل خوب دستگاه های مربوطه جلسات متداوم برای سلب امنیت و آرامش توزیع کنندگان مواد مخدر برگزار شده است و شهرداری نیز دراین باره آماده و پی گیر برچیده شدن این معضل از سطح شهر است و بانصب دوربین در نقاط مختلف شهر نیز تلاش داریم به دستگاه های امنیتی کمک کمک کنیم و همچنین همکاری با اداره بهزیستی برای جمع آوری معتادان در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به برنامه شورای اسلامی شهر و شهرداری برای توسعه و آبادانی شهر نیز اشاره کرد و ادامه داد: برای توسعه اماکن ورزشی، فرهنگی، بهداشتی و تفریحی و… شهرداری با همکاری اعضای محترم شورای اسلامی شهر برنامه و پروژه های ارزشمندی در سال جاری تعریف نموده و با اختصاص درصد قابل توجهی از بودجه سال به سمت حوزه عمران تلاش نموده تا بستر های مناسب برای حضور و فعالیت نخبگان، جوانان، نوجوانان و شهروندان را فراهم نموده باشد.

کد خبر 4640109

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر کریمی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۰۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود

شهردار ایلام با اشاره به ضرورت بهسازی و نگهداری از مجموعه تفریحی رفاهی بام ایلام گفت: اجرای این طرح موجب زیبایی و پذیرش گردشگر خواهد شد و در نظر داریم لاین دوم بام ایلام نیز احداث شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، افشین مظفری امروز _سه‌شنبه بیست و هشتم فروردین‌_ در حاشیه بازدید از بام ایلام با بیان اینکه ترمیم، بهسازی و نگهداری مجموعه تفریحی رفاهی در دستور کار شهرداری قرار می‌گیرد، اظهار کرد: در نظر داریم لاین دوم بام ایلام احداث شود.

وی افزود: سازمان‌ها و ادارات متولی در اسرع وقت با شناسایی نواقص و کمبودها در راستای زیباسازی بام ایلام با شهرداری همکاری کنند.

در ادامه سعید انوری، عضو شورای اسلامی شهر ایلام هدف شورا و مدیریت شهری را خدمت بی منت به شهروندان دانست و خاطرنشان کرد: این امر مهم را با دل و جان پذیرفتیم و درخواست شهروندان مبنی بر توسعه، تجهیز، بهسازی بام ایلام در اسرع وقت انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: تمام دغدغه مدیریت شهری و مجموعه کارکنان شهرداری توسعه و عمران شهر ایلام است.

به گزارش ایمنا، به دنبال درخواست شهروندان مبنی بر بعضی مشکلات پیش آمده برای بام ایلام، شهردار و عضو شورای اسلامی شهر ایلام به اتفاق معاونان زیربنایی و خدمات شهری شهرداری از منطقه بام ایلام بازدید کردند.

کد خبر 745025

دیگر خبرها

  • کشف رود؛ اصلی‌ترین و بنیادی‌ترین عامل سکونت در مشهد 
  • دهقانی فیروزآبادی: دولت زمینه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی را فراهم کرده است
  • لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود
  • اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در یاسوج
  • اولین طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سال ۱۴۰۳
  • حضور روحانیون در مدارس تیزهوشان برای تقویت اعتقادات نخبگان
  • قهرمان جام حذفی و سهمیه عجیب لیگ نخبگان
  • دستگاه‌های فرهنگی به دنبال رشد و تربیت هنرمند انقلابی باشند
  • تحقق شعار سال با بهره‌گیری از ظرفیت جهاد دانشگاهی، بنیاد نخبگان و پارک‌های علم و فناوری
  • تربیت نسل مومن و انقلابی در گرو همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش است