Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهار سال فرصت زیادی برای پرداخت بدهی هرچند به صورت اقساط بوده ولی بی‌تفاوتی به حل آن، اکنون چنین وضعیت بحرانی را رقم زده و کابوس شهر بدون شهرداری در اذهان شهروندان زیراب جاری شده است.گویا همه چیز از یک پل غیراصولی شروع شد، پلی که نمی‌دانیم چرا توان دل کندن از آن را نداشتند و باقی ماند تا خانه‌ها را ویران کند و به بی‌تدبیری مسئولان شهری ریش‌خند زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش بلاغ،کش‌وقوس‌های دوره پنجم شورای اسلامی و شهرداری‌ها، داستان دنباله‌داری شده که در هر گوشه از استان به گونه‌ای روایت می‌شود و شهروندان در نقاط مختلف شاهد مسائل حاشیه‌ای حاکم بر شورا و شهرداری هستند، مسائلی که زمان را معطل خود کرده و خدمت‌رسانی را درگیرودار حواشی بی‌رنگ می‌کند.

شورای اسلامی شهر زیراب و شهرداری آن نیز بی‌نصیب از این آشفتگی‌ها نمانده‌اند، آشفتگی که در زیراب این‌بار رنگ متفاوتی به خود گرفته است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۱۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم گفت: روزانه سه میلیارد تومان برای رفت و روب شهر قم هزینه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، مجید اخوان امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نشست خبری رؤسای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر قم که در آستانه روز شورا در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر وظیفه نظارت، تدوین و اجرا را بر عهده دارد.

وی افزود: از هزینه‌های جاری شهرداری اعم از پرسنل و هزینه‌های اداری و تشکیلاتی، هزینه‌های ضروری در اولویت قرار می‌گیرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به بودجه شهرداری قم در سال جاری، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه بودجه شهرداری قم در نیازهای شهری و مباحث توسعه و عمران شهری جوابگو نیست، اما شاهد رشد مناسبی هستیم.

اخوان ادامه داد: همه تلاش مجموعه شورای اسلامی شهر بر این است تا دریافت عوارض با رشد معتدلی انجام شده و فشاری محتمل شهروندان نشود.

وی با بیان اینکه بخشی از بودجه نقدی و غیر نقدی است، تصریح کرد: از ۱۴ هزار ۲۰۰ میلیارد، ۲,۵۰۰ میلیارد تومان بودجه جاری شهرداری قم است که شامل حقوق و دستمزد کارکنان و پرسنل سازمان‌هایی چون سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی توسط شهرداری قم تأمین می‌شود.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم هزینه نگهداری شهر را ۱,۰۰۰ میلیارد تومان دانست و گفت: روزانه ۳ میلیارد تومان هزینه رفت و روب سطح شهر فضای سبز است.

اخوان سرانه عمرانی برای هر نفر را ۱۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: ۱۱ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای امور عمرانی شهر صرف می‌شود.

کد خبر 747564

دیگر خبرها

  • جرایم قطع درختان در اراک افزایش یافت
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • بازگشت حسن یزدانی در هاله‌ای از ابهام
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم
  • وجود ابهام درباره نحوه صدور تاییدیه‌های فنی قطار ملی مترو توسط ۲ شرکت اروپایی
  • دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد