Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-28@15:15:55 GMT

تخریب چند باغ ویلای غیرمجاز در بخش مرکزی مشهد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۳۱۶۰

تخریب چند باغ ویلای غیرمجاز در بخش مرکزی مشهد

بخشدار مرکزی شهرستان مشهد گفت: عده ای شبانه و با دریافت پول های کلان اقدام به ساخت باغ ویلاهای غیرمجاز در بخش مرکزی مشهد می کنند.

ابوطالب سرابیان در گفتگو با قدس آنلاین اظهارداشت: با ورود دادستانی به موضوع باغ ویلاهای غیرمجاز، اقدامات مناسبی در این زمینه صورت خواهد گرفت. وی تصریح کرد: در مرحله اول تمام باغ ویلاهای غیرمجاز که عمدتا مربوط به باغ ویلاهای حصارکشیده با دیوار بودند در جاده کلاکوب  از سمت جاده کلات بعد از روستای خلق آباد با لودر مورد تخریب قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
سرابیان با اشاره به اینکه باغ ویلاهای غیرمجاز به صورت قارچ گونه و شبانه ایجاد می شوند و آمار مشخص و دقیقی از آنها نمی توان اعلام کرد، افزود: اکثر این باغ ویلاهاغیرمجاز و حصار کشی اطراف آنها به صورت شبانه انجام می شود و عده ای با دریافت مبالغ کلان و بکارگرفتن کارگران زیاد در طول شب اقدام به ساختن دیوارها می کنند. وی افزود: هم اکنون پلیس ساختمان در روستا از تخلفات جلوگیری می کند اما قادر به برخورد با تخلفات خارج از حریم روستا نیست ، چرا که مجوز قانونی لازم برای این برخورد را ندارد و سازندگان غیرمجاز نیز از این عدم اختیار بهره کافی و سوء استفاده لازم را می برند. از این رو بناداریم که گشت های شبانه برای نظارت بر ساخت و سازها در بخش مرکزی مشهد راه اندازی کنیم  تا از سوئ استفاده افراد سودجو و حصارکشی های شبانه جلوگیری شود. پیش از این بخشدار مرکزی در گفتگو با قدس آنلاین از نبود آمار دقیق از باغ ویلاهای غیر مجاز در روستاهای بخش مرکزی  خبر داده بود . انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بخش مرکزی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۳۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ۶ میلیون و ۸۷۹ هزار زائر به استان خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد اظهار کرد: از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ لغایت ۶ فروردین ۱۴۰۳ در مجموع ۶ میلیون و ٨٧٩ هزار و ٨٨ نفر زائر وارد مشهد شدند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی ادامه داد: از این تعداد ۵ میلیون و ٧٣٨ هزار و ٢١٩ نفر با وسیله نقلیه شخصی از طریق جاده، ۵٢٩ هزار و ٨۶ با حمل و نقل عمومی جاده‌ای، ٣٩۴ هزار و ٩١٩ نفر از طریق راه‌آهن و ٢١۶ هزار و ٨٧٢ نفر از طریق فرودگاه در این ایام به مشهد الرضا سفر کرده‌اند.

وی تاکید کرد: در مشهد مجموع پروازهای داخلی و خارجی به صورت روزانه حدود ١٨٠ پرواز و همچنین بیش از ۷۰ رام قطار به صورت روزانه در حال ورود و خروج مسافران هستند.

گنابادی‌نژاد خاطرنشان کرد: مسافران قبل از عزیمت به شهر مشهد محل اقامت خود را رزرو کنند، در همین راستا می‌توانند با تلفن ۰۵۱۳۷۰۴۵ قرارگاه عملیاتی خدمات سفر شهرستان مشهد جهت هدایت، راهنمایی و دریافت شکایت زائران و مسافران در تماس باشند. همچنین زائران و مسافران می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۶۲۹ واحد رسیدگی به شکایات ستاد مرکزی خدمات سفر کشور تماس بگیرند.

کد خبر 6062997

دیگر خبرها

  • در جدال ارزها با همراهی وکیل متخصص
  • ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی
  • دیپلماسی ارزی فرزین بی سابقه بود
  • کشف ۵ دستگاه ماینر غیرمجاز قاچاق در مراغه
  • (ویدئو) تخریب سنگ‌نگاره‌های ۴ هزارساله در حاشیه مشهد و فروش آنها به عنوان سنگ معدنی!
  • تخریب ۲۴ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان قزوین
  • رمزگشایی ۶۶ فقره سرقت در مشهد
  • ۱۱۲ مرکز خدمات نوروزی و اقامتی غیرمجاز پلمب شد
  • ورود ۶ میلیون و ۸۷۹ هزار زائر به استان خراسان رضوی
  • آماده‌باش ۲۵ ایستگاه آتش‌نشانی قم در ایام نوروز