Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی پایتخت گفت: با پایان یافتن ماه رمضان این طرح هم به پایان رسیده و در پایتخت چیزی به اسم حیات شبانه یا زیست شبانه نداریم.

سرهنگ تقی افرند معاون نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در مورد طرح حیات شبانه در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان اظهار کرد: این طرح فقط برای ایام ماه مبارک رمضان بوده و با پایان یافتن ماه رمضان این طرح هم به پایان رسیده و در پایتخت چیزی به اسم حیات شبانه یا زیست شبانه نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هیچ مغاره‌ای اجازه فعالیت بعد از ساعت یک بامداد را ندارد و اگر هم مغازه‌ای باز باشد ما مطابق با قانون نظام صنفی با آن‌ها برخورد می‌کنیم.

معاون نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: به تمامی صنوف هم اعلام کردیم که زیست شبانه نداریم و نحوه فعالیتتان باید به قبل از ماه رمضان برگردد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: زیست شبانه تهران طرح حیات شبانه شب های تهران اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۱۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۴ماموریت پلیسی در سمنان/ ۵۶۷هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه فروردین ماه سال جاری بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شده است، ابراز داشت: در این راستا ۱۰ نفر دستگیر و یک وسیله نقلیه از قاچاقچیان توقیف شده است.

وی ضمن بیان اینکه ارزش تقریبی سوخت‌های قاچاق ۱۸۱ میلیارد ریال برآورد می‌شود، افزود: این سوخت‌ها به شرکت ملی نفت استان سمنان تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته چهار مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: از این تعداد دو مورد قاچاق سوخت بوده است.

موقوفه‌ای در ادامه تصریح کرد: کشف هزار لیتر سوخت از خودرو سواری سمند در حوزه میامی و کشف ۱۸ هزار لیتر گازوئیل از کامیون تانکر دار شهر سمنان دیگر کشفیات حوزه سوخت بوده است.

وی بابیان اینکه از یک سارق حرفه‌ای در گرمسار ۱۹۵ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی کشف و ضبط شد، افزود: دستگیری مزاحم فضای مجازی در سمنان نیز دیگر رویداد پلیسی شبانه روز گذشته بوده است.

کد خبر 6087384

دیگر خبرها

  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟
  • نماهنگی دیدنی از شهر سنندج + فیلم
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • انجام ۴ماموریت پلیسی در سمنان/ ۵۶۷هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس