Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-  

مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کرمانشاه از واگذاري ميزباني اجلاس جهاني گردشگري 2020 به استان کرمانشاه خبرداد و  به تفاهم نامه سال گذشته سازمان ميراث فرهنگي با سازمان گردشگري جهاني(UNWTO) اشاره کرد و گفت: براساس اين تفاهم نامه مقرر شد تا اجلاس جهاني گردشگري 2020 با موضوع گردشگري روستايي و اکوتوريسم در ايران برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وي افزود: با توجه به ظرفيت هايي که استان کرمانشاه در حوزه گردشگري روستايي دارد، از همان ابتدا با حمايت هاي گسترده اي که استاندار داشت، از سازمان ميراث فرهنگي خواستيم تا اين ميزباني را به کرمانشاه واگذار کند. 


مديرکل ميراث فرهنگي استان بابيان اينکه علاوه بر کرمانشاه چند استان ديگر نيز خواهان ميزباني اين رويداد بودند، تصريح کرد: خوشبختانه طي نامه اي که امروز (22 خرداد) از سازمان ميراث فرهنگي به کرمانشاه ارسال شده، اين سازمان موافقت خود را با ميزباني کرمانشاه براي برگزاري اين رويداد اعلام کرده است. 


وي از برنامه ريزي براي آماده شدن روستاهاي کرمانشاه جهت برگزاري اين رويداد جهاني خبرداد و گفت: به اين منظور در نظر داريم تا در اين سال در 505 روستاي استان 2020 رويداد گردشگري برگزار کنيم، لذا بايد همه دستگاه هاي خدمات رسان براي فراهم کردن زيرساخت هاي گردشگري استان در اين روستاها پاي کار بيايند. 


قادري تاکيد کرد: برگزاري اجلاس جهاني گردشگري نه تنها براي استان کرمانشاه، بلکه براي کل منطقه غرب کشور رونق گردشگري را به دنبال خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۲۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج ایران از شورای بین‌المللی موزه‌ها تکذیب شد

سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: در دولت مردمی فعالیت‌های بین‌المللی در حوزه میراث فرهنگی به مراتب گسترده‌تر از گذشته ادامه داشته و دارد.

وی افزود: خارج شدن ایران از ایکوموس و ایکوم تکذیب می‌شود. این دو حوزه ماهیت غیردولتی دارند و و از سال‌ها قبل پرداخت به دلیل ماهیت غیردولتی، پرداخت حق عضویت آنها توسط افراد حقیقی انجام می‌شود.

او ادامه داد: بعضی‌ها نمی‌دانند ایکوموس و ایکوم خوردنی است یا پوشیدنی ولی درباره آن اظهارنظر می‌کنند. 

گفتنی است که  روز گذشته مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با انتشار اطلاعیه‌ای بر تداوم همکاری این وزارتخانه با نهادهای غیر دولتی تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری میراث و گردشگری

دیگر خبرها

  • پتانسیل های گردشگری استان کرمانشاه هنوز بخوبی معرفی نشده اند
  • کاوش و سامان‌دهی قلعه تپه تاریخی ابهر
  • موافقت با ۱۴ طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو
  • موافقت با 14 طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • بازدید از بناهای تاریخی کردستان روز پنجشنبه رایگان است
  • شناسه دار شدن بیش از ۳ هزار هنرمند زرندی در سامانه وزارت میراث فرهنگی
  • برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت میراث فرهنگی در سمنان
  • خروج ایران از شورای بین‌المللی موزه‌ها تکذیب شد