Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@01:29:30 GMT

واکنش سنتکام به حادثه نفتکش‌ها در دریای عمان

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۱۹۰۵

واکنش سنتکام به حادثه نفتکش‌ها در دریای عمان

به گزارش سایت شبکه روسیا الیوم، ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا اعلام کرد که ناوشکن "USS MASON" را به محل آتش‌سوزی دو نفتکش در دریای عمان اعزام کرده است.

در بیانیه ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا آمده است: ناوشکن ماسون به منظور "کمک‌رسانی" در حال حرکت به سمت منطقه حادثه است و هیچ منافعی برای آمریکا در دخالت در جنگ جدید در خاورمیانه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا در ادامه تأکید کرد که نیروهای این کشور از منافع آمریکا در منطقه ازجمله آزادی ناوگان دریایی دفاع می‌کنند.

شبکه المیادین پنجشنبه از وقوع آتش سوزی در دو نفتکش غول‌پیکر حامل نفت خام در دریای عمان خبر داد. دو نفتکش ژاپنی و نروژی صبح روز پنجشنبه در آب‌های خلیج عمان در حالی که یکی از عربستان و دیگری از امارات راهی شده بودند دچار حادثه شده و در پی آن انفجارها و آتش سوزی‌هایی در این دو نفتکش رخ داد.

310311

کد خبر 1269749

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۱۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز؛ تداوم بارش‌های سنگین در ۵ استان

به گزارش خبرگزاری مهر، امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین) در استان‌های کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، یزد، جنوب خراسان رضوی، برخی مناطق فارس، نیمه جنوبی و شرق اصفهان و ارتفاعات زاگرس مرکزی رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در برخی مناطق تگرگ پیش‌بینی شده است.

بیشترین بارش‌های امروز برای استان‌های کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و یزد است.

فردا پنجشنبه (۳۰ فروردین) در برخی مناطق شرق، جنوب شرق و جنوب، جمعه در مناطقی از شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس شمالی و مرکزی و البرز مرکزی، شنبه و یکشنبه آینده در برخی مناطق شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر، بخش‌هایی از مرکز، جنوب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، زاگرس شمالی و مرکزی بارش روی می‌دهد.

امروز شرق خلیج‌فارس، تنگه هرمز، دریای عمان مواج و طوفانی و جمعه شرق دریای عمان مواج است.

کد خبر 6080549 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • امداد و نجات جاسک ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی را در دریای عمان نجات داد
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی در دریای عمان
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی ‌در دریای عمان ‌‌
  • تا پای جان برای ایران
  • ادعای فرماندهی مرکزی آمریکا درباره مقابله با دو پهپاد یمنی
  • هشدار قرمز؛ تداوم بارش‌های سنگین در ۵ استان
  • بیشینه بارش‌ها در ۵ استان کشور/ خلیج فارس و دریای عمان مواج است
  • ادعای سنتکام درباره مقابله با ۲ پهپاد یمنی
  • ادعای سنتکام درباره هدف قرار دادن دو پهپاد یمنی