Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی برنا؛ "علی حسین شهریور" مدیرکل امور بین الملل  وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه نمایندگان دولت، کارگران و کارفرمایان کشورمان در قالب هیات سه جانبه در کنفرانس بین المللی کار حضور فعال دارند گفت:  یکصد و هشتمین کنفرانس بین المللی کار  تا روز جمعه 31 خرداد در محل سازمان ملل متحد در ژنو ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این کنفرانس ۷۵۰۰ نفر از نمایندگان دولت ها و سازمان های کارگری و کارفرمایی از سراسر جهان مشارکت دارند افزود: این کنفرانس به دلیل  تقارن با یکصدمین سالگرد تاسیس سازمان بین المللی کار از اهمیت مضاعفی برخوردار است.

مدیرکل امور بین الملل وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه موضوعات مهمی در دستور کار این کنفرانس قرار دارد ، از مشارکت پررنگ هیات سه جانبه کشورمان در بررسی موضوعات خبر داد و گفت : به مناسبت سده سازمان، سندی موسوم به اعلامیه سده به تصویب خواهد رسید که کار بررسی آن در کمیته جامع کنفرانس در حال انجام است.

وی همچنین افزود: با توجه به اینکه تدوین استاندارد برای رفع آزار و خشونت در جهان کار در دستور کار این کنفرانس قرار دارد هیات سه جانبه کشورمان پیشنهادات خود را برای تدوین استانداردها به کمیته استانداردگذاری ارائه کرد .

شهریور با بیان اینکه ،کمیته اجرای استانداردهای کنفرانس که به "دادگاه کار" شهرت دارد و در سطح بین المللی با ساختار سه جانبه تشکیل می شود و چگونگی اجرای کنوانسیون های الحاقی کشورها را در دست بررسی دارد گفت: با توجه به اینکه کشورمان در اجرای کنوانسیون های الحاقی اهتمام کامل داشته ، هیچ گونه پرونده ای در این کمیته ندارد.

مدیرکل امور بین الملل وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: هیات کشورمان با صدور بیانیه ای در کمیته اجرای استانداردها از تلاش کشور عراق برای اجرای کنوانسیون 182 در شرایطی که این کشور درگیر حملات گسترده گروههای تروریستی نظیر داعش بوده است حمایت کرد .

وی  با بیان اینکه به دلیل توسعه فناوری، تغییرات اقلیمی و جمعیتی ، آینده کار دستخوش تغییرات و تحولات گسترده ای خواهد شد افزود: گزارش کمیسیون جهانی آینده کار با تاکید بر "کار انسان محور" برای دستیابی همگان به کار شایسته و برقراری عدالت اجتماعی در این کنفرانس مورد توجه جدی کشورهای عضو سازمان بین المللی کار قرار دارد. وی افزود، محور سخنرانی ها در مجمع عمومی سازمان بین المللی کار پیرامون آینده کار خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندارد امور بین الملل ایران جهان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۱۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق، عملیاتی تنبیهی و واکنشی فعال و پشیمان کننده بود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری خطیب جمعه تهران در خطبه‌های نماز جمعه امروز (۳۱ فروردین) که در دانشگاه تهران برگزار شد، به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: این عملیات، یک طوفان الاقصی ایرانی بود چنانچه کاری که رزمندگان فلسطینی انجام دادند یک طوفان الاقصی فلسطینی بود.

­خطیب جمعه تهران افزود: این عملیات از منظر تاثیر بر روی مردم، یک فتح المبین و گاهی نیز بزرگتر و حساس‌تر بود.

وی گفت: این عملیات از منظری دیگر، یک عملیات ترکیبی و چندوجهی که در یک ضلع آن تحقق سنت الهی بود و همچنین نصرتی که محصول ناله‌هایی در ماه رمضان و شب‌های قدر بود و از منظر دیگر ناشی از هدایت‌های کلانی که در طی سه دهه مقام معظم رهبری داشتند و مطالبه‌ای برای پاسخ به شرارت‌های رژیم صهیونیستی در منطقه بود.

حاج علی اکبری همچنین پیوند علم و صنعت، هماهنگی در قوای سه گانه، دولت و نیرو‌های مسلح در اجرای این عملیات، داشتن اراده‌ای پولادین برای کاری تمیز و کم نقص در نیروی هوا فضای سپاه، انعکاس و پوشش رسانه‌ای خوب بویژه در رسانه ملی، داشتن هماهنگی و حمایت فعال در جبهه مقاومت از سوی کشور‌های لبنان، عراق، سوریه و یمن که حاصل آن، محاسبات رژیم صهیونیستی را بهم ریخت و قدرت ایران و افزایش سطح بازدارندگی کشورمان را به رخ دشمن کشید را از دیگر ارکان این عملیات بزرگ دانست و گفت: این عملیات در واقع عملیات ملت ایران بود.

وی با بیان اینکه این عملیات درواقع عملیات و جهاد ملت بود گفت: این ملت ما بودند که عمل کردند. در واقع این خط شکنی و این بازدارندگی محصول ۴۰ سال ایستادگی پای آرمان‌های انقلاب و پای فشردن بر سر آرمان‌های قدس شریف بود.

خطیب جمعه تهران افزود: این کار، کار جهاد مردم ایران اسلامی بود.

حاج علی اکبری همچنین در خطبه نخست نماز جمعه این هفته تهران، به مسئله مسئولیت اجتماعی پرداخت که مهمترین اصل را در این مسئولیت، اصل سلامت و امنیت اجتماعی دانست و گفت: خداوند برای زیست جمعی انسان‌ها نام امنیت آفرین خود یعنی سلام را برگزید.

وی افزود: برای تحقق سلامت و امنیت اجتماعی ۴ تضمین ارائه شده است؛ اول تضمین ایمانی و اعتقادی است. در نگاه خداوند حق الناس بر حق الله مقدم است لذا در قیامت مواجهه حق با مسئله حقوق مردم بسیار سختگیرانه است.

خطیب جمعه تهران دومین تضمین برای تحقق سلامت و امنیت اجتماعی را ضمانت وجدانی دانست و گفت: انسان‌ها با همین سرمایه است که در تمام مدت عمر برای جلب منفعت و دفع ضرر از خودشان تلاش می‌کنند.

 

 

دیگر خبرها

  • آخرین دستاوردهای حوزه پایداری انرژی بررسی شد
  • چرا پدافند هوایی در تبریز فعال شده بود؟
  • عملیات وعده صادق، عملیاتی تنبیهی و واکنشی فعال و پشیمان کننده بود
  • تکذیب هرگونه آسیب به تاسیسات هسته ای ایران /حمله به شهرهای ایران صحت ندارد /بخاطر یک پهپاد مشکوک، سامانه پدافندی فعال شده بود
  • جنجال در آبادان: نمی‌خواهیم اوسمار حرف بزند!
  • بررسی آخرین دستاورد‌های حوزه پایداری انرژی در کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری
  • پذیرش طرح تغییر اقلیم و تاب آوری انرژی دانشگاه صنعتی شریف در "یونسکو"
  • کنفرانس بین‌المللی آبزی پروری نوآورانه با حضور پژوهشگران جهانی در گرگان
  • تاکید رئیس سازمان بهزیستی بر لزوم اجرای همه جانبه طرح «خانواده میزبان»
  • طرح ویژه جمع‌آوری معتادان متجاهر در یک شب