Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه طی سفر یک روزه به شهرستان سرپل ذهاب از وضعیت مسکن مددجویان زلزله زده دراین شهرستان بازدید کرد. در این بازدید که معاون مشارکت های مردمی ، اشتغال ومسکن و کارشناس مسئول مسکن استان و رئیس بهزیستی شهرستان وی را همراهی میکردند پیشرفت فیزیکی مسکن مددجویان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت دکتر رضوان مدنی در این بازدید گفت: از مجموع یک هزار و صد و چهل پنج مسکن مددجویان بهزیستی در شهرستان سرپل ذهاب تا کنون ۷۰۰ منزل مسکونی تکمیل و تحویل خانوار ها شده است مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: ۶۵۰ مسکن از کل تعداد منزل مددجویان در این شهرستان ،مسکن روستایی است که ششصد مورد آن تکمیل و تحویل مددجویان شده و مابقی با پیشرفت ۹۰ درصدی به زودی تحویل این عزیزان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساختمان های احداثی شهری مددجویان زلزله زده ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در مراحل نهایی و بهره برداری قرار دارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال بهزیستی زلزله مسکن معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۳۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنیده شدن صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب /علت چه بود؟

به گزارش خبر گزاری خبرآنلاین، آنگونه که تسنیم روایت کرده، علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به شنیده شدن صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب گفت «شلیک ضدهوایی در شامگاه چهارشنبه از پادگان ابوذر مربوط به رزمایش و تمرین پدافندی در این پادگان بوده است.»

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896517

دیگر خبرها

  • امکانات زیرساختی طرح‌های حمایتی مسکن سریع‌تر تامین شود
  • بررسی روند ساخت مسکن مددجویی در شاهیندژ
  • ببینید | علت شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب رزمایش بوده
  • استانداری کرمانشاه : علت شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب رزمایش بوده
  • شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب؛ ماجرا چیست؟
  • شنیده شدن صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب /علت چه بود؟
  • شنیده شدن صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • تحویل بیش از 3 هزار مسکن به مددجویان کمیته امداد در گلستان