Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علی اسدی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کشت مواد مخدر در برخی از نقاط استان تهران اظهار کرد: براساس قوانین جمهوری اسلامی ایران کشت هر نوع ماده مخدر در کشور ممنوع و با آن برخورد جدی صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:کشت گل به صورت شاه دانه اگر با مجوز جهاد کشاورزی و با کاریرد کشاورزی باشد و قانون اجازه کشت به صورت صنعتی این محصول را داده است.

اسدی گفت: کشت خشاش اگر در استان تهران وجود داشته باشد در حد چند بوته بوده و در حدی نبوده که برتولید وبازار مصرف تاثیر داشته باشد .

بیشتر بخوانید: پیشنهادات جدید برای مصادره تمام اموال قاچاقچیان/ آخرین آمار از میزان اعتیاد دانش آموزان 

وی بیان کرد:کشت غیر قانونی خشاش به صورت پنهانی و گلخانه ای بود اما براساس طرح های ستاد مبارزه با مواد مخدر با تمام این اقدامات برخورد جدی می شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران تصریح کرد: ستاد مبارزه با مواد مخدر از تمام تجهیزات و منابع که در اختیار دارد برای برخورد با کشت غیرقانونی مواد مخدر نه تنها در استان تهران بلکه در صعب العبورترین مناطق جغرافیایی کشور استفاده می کند .

انتهای پیام/

کشت غیر قانونی خشاش به صورت پنهانی و گلخانه ای بود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رفاه و تعاون مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۲۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج

سرهنگ احمدپور گفت: صبح امروز مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر فهرج طی کنترل خودرو‌های عبوری در محور فهرج-زاهدان موفق شدند از یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مقدار ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف کنند.

وی افزود: در همین رابطه یک نفر متهم که راننده خودرو بود نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ احمدپور فرمانده انتظامی شهرستان فهرج با اشاره به اینکه برای مبارزه با سوداگران مرگ با هیچ احدی تعارفی نداریم اضافه کرد، با کسانی که از این طریق جوانان ما را مبتلا و به کام مرگ می‌کشانند مبارزه خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ در شهر جدید مهستان
  • هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار