Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@17:08:57 GMT

رفتن شفر، دلیل اصلی نیامدن پاتوسی به ایران

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۲۶۰۹

رفتن شفر، دلیل اصلی نیامدن پاتوسی به ایران

سایت kickoff نوشت رفتن وینفرد شفر از استقلال دلیل اصلی نیامدن پاتوسی به استقلال خواهد بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت kickoff، آیاندا پاتوسی که با قراردادی قرضی به استقلال آمده بود بعد از پایان لیگ برتر، به کشور خود بازگشته است این در حالی است که بند تمدید قرارداد این بازیکن با استقلال وجود دارد که باشگاه ایرانی می‌تواند آن را فعال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال رفتن وینفرد شفر سرمربی آلمانی که رابطه نزدیکی با آیاندا پاتوسی داشت دلیل اصلی تمایل نداشتن پاتوسی به بازگشت به ایران است.

در ادامه این سایت نوشته است که پاتوسی ۶ ماه موفقیت آمیز را در تیم فوتبال استقلال داشت و عملکرد خوب او باعث شد تا تیم‌هایی از عربستان و امارات خواهان جذب او باشند. همچنین مشکلات مالی که گریبانگیر تیم استقلال شده است ممکن است باعث شود که قرارداد این بازیکن با تیم ایرانی دائمی نباشد.

در صورتی که پاتوسی تصمیم به ماندن در آفریقا بگیرد و پیشنهادهای خود را رد کند، باید برای کیپ تاون سیتی بازی کند.

به گزارش ایسنا، آندره آ استراماچونی ایتالیایی رسماً به عنوان سرمربی استقلال منصوب شده است و باید دید این مربی ایتالیایی چه تصمیمی درباره بازیکن آفریقایی خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آیاندا پاتوسی تيم فوتبال استقلال تهران وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۲۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی

مدافع چپ استقلال در سالی که گذشت روز‌های سختی را پشت سر گذاشت و فرصت کمی برای حضور در میدان پیدا کرد. این در حالی است که او در اولین سال حضور خود در استقلال به یکی از بازیکنان موثر این تیم در مسیر قهرمانی تبدیل شده بود و اعتماد خاص فرهاد مجیدی را همراه خود داشت.

سلمانی در اولین سال حضور خود چهار گل و ۲ پاس گل ثبت کرد و در ۲۹ مسابقه به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت که در این بین گل‌های مهم و ۳ امتیازی هم برای استقلال به ثمر رساند، پس از جدایی مجیدی و حضور ساپینتو او همچنان گزینه اول سرمربی استقلال بود و در آن فصل هم ۲ گل و ۲ پاس گل در ۲۹ مسابقه به نام خود ثبت کرد.

اما سال ۱۴۰۲ برای او به شکل دیگری پیش رفت و تنها ۶ مسابقه به عنوان بازیکن به میدان رفت و ۱۱ بازی هم به عنوان جانشین در زمین مسابقه حضور پیدا کرد که آماری به مراتب ضعیف‌تر از سال‌های قبل بود و در این حضور‌های کوتاه هیچ گل و پاس گلی ثبت نکرد تا فصل سخت او کامل شود.

عملکرد خوب ابوالفضل جلالی و سبک بازی جواد نکونام اجازه فرصت حضور به این بازیکن نداده است، سلمانی بازیکنی است که بیشتر در فضا حرکت می‌کند و انرژی لازم برای رفت و آمد‌های مکرر و طولانی را در زمین مسابقه از خود نشان نمی‌دهد و این با تاکتیکی که نکونام مدنظر دارد فاصله زیادی دارد.

سال جدید می‌تواند رویکردی متفاوت برای مدافع جپ آبی‌ها باشد و در مسابقات حساس باقی‌مانده نقش تاثیرگذار خود را در این تیم ایفا کند و شانس حضور در جمع آبی‌ها را برای فصل بعد دنبال کند.

سلمانی در سالی که گذشت بدون گل و پاس گل فوتبال خود را به پایان رساند و ۱۴۰۳ می‌تواند ادامه روندی باشد که در ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ پیش گرفته بود.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • رده‌بندی جدید از باارزش ترین بازیکنان فوتبال
  • رنکینگ سایت اوپتا؛ استقلال در رتبه نهم آسیا و بالاتر از پرسپولیس و سپاهان + عکس
  • خبر خوشحال‌کننده برای هواداران استقلال
  • روایت شیرین: از اینجا تا ابدیت با یک پاس گل
  • ستاره خارجی جدید لیگ برتر ایران هپاتیت دارد
  • بازیکن خارجی آبی ها هپاتیت داشت و از ایران رفت | فسخ قرارداد زودهنگام
  • عادت خوب ستاره ازبک استقلال: گل‌سازی!
  • راز موفقیت استقلال در سالی که گذشت
  • چه می‌ شد اگر مهدی قائدی و محمد محبی در استقلال می‌ماندند | چی می شد اگه...
  • روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی