Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار داخلی
**********
* بجنورد- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر به دنبال حل مشکل بیکاری هستیم راهکار آن رونق تولید است که بسترهای آن باید فراهم شود و مردم در آن مشارکت کنند چرا که این امر تنها با مشارکت دولت محقق نمی شود.

* نیویورک- نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل قاطعانه ادعای بی اساس آمریکا در ارتباط با حوادث ۲۳ خرداد تانکرهای نفتکش را در دریای عمان رد و آن را با شدیدترین لحن ممکن محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* مشهد- معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: از مجموع ۱۴۸ هزار میلیارد تومان منابع نفتی موجود در بودجه سال جاری دو سوم آن را از بودجه امسال خارج کرده ایم و به همین میزان وابستگی کشور به نفت کاهش یافته است.

* تهران- محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه ایران بامداد جمعه در واکنش به ادعاهای مقام‌های آمریکایی مبنی بر دخالت داشتن تهران درخصوص انفجار دو نفتکش در دریای عمان گفت: ادعاهای بی اساس واشنگتن علیه تهران نشان می‌دهد که گروه ب "نقشه ب " را که همان دیپلماسی تخریب است، دنبال می کند.

* مشهد- معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه از اختصاص ۳۴۰ هزار میلیارد ریال برای ایجاد ۹۹۸ هزار فرصت شغلی در کشور خبر داد.

* مشهد- سخنگوی دولت گفت: خوشبختانه با وارد شدن کاغذ به کشور مشکل کاغذ رسانه ها تا حدود زیادی حل شده است.

* تبریز- رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه هیچیک از بنیانهای اقتصادی که تعیین کننده نرخ ارز است تغییری نکرده است، گفت: بر بازار ارز مسلط هستیم و نوسان امروز بی دلیل و موقتی است.

* مشهد- وزیر جهاد کشاورزی گفت: دولت از محل کمک های بلاعوض یارانه ای بیش از ۸۰ هزار میلیارد ریال برای تامین گندم اختصاص داده است.

* تهران- حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری که برای حضور در نوزدهمین اجلاس سازمان همکاری شانگهای عازم بیشکک پایتخت قرقیزستان شده است، با استقبال رسمی نخست وزیر این کشور وارد بیشکک شد.

اخبار خارجی
**********
* نیویورک- شورای امنیت سازمان ملل متحد که به پیشنهاد آمریکا برای بررسی حادثه آتش سوزی نفتکش ها در دریای عمان تشکیل شد، بدون هیچ نتیجه ای پایان یافت.

* نیویورک- وزیر خارجه آمریکا که روز پنجشنبه با پاسخ قاطع رهبر معظم انقلاب اسلامی در نفی مذاکره با دولت ترامپ روبه رو شد، در نشست خبری فوق العاده تلاش کرد با مرتبط کردن حادثه آتش سوزی دو نفتکش در دریای عمان به ایران، شکست کارزار فشار حداکثری بر تهران را بپوشاند.

* تهران- چهارمین دور گفت وگوهای جامع سیاسی جمهوری اسلامی ایران و سوئیس روز پنجشنبه به ریاست سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران و پاسکال بریسویل قائم مقام وزیرخارجه سوئیس در برن برگزار شد.

* تهران- «ماریا ماگدالنا گریگوری»، معاون وزیر امور خارجه رومانی روز پنجشنبه در دیدار با ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن در امان گفت که این کشور تصمیمی برای انتقال سفارت به بیت المقدس ندارد.

* تهران- رادیو آمریکا (NPR)، اتهام زنی وزیر خارجه دولت ترامپ علیه ایران درخصوص دست داشتن این کشور در انفجارات کشتی های نفتی در منطقه خلیج فارس را بی اساس خواند.

* تهران- سخنگوی سازمان ملل متحد روز پنجشنبه گفت: دیدار آبه شینزو از ایران، گام مهمی برای ایجاد فضای گفت وگو میان آمریکا و ایران به حساب می‌آید.

* نیویورک- منابع خبری سوئیس از امضای توافقی میان این کشور و جمهوری اسلامی ایران خبر دادند که به موجب آن، سوئیس حافظ منافع ایران در کانادا خواهد شد.

* باکو- تفاهمنامه همکاری جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در بخش حمل ونقل جاده‌ای عصر پنجشنبه در باکو امضا شد.

* تهران- انفجار امروز (پنجشنبه) دو نفتکش در دریای عمان منجر به سقوط شاخص بورس کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس شد.

* نیویورک- دبیرکل سازمان ملل متحد با محکوم کردن حمله به کشتی های غیرنظامی، خواستار روشن شدن عوامل و مسئولان حادثه آتش سوزی روز پنچشنبه دو نفتکش در دریای عمان شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عناوین خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۱۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی تا روز جمعه | افزایش تدریجی دمای هوا از پنجشنبه

به گزارش جام جم آنلاین، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور افزود: امروز و فردا سامانه بارشی در استان‌های ساحلی خزر، نواحی مرکزی کشور، شمال شرق، شرق، جنوب شرق، برخی نقاط جنوب و جنوب غرب کشور فعال خواهد بود و سبب رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت خواهد شد.

به گفته وی فعالیت این سامانه بارشی در برخی مناطق مستعد سبب بارش تگرگ نیز می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی درباره شرایط جوی روز چهارشنبه نیز به جام جم آنلاین گفت: در این روز به تدریج از سمت غرب کشور کاهش ابر را شاهد خواهیم بود. اما این سامانه بارشی در روز پنجشنبه در مناطقی مانند شمال شرق، شرق، جنوب شرق، برخی نقاط جنوب و مرکز کشور سبب بارش باران خواهد شد.

ضیاییان عنوان کرد: در روز جمعه نیز شهروندان در مناطقی مانند نیمه جنوبی کرمان، شرق هرمزگان و برخی نقاط یزد شاهد بارش باران خواهند بود و به این شکل این سامانه بارشی از کشور خارج خواهد شد.

وی درباره شرایط جوی روز شنبه آینده نیز توضیح داد: در بعد از ظهر این روز شاهد بارش‌های پراکنده‌ای در ارتفاعات زاگرس مرکزی خواهیم بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی یادآورشد: تا روز جمعه وزش باد در نیمه شرقی کشور در برخی از ساعات روز تشدید و گاهی با گرد و خاک همراه خواهد بود.

ضیاییان درباره روند افزایش دمای هوا نیز بیان کرد: از پنجشنبه تا اواسط هفته آینده نیز روند افزایشی تدریجی دمای هوا را برای غالب مناطق کشور خواهیم داشت.

به گفته وی دریای خزر و خلیج فارس امروز و فردا مواج خواهد بود.

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور مصر به ترکیه سفر می‌کند
  • رئیسی در نشست خبری با رئیس جمهور سریلانکا: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است
  • بیانیه مهم ۲۸ ماده‌ای جمهوری اسلامی ایران و پاکستان
  • شنبه محبوب، پنجشنبه مغموم
  • وزیر نفت به همراه رئیس‌جمهوری عازم سریلانکا شد
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز جمعه | افزایش تدریجی دمای هوا از پنجشنبه
  • وزیر نفت: پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • اوجی: پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • قطار روابط تهران - اسلام‌آباد روی ریل توسعه
  • عزم مقام‌های عالی تهران - اسلام‌آباد برای توسعه روابط تجاری و اقتصادی