Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محسن رضوانی، رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، درخصوص انتخابش از سوی فدراسیون جهانی برای حضور در افغانستان و همچنین اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی صحبت کرد.

رضوانی در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: من عضو هیات رئیسه کنفدراسیون شنای آسیا هستم. انتخابات کشورها معمولا با حضور نمایندگان فدراسیون جهانی  برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افرادی که در کمیته‌های مربوطه که در آن سمت داشته باشند به عنوان نماینده حضور پیدا می‌کنند. تجربه‌ای که باید در این کار باشد و شناختی که روی آدم‌ها دارم به دلیل اینکه افغانستان همسایه ماست و ارتباط خوبی با فدراسیون ما دارد و همیشه سعی کردیم تا جایی که می‌شود به آنها کمک کنیم و قرار شد برای برنامه‌ها و انتخاباتشان و کارهای مالی‌شان آنجا باشم و گزارشی را ارائه دهم و ان‌شاءالله بتوانم مشکل‌شان را سریع‌تر حل کنم و انتخابات‌شان برگزار شود.

وی در ادامه افزود: هدف سفر فقط همین بحث نمایندگی از طرف فدراسیون جهانی است که از طرف فدراسیون بلیت تهیه شده و کارهایش انجام شده و با هماهنگی وزارت‌خانه می‌روم و بر‌می‌گردم.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو درخصوص برگزاری اردوهای تیم ملی شیرجه گفت: ما در شیرجه بیشتر رویکردمان روی بچه‌های جوان است و الان 2 تا از بچه‌های بزرگ‌ترمان از جمله شهرام نظرپور به مربیان اضافه شده است. بنی‌پور در کار مربیگری کمی پررنگ‌تر شده، از طرفی ما حمید کریمی را با هماهنگی که توانستیم با فدراسیون جهانی انجام بدهیم به یکی از بهترین کمپهای شیرجه دنیا اعزام میکنیم در کشور روسیه و شهر کازا یکی از مراکز ویژه شیرجه دنیاست که قسمت اعظم هزینههای آن را از فدراسیون جهانی کمک گرفتیم و یک نگاهی به ایشان داریم برای مسابقات انتخابی المپیک البته به این معنا نیست که بزرگسالان ما کار نکنند چون ما مسابقات ردههای سنی آسیا را داریم در کشور هند حدود  4 ماه دیگر و بچهها دارند خودشان را محک میزنند تا بببیند وضعیتشان برای نزدیکتر شدن به المپیک چطور است.

وی همچنین درخصوص اردوی آماده‌سازی تیم تکواندو نیز خاطرنشان ساخت: تیم واترپلو کارش را از قبل از عید شروع کرده و قطعا ما آن برنامههای خارجی را نمیتوانیم مثل سال گذشته به دلیل تحریمهای ناجوانمردانه و هزینهها داشته باشیم اما بچهها به جد دارند کارشان را جلو میبرند. اردوی تیم زیر 17 سال هم به زودی آغاز میشود و کارشان را انجام میدهند.

رضوانی افزود: تیم شنا نیز هفته آینده اعزام میشود به کشور کرواسی برای مسابقات آزاد شنای کرواسی. شناگر دیگرمان آقای سینا غلامپور در کشور تایلند زیر نظر مربی اسپانیایی است و فدراسیون جهانی دارد کارش را انجام میدهد. غلامپور هم یک مسابقه در مالزی  شرکت می کند. امیدواریم بچهها امسال بتوانند در یکی دو ماده به رکوردهای کسب سهمیه نزدیک شوند.

وی ادامه داد: قرار است یک مسابقه در چین برگزار شود و رقابت بین تیمهای ایران، قزاقزستان و چین هست. ما یک تیم جوان داریم که سال گذشته در بازیهای آسیایی زیر نظر آقای الکساندر چیریچ و آقای رضایی و دیگر بچه‌هایی که در کادر حضور داشتند توانستند کار بزرگی کنند. از طرفی اگر بتوانیم این تیم را مدیریت کنیم اینها در دو دوره بازیهای آسیایی میتوانند حضور داشته باشند. هدف ما در واترپلو ان‌شاءالله حضور در انتخابی المپیک است و با تأیید نظر مربی در مسابقات شرکت می‌کنیم ولی امیدوارم بتوانیم برنامه هشت سالهای که داشتیم را جلو ببریم و در بازیهای دوره بعد بتوانیم در فینال بازیهای آسیایی حضور داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محسن رضوانی خبرگزاری برنا فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۱۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقدمات اعزام قطار ترانزیتی افغانستان به ترکیه انجام شد

معاون بهره‌برداری و بازرگانی راه‌آهن با اشاره به عدم هماهنگی با راه‌آهن در بارگیری قطار ترانزیتی افغانستان- ترکیه، گفت: اقدامات لازم برای اعزام آزمایشی این قطار با مساعدت راه‌آ‌هن انجام شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مرتضی جعفری، معاون بهره‌برداری و بازرگانی راه‌آهن در خصوص اخبار منتشر شده پیرامون اعزام قطار ترانزیتی از مبدأ افغانستان به ترکیه اظهار کرد: پیرو بازدید انجام شده سال گذشته توسط تیم عالی فنی راه آهن جمهوری اسلامی ایران شامل معاون فنی و زیربنایی و مدیران کل حوزه‌های مختلف سیر و حرکت، ایمنی و فنی و زیربنایی، از محور ریلی افغانستان حد فاصل "شمتیغ" تا "روزنک" و مذاکرات به عمل آمده در جلسه برگزار شده در وزارت راه و شهرسازی با حضور سفیر  ایران در افغانستان، بر لزوم رفع نواقص و مشکلات ایجاد شده برای خط جهت حمل محمولات تجاری تأکید و مقرر شد انجام اصلاحات فنی و رفع نواقص و کاستی‌های موجود حدفاصل مرز شمتیغ تا ایستگاه روزنک، با هدف ارتقای سطح ایمنی مورد نیاز از وضعیت عملیاتی به شرایط استاندارد فنی، به منظور امکان سیر قطارهای تجاری صورت پذیرد.

وی ادامه داد: در این راستا مقرر شد کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان که از سوی سفیر ایران در این کشور معرفی شده نسبت به انجام اصلاحات مورد نیاز و بهره‌برداری محور مذکور با نظارت عالیه وزارت راه و شهرسازی (راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران) اقدام کند. در این راستا طی یک سال گذشته با مساعدت راه آهن 16 قطار عملیات جهت تسهیل انتقال ادوات ریلی به منظور تسریع عملیات اجرایی احداث قطعه چهارم محور ریلی خواف-هرات صورت پذیرفته است.

توقف قطار ترانزیتی افغانستان در ایران تکذیب شد

وی افزود: بر اساس توافقات صورت گرفته کنسرسیوم فوق‌الذکر متعهد شده به سرعت نواقص را رفع کرده و پس از ارتقای خط مبتنی بر استانداردهای ریلی، به راه‌آهن منعکس شد تا پس از بازدید از اقدامات انجام شده، امکان سیر ایمن قطار به تایید کارشناسان فنی برسد.

معاون بازرگانی و بهره برداری راه‌آهن بیان کرد: علیرغم دستور مساعدت حداکثری از سوی مدیرعامل و پشتیبانی راه آهن  جهت ارسال ادوات ریلی و پیگیری‌های مکرر از سوی راه‌آهن با عبور هر قطار عملیات، کنسرسیوم مذکور در روزهای اخیر از حسن نیت راه آهن سوء استفاده کرده و بدون هیچگونه هماهنگی و اخذ تأییدیه از راه آهن ج.ا.ا، نسبت به بارگیری واگن‌ها و اعلام آن در رسانه‌ها جهت حمل محمولات تجاری ترانزیتی اقدام کرد که مورد پذیرش نبوده و به‌منزله نقض مقررات ریلی بین المللی و توافقات قبلی است.

جعفری با اشاره به لزوم حفظ جایگاه جمهوری اسلامی ایران در مناسبات بین‌المللی گفت: باوجود عدم هماهنگی صورت‌گرفته، با توجه به رویکرد توسعه‌ای راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در حوزه کریدورهای بین‌المللی ریلی، اقدامات لازم جهت اعزام آزمایشی قطار مذکور انجام گرفته و راه اندازی رسمی مسیر تجاری مذکور پس از رفع نواقص و تأیید متخصصان فنی ریلی با هماهنگی راه‌آهن‌های دو کشور انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد
  • (ویدئو) برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد
  • هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • اینچه درگاهی: کسب سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • اینچه درگاهی: سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • محتواهای رضوی با یک سامانه در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد
  • مقدمات اعزام قطار ترانزیتی افغانستان به ترکیه انجام شد
  • رویکرد کانون مساجد اردبیل افزایش سرودهای تولیدی است
  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است