Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) استان قزوین با انتقاد از عملکرد امروز دانشگاه‌ها در کشور گفت: دانشگاه‌ها باید از فضای مدرک گرایی فاصله گرفته و به سمت تربیت کارآفرین حرکت کنند.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سید ابولحسن نائینی عصر امروز در نشست هم اندیشی فعالان حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی استان قزوین با حضور جمال عرف معاون سیاسی امنیتی وزیر کشور، حمید ملانوری مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور، سعید جلالی مدیرکل تقسیمات کشوری و زاهدی استاندار قزوین برگزار شد، اظهار داشت: کشور امروز به کارآفرینان نیاز دارد و تربیت این کارآفرینان وظیفه دانشگاه هاست اما برای رسیدن به این مرحله باید از مدرک گرایی فاصله بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بنیان گذار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) از همان سالهای پیروزی انقلاب بر اهمیت دانشگاه و نگاه تربیتی آن تاکید داشتند ولی در این سالها آنطور که باید نتوانستیم از ظرفیت فضای دانشگاهی و جوانان دانشجو در کشور بهره گیری کنیم.

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: جوانان ما امروز از ظرفیت های خوبی برخوردارند، خلاقیت و نوآوری زیادی در آنها دیده می‌شود و منبع خوبی از انرژی هستند که در صورت اعتماد به آنها میتوانند به خوبی درخشش کنند.

نائینی افزود: امروز در استان قزوین بیش از 1 هزار و 900 دانشجوی دکتری در حال تحصیل هستند و نزدیک به 1 هزار عضو هیئت علمی در استان داریم که نشان از ظرفیت های خوب استان در عرصه دانشگاهی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه بین المللی امام خمینی دانشجویان دکتری هیئت علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۱۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی

رئیس دانشگاه کراچی در مراسمی با حضور جمعی از مقامات ایالت سند، نمایندگان مجلس ایالتی و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه، مدرک دکترای افتخاری این دانشگاه را به رئیس جمهور کشورمان اهدا کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور که بعد از ظهر امروز سه‌شنبه به وقت محلی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر به پاکستان به شهر کراچی مرکز ایالت سند سفر کرده است، در حضور «محمدکامران خان تسوری» استاندار و «سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت پنجاب، جمعی از نمایندگان مجلس ایالتی و مقامات محلی و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه کراچی، مدرک دکترای افتخاری این دانشگاه را از پروفسور «خالد عراقی» رئیس این دانشگاه دریافت کرد.

رئیسی به لاهور سفر کرد

پروفسور عراقی در این مراسم تصریح کرد: این مدرک دکترای افتخاری نظر به سوابق تحصیلی و مدارج علمی رئیس جمهور در زمینه فقه و حقوق و نیز سابقه فعالیت طولانی دکتر رئیسی در حوزه قضایی به ایشان اعطا می‌شود.

دانشگاه کراچی به عنوان بزرگترین دانشگاه پاکستان قدمتی 73 ساله دارد و یکی از مهمترین و معتبرترین دانشگاه‌های منطقه است که دانشجویان ایرانی زیادی نیز در آن مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد
  • اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیس جمهور
  • (عکس) رئیسی دکتری گرفت
  • عطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
  • صرفه جویی ۱۲۰۰ مترمکعبی مصرف آب در دانشگاه بیرجند
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • حضور نخبگان در لایه‌های حکمرانی
  • استان قزوین در فضای قرآنی در سطح کشور درخشیده است