Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@23:13:44 GMT

انتشار حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۲۹۰۳

انتشار حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رحمانی فضلی وزیر کشور با صدور حکمی، به استناد مصوبه جلسه ۲۲ خردادماه سال ۹۸ هیأت وزیران، حسین کلانتری را به سمت استاندار کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

در حکم وزیر کشور در خطاب به حسین کلانتری آمده است: به استناد مصوبه جلسه مورخ ۲۲/۰۳/۱۳۹۸ هیات محترم وزیران به سمت استاندار کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امید است با استعانت از خداوند متعال به عنوان نماینده عالی دولت در ایفای مسئولیت اجرای سیاست‌های عمومی کشور که نشات گرفته از سیاست‌های دولت تدبیر و امید می‌باشد و در اجرای صحیح کلیه وظایف محوله، ارتباط با دستگاه‌های اجرایی ملی و محلی و سایر دستگاه‌هایی که به نحوی از بودجه عمومی دولت استفاده می‌کنند، نهاد‌های انقلاب اسلامی، نیرو‌های نظامی و انتظامی، شورا‌های اسلامی شهر و روستا و شهرداری‌ها و موسسات عمومی غیر دولتی موفق و موید باشید.
انتظار می‌رود با اتخاذ تدابیر شایسته و اعتدال گرایانه زمینه گسترش رشد و توسعه استان را با به کارگیری نیرو‌های متدین، متعهد و متخصص و تعامل با سایر مسئولین استان فراهم سازید.
توفیق روز افزونتان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای ((مد ظله العالی)) از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

گفتنی است، این حکم در ۲۲ خرداد ماه، از سوی دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور امضاء شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رحمانی فضلی کهگیلویه و بویراحمد استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۲۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت رهبر انقلاب با عفو تعدای از محکومان تعزیرات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حمزه لقمانی گفت: به مناسبت عید سعید فطر پنج نفر از محکومان تعزیرات حکومتی استان با عنایت مقام معظم رهبری مورد عفو و بخشودگی قرار گرفتند. مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با دستور ریاست عالی سازمان اسامی افراد اعلامی به این اداره کل ارسال و برای اعمال آن به اجرای احکام تعزیرات حکومتی مرکز استان ارجاع شد.  لقمانی ادامه داد: حضرت آیت الله خامنه‌ای با عفو و یا تخفیف مجازات ۲ هزار و ۱۲۷ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی، و سازمان قضائی نیرو‌های مسلح موافقت کردند که ۱۰۰ نفر از آنان در سازمان تعزیرات حکومتی محکوم شده بودند.

دیگر خبرها

  • پیام وزیر دفاع به مناسبت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • وزیر دفاع: تعامل ارتش و سپاه منجر به خلق عملیات باشکوه «وعده صادق» شد
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو ۵ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو پنج نفر از محکومان کهگیلویه و بویراحمد
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعدای از محکومان تعزیرات
  • قدردانی وزیر کشور از عملیات وعده صادق نیرو‌های مسلح
  • وزیر کشور: پیام وعده صادق پرچمداری ایران در حمایت از جبهه مقاومت است
  • تقدیر وزیر کشور از «وعده صادق» نیرو‌های مسلح
  • فاز توسعه کارخانه سیمان دشتروم در اولویت تیم اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد