Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادن هازارد در اولین کنفرانس مطبوعاتی اش در رئال مادرید شرکت کرد. 

طرفداری - ادن هازارد، مهاجم جدید رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی مراسم معارفه‌اش شرکت کرد.

به نقل از آ.اس، ادن هازارد گفت: 

از زمانی که خیلی کوچک بودم و با برادرم در باغچه خانه بازی می کردم، آرزوی همچین لحظه ای را داشتم. از همان ابتدا هم هوادار رئال مادرید بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به فرانسه و انگلیس رفتم اما حالا می توانم پیراهن رئال مادرید را بپوشم و این افتخار بزرگی است.

فداکاری های خانواده: وقتی به اینجا می رسی یعنی برای خودم و خانواده ام خوب است. هیجان زده هستیم و حس فوق العاده ای است. من منتظر آغاز فصل هستم و همه چیز عالی خواهد شد. 

زیدان: او الگوی بچگی من است و در تصمیم من برای پیوستن به رئال مادرید نقش مهمی داشت. پست من؟ من نباید تصمیم بگیرم و این برعهده مربی است اما من ترجیح می دهم در سمت چپ و در پست شماره 10 بازی کنم.  رویای من الان این است که از بازی ها لذت ببرم، پیروز شویم و وقتی در رئال مادرید حضور داری باید برای همه عناوین مبارزه کنی. می خواهم یک داستان خوب از خودم در رئال مادرید بسازم.

پنالتی ها در رئال مادرید: وقتی در رئال مادرید بازی می کنی، ستاره معنا ندارد چراکه این تیم ستاره است. هفت سال در چلسی بازی کردم اما اینجا بازیکن جدید هستم. من بالاترین و بیشترین را در رئال مادرید می خواهم. به نظرم پنالتی ها را کاپیتان تبدیل به گل می کند ولی اگر از من بخواهد، باور نکردنی خواهد بود؛ من هم همه پنالتی ها را گل خواهم کرد. به نظرم راموس، به پنالتی زدنش ادامه می دهد. 

پیوستن به رئال مادرید در 28 سالگی: به نظرم دیر نشده است. فکر کنم بین 27 تا 32 سالگی در بهترین فرم دوران فوتبالم قرار داشته باشم و امیدوارم بیشتر از این هم ادامه باشد. این دلیلی است که به اینجا آمدم. 

احتمال پیوستن به رئال مادرید در سال گذشته: بله همه چیز از سال گذشته شروع شد اما من در چلسی بودم و یک سال دیگر ادامه دادم و به خوبی کارم را در این باشگاه تمام کردم. همانطور که قبلا گفتم بهترین موقع برای پیوستن به رئال مادرید بود. 

شماره 10 مودریچ: من خوش شانس بودم که قبلا به واسطه کواچیچ با مودریچ صحبت کردم. به شوخی به او گفتم که شماره 10 را به من می دهد که گفت نه. من شماره دیگری انتخاب می کنم. در واقع شماره مهم نیست. 

سازگاری در رئال مادرید: هواداران بالاترین درخواست ها را دارند و ما باید همه عناوین را ببریم. مهم این است که هر کاری از دستمان برمی آید را انجام دهیم و این کاری است که می خواهم انجام دهم. امیدوارم همه از من راضی باشند.

کورتوا: با کورتوا در مورد رال مادرید زیاد صحبت کردم. همه می دانند که او دوست من است و بازی کردن در کنارش را دوست دارم. خوشحالم که اینجا هست و امیدوارم با هم قهرمانی های زیادی را تجربه کنیم. همیشه رویای بازی در رئال مادرید را داشتم و حالا کوچکترین شکی برای امضای قرارداد در من وجود ندارد. باید خودم را ثابت کنم. می خواهم در بهترین باشگاه جهان باشم. موفقیت های زیادی با چلسی کسب کردم اما می خواهم پیروزی ها و موفقیت های زیادی را با رئال مادرید تجربه کنم. رئال مادرید چالش جدیدی است. حضور دو بلژیکی در رئال مادرید، قدرت فوتبال ما را نشان می دهد. بازیکنان با کیفیت خوبی در تیم ملی بلژیک داریم و حالا حضور دو بلژیکی طرفداران بیشتری را از بلژیک به اینجا می آورد.

فلورنتینو پرز: یک بار برای مراسم گالا در لندن همدیگر را دیدیم. خیلی کم و آرام صحبت کردیم و به من گفت که زمانش رسیده تا به مادرید بیایی. خیلی از این حرف خوشحال شدم. 

استقبال خوب: خیلی خوشحالم که هواداران زیادی به اینجا آمدند. از دیدن طرفداران جدیدم بسیار خوشحالم و می خواهم با پیراهن سفید نشان دهم که چه کارهایی می توانم انجام دهم. 

هازارد کهکشانی: من کهکشانی نیستم و فقط یک بازیکن خیلی خوب هستم اما امیدوارم یک روزی تبدیل به کهکشانی شوم. من ادن هازارد هستم و هر چیزی که قبل از این نشان دادم، ارزشی ندارد. باید از صفر شروع کنم. 

توپ طلا: تنها چیزی که می توانم بگویم امسال توپ طلا در مادرید در دستان لوکا مودریچ است. نمی دانم کارم آسان تر شده است یا خیر اما همه چیز به نحوه بازی ما بستگی دارد. این درست است که در سال های اخیر توپ طلا به مادریدی ها رسیده است اما در حال حاضر به عملکرد تیمی فکر می کنم که اگر خوب باشد، چراکه نه؟

بنزما: خوش شانسم زمانی که او در لیون بود مقابلش بازی کردم. نه سال فوق العاده را در اینجا داشته است. او بهترین مهاجم جهان است و قطعا روی بهتر شدن من تاثیر می گذارد. امیدوارم ارتباط خوبی باهم داشته باشیم. 

رهبری: در رئال مادرید بازیکنان با قدرت رهبری زیادی است و فکر نکنم تنها باشم. من معتقدم که هر کس باید رهبر خودش باشد. من به اینجا آمدم تا تجربه بیشتری کسب کنم. در تیم ملی و چلسی رهبر بودم و می دانم اینجا هم همچین اتفاقی می افتد چون این مسئولیت من است و برای همین باید بهترین عملکرد را داشته باشم. 

ام باپه و نیمار:  به اینجا آمدم تا با بهترین ها بازی کنم اما صحبتی درمورد ورودی ها نمی کنم. بازیکنانی وارد می شوند که به آن ها نیاز داریم اما این دو از بهترین ها هستند. 

فصل گذشته رئال مادرید: می دانم که همیشه روزهای بد هم وجود دارد اما در پنج سال گذشته عناوین زیادی فتح کردند. همه تیم ها حتی بهترین باشگاه ها هم بالا و پایین زیاد دارند. فصل آینده تمایل بیشتری برای موفقیت داریم. 

لالیگا و لیگ برتر: به نظرم بین لالیگا و لیگ برتر تفاوت زیادی است. اما فکر نکنم یکی از دیگری برتری داشته باشد. سبک متفاوتی دارند و فکر کنم لالیگا اجازه تکامل و پیشرفت را به من بدهد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۱۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوسین بولت: به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه منچسترسیتی را گرفتی

یوسین بولت از حذف منچسترسیتی از لیگ قهرمانان اروپا خوشحال است.

طرفداری | یوسین بولت که چهار بار جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس را برده است، در حاشیه مراسم انتخاب بهترین‌های ورزش ملاقاتی با جود بلینگام داشت.

برکسی پوشیده نیست که بازیکنان و هواداران منچسترسیتی هنوز از بابت باخت مقابل رئال مادرید و حذف از لیگ قهرمانان اروپا ناراحت هستند. رویای سیتیزن‌ها برای کسب جام سه‌گانه‌ای دیگر توسط رئال مادرید که آنها را در مرحله یک‌چهارم نهایی حذف کرد، نقش بر آب شد. در حالی که پپ گواردیولا و تیمش هنوز در حال التیام زخم‌های خود هستند، بوسین بولت نمک بر زخم سیتی پاشید و اعلام داشت که خوشحال است که رقیب آنها امسال موفق به کسب سه‌گانه نشد.

این دونده افسانه‌ای که هوادار باشگاه منچستریونایتد است در حاشیه مراسم انتخاب بهترین‌های دنیای ورزش گفتگوی کوتاهی با جود بلینگام داشت. وقتی از این دونده جامائیکایی پرسیده شد که بین او و بلینگام چه صحبت‌هایی ردوبدل شد، گفت:

بلینگام به واقع نشان داده که یکی از بزرگترین ورزشکاران دنیاست و او یک بازیکن شگفت‌انگیز است. با انرژی و استعداد ویژه‌ای به رئال مادرید آمده است تا جام‌های زیادی کسب کند. من چندین بازی از او دیده‌ام و می‌دانم که چه توانایی‌هایی دارد. با او گفتگوی خوبی داشتم. به‌عنوان یک هوادار منچستر یونایتد، به جود گفتم کار فوق‌العاده‌ای در لیگ قهرمانان انجام دادی. خوشحالم کردی، چون ما نمی‌توانستیم دوباره شاهد سه‌گانه دیگری از منچسترسیتی باشیم.

بیشتر بخوانید: رسمی؛ جود بلینگام برنده جایزه بیشترین پیشرفت سال لوریوس شد

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • عصای جادویی جود: توپ طلا برای آقای شماره 5
  • عصای جادویی جود: رزرو توپ طلا برای شماره 5
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • یوسین بولت: به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه منچسترسیتی را گرفتی