Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مجلس شورای اسلامی در بازدید از جشنواره ملی عشایر در شهر تاریخی بلقیس اسفراین از غرفه روستاهای دوستدار کتاب این جشنواره با یادداشتی تقدیر کرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اسفراین؛ علی لاریجانی روز پنج شنبه در بازدید از محل برگزاری جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی عشایر کشور در ارگ تاریخی بلقیس اسفراین در یادداشتی بر لوح این جشنواره نوشت: «در بازدید از جشنواره، بخش دوستدار کتاب بسیار ارزشمند و جذاب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری معراج السعاده و مسئول طرح دوستدار کتاب روستای بزنج  اسفراین در گفت و گو با خبرنگار شبستان در اسفراین اظهار کرد: غرفه  روستای دوستدار کتاب در جشنواره ملی عشایر،  با حضور روستای های  بزنج اسفراین و ارکان بجنورد  به عنوان روستاهای برتر این طرح در سطح کشوری،  در این مکان فعال است.

 

هاجر قادری افزود: در این غرفه صنایع دستی با موضوع کتاب به نمایش و فروش گذاشته شده است.

 

وی گفت: روستای بزنج در سال ۹۶ به عنوان روستای برگزیده کشوری طرح روستای  دوستدار کتاب انتخاب شد و  سال ۹۷ نیز روستای ارکان به عنوان برگزیده کشوری  و روستای بزنج به عنوان برگزیده برگزیده های جشنواره ملی روستاهای دوستدار کتاب معرفی شد.

 

پایان پیام/639

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس خبرگزاری شبستان استان بوشهر اردبیل بیرجند استان همدان حسن روحانی دهه کرامت شبستان بیرجند دانشگاه آزاد اسلامی اسفراین جشنواره روستاهای دوستدار کتاب تقدیر علی لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۱۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، هیوا لهونیان ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه طرح تکخوانی برق روستاها در راستای توسعه عدالت اجتماعی و توسعه‌ی پایداری برق روستاها اجرا می‌شود، اظهار کرد: با برنامه ریزی های مدون و راهبردی این شرکت در طول چند سال اخیر، بیش از ۸۵ درصد از روستاهای سطح استان تاپایان سال ۱۴۰۲ طرح تکخوانی اجرا و به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه کمتر از ۱۵ درصد روستاهای سطح استان مشمول این طرح باقیمانده است، گفت: در سال جاری با برنامه ریزی های منسجم و دقیق، کنتور برق ۲۳۶ روستای باقیمانده که مشمول ۱۴ هزار و ۷۸ خانوار روستایی می‌باشد از حالت باز فروش خارج و با احتساب آن تمام روستاهای استان، طرح تکخوانی اجرا و عملیاتی می‌شود.

لهونیان با اشاره به اینکه در کل استان یکهزار و ۶۱۵ روستای دارای سکنه وجود دارد، گفت: از این تعداد روستا، تاکنون کنتور برق هزار و ۳۷۹ روستای استان تکخوانی و از حالت باز فروش خارج شده است.

وی یکی از رویکردها و اهداف این شرکت در راستای توسعه عدالت اجتماعی، طرح «تکخوانی» کردن برق روستاها را خواند و گفت: با اجرای این پروژه مشکلات مربوط به قرائت کنتورهای باز فروش و تطبیق با کنتورهای مادر از جمله اختلاف قیمت مصرفی در تعدادی محدود از روستاها، شفافیت و سهل الوصول شدن مطالبات مشترکین، حذف انشعابات غیرمجاز و ایجاد عدالت در صورتحساب‌های مصرفی مشترکین مرتفع خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با بیان اینکه یکی از مطالبات همیشگی روستاییان تأمین برق پایدار و بهره مندی از شرایط انشعاب و انرژی همچون مشترکین شهری است، افزود: در همین راستا با هدف ساماندهی قرائت و استفاده روستاییان از خدمات غیرحضوری، طی سه سال اخیر طرح تکخوانی نمودن برق مشترکین روستایی با جدیت در دستورکار این شرکت قرار گرفته است.

شایان ذکر است با اجرای این پروژه منبعد روستاییان می‌توانند بخش عمده‌ای از خدمات خود را به صورت غیر حضوری و در بستر اینترنت یا از طریق “اپلیکیشن برق من” دریافت کنند که از جمله این خدمات می‌توان به دریافت و پرداخت صورتحساب، مشاهده روند مصرف، دریافت انشعاب آمپری و آزمایش لوازم اندازه‌گیری و…. اشاره کرد.

در حال حاضر بیش از ۷۵۰ هزار مشترک در بخش‌های مختلف خانگی، کشاورزی، صنعتی و اداری از خدمات شرکت توزیع برق کردستان بهره مند هستند.

کد خبر 6085434

دیگر خبرها

  • کنتور برق ۸۵ درصد روستاهای کردستان تکخوانی شد
  • «اقیانوس پشت پنجره» برگزیده جشنواره هندی شد
  • برگزیده شدن دو اثر ایرانی در جشنواره فیلم کودکان هند
  • اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان
  • گشایش غرفه هنر ایران در ونیز/ رژیم صهیونیستی از ترس اعتراضات غرفه را افتتاح نکرد
  • گشایش غرفه ایران در ونیز هفته آتی/ اسرائیل از ترس اعتراضات غرفه را افتتاح نکرد
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • برق روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • پژواک سوم به گوش می‌رسد
  • اختتامیه جشنواره ملی فیلم شهرنما رفسنجان