Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، امیر خجسته با اشاره به ابلاغ اجرای قانون رسیدگی به دارایی‌های مقامات و مسؤولان از سوی قوه قضائیه در صفحه رسمی توئیتر خود نوشت: «بدون شک استمرار هر نظام سیاسی با جدیت حاکمیت در برخورد با مفاسد، پیوندی محکم دارد.

پیش تر به لزوم تشکیل ⁧جنبش⁩ ملی ضد فساد اشاره کردیم، اکنون نیز قوه قضائیه با ابلاغ قانون رسیدگی به دارایی مقامات (⁧از کجا آوردی؟ ⁩) بنای مهمی برای پشتیبانی از حرکت ملی پاکسازی اقتصاد ایران ایجاد کرد!»

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۱۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش خودسرانه تعرفه‌های درمان خط قرمز علوم پزشکی همدان است

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر طوس کیانی در نشست با مدیران بخش سلامت شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه با متخلفانی که در ازای خدمات درمانی تعرفه‌ها و پول‌های غیر قانونی دریافت می‌کنند، برخورد قاطع و قانونی صورت می‌گیرد تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم افرادی به صورت خودسرانه با افزایش تعرفه‌های خدمات درمانی و پزشکی برای مردم مشکل ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه هنوز تعرفه‌های پزشکی سال جدید ابلاغ نشده است، گفت: هرگونه افزایش قیمت در ویزیت و تعرفه پزشکی خلاف قانون و تخلف محسوب می‌شود و در صورت گزارش، با فردخاطی قاطعانه برخورد می‌شود.

کیانی تاکید کرد: قیمت‌های که در فضای مجازی برای گرانی تعرفه‌ها منتشر می‌شود، صرفاً پیشنهاد و گمانی زنی است؛ اما تاکنون تعرفه‌های پزشکی که براساس اجماع نظر انجمن بیمه گران، نظام پزشکی و هیأت دولت تعیین می‌شود، در سال جدید ابلاغ نشده است و در صورت ابلاغ اطلاع رسانی خواهد شد.

وی بیان کرد: تمام تلاش مجموعه وزرات بهداشت و درمان و دولت این است با حذف تدریجی تعرفه‌های ارزی، هزینه‌های اضافی بر مردم و بیماران تحمیل نشود.

کد خبر 6080563

دیگر خبرها

  • رییس قوه قضاییه: ما نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین در کف خیابان را کیفر کنیم
  • در قضیه عفاف و حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم
  • در زمینه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم |‌ قرارهای منجر به بازداشت ما کماکان زیاد است
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور 
  • پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه برای درگذشت پرویز داوودی
  • بخش دوم بودجه ۱۴۰۳ تا پایان اردیبهشت نهایی و ابلاغ می‌شود
  • در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور پس از نوبت اول کنکور سراسری ابلاغ می‌شود
  • افزایش خودسرانه تعرفه‌های درمان خط قرمز علوم پزشکی همدان است
  • از تحول در نظام مدیریتی تا رفع موانع تحقق مأموریت‌ها