Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@15:37:41 GMT

برکناری 2 مقام روس به خاطر اتهام نادرست به یک خبرنگار

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۱۱۵۴

آفتاب‌‌نیوز :

حکم عزل این دو مقام وزارت کشور روسیه امروز پنجشنبه در پایگاه اینترنتی دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین منتشر شده است.

در این حکم گفته شد که یوری ولادیمیرویچ دویاتکین از ریاست اداره مبارزه با قاچاق مواد مخدر سازمان پلیس مسکو و آندره پاولویچ پوچکوف از سمت ریاست اداره غرب شهر مسکو زیر نظر وزارت کشور عزل شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایوان گولونوف خبرنگار پایگاه اینترنتی روسی مدوزا که در سالهای اخیر مقاله هایی درباره فساد مالی در بین مقام های روس نوشته بود هفته گذشته به جرم نگهداری مواد مخدر توسط ماموران پلیس دستگیر شد و گفته شد که بشدت کتک خورده است.

دستگیری وی موجی از اعتراضات مدنی را در روسیه بدنبال داشت چرا که همکاران وی در شبکه های اجتماعی اعلام کردند که او هیچ گاه نزدیک مواد مخدر نشده است چه برسد به اینکه مقدار قابل توجه ای ماده مخدر یا روانگردان را در خانه خود نگهداری کند.

افزایش اعتراضات باعث شد موضوع به پرسش خبرنگاران نزدیک به دولت از دمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تبدیل شود و او در واکنش گفت که دفتر ریاست جمهوری این پرونده را به سرعت بررسی خواهد کرد.

ساعاتی پس از وعده پسکوف، ولادیمیر کولوکولتسف وزیر کشور روسیه در نامه ای به رئیس جمهور خواستار برکناری دو مقام ارشد این وزارتخانه شد و اعلام کرد که پیگیری قضایی پرونده ایوان گولونوف خبرنگار تحقیقی پایگاه اینترنتی روسی «مدوز» پایان یافته و او آزاد شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خبرنگار روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۱۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور استان تهران بر تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیر شهریه ای استان تهران تاکید کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، در امور استان تهران در جلسه معارفه مدیرکل جدید حوزه ریاست استان تهران در جمع روسای واحدهای این استان با اشاره به سند تحول دانشگاه اظهار داشت: در راستای اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه ازاد و با کمک همکاران واحدهای دانشگاهی استان باید سهم درآمدهای غیرشهریه‌ای استان را افزایش دهیم، با توجه به توانمندی استان تهران، انتظار بیشتری از این استان وجود دارد.

قائم مقام ریاست دانشگاه در ادامه، بر التزام همیت و جدیت روسای واحدها در کلیه امور جاری و حضور پررنگ و اثرگذار آنها بخصوص در بزنگاههای مهم تاکید کرد.

رنجبر با اشاره به اهمیت ساماندهی دانشجویان غیرایرانی تاکید کرد: استفاده بهینه از ظرفیت حداکثری واحدهای استان دراین خصوص لازم است.

در پایان این جلسه حکم مصطفی ملکی به عنوان مدیرکل جدید حوزه ریاست دانشگاه ازاد اسلامی استان تهران به وی تقدیم شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت
  • امیر تتلو: به خاطر این خانم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های جنجالی
  • مقام اوکراینی: ایرانی‌‌ها از ما درس بگیرند و اشتباه‌مان را تکرار نکنند!
  • کرملین: دست درازی آمریکا به دارایی های روسیه بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • کشف و ضبط ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در راه‌های مواصلاتی استان همدان
  • تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
  • هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند
  • سن مصرف مخدر‌ ها در کشور به ۲۴ سال رسید