Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-24@20:55:30 GMT

سامان قدوس پنجمین بازیکن برتر فصل آمیان شد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۳۳۹۶

ستاره ایرانی تیم فوتبال آمیان فرانسه به عنوان پنجمین بازیکن برتر فصل این باشگاه انتخاب شد.


به گزارش شریان نیوز،سامانقدوس بازیکن ایرانی تیم فوتبال آمیان فرانسه بر اساس نظرسنجی شبکه رادیویی france belu Picardie و سایت باشگاه آمیان (le ۱۱ amienois) به عنوان پنجمین بازیکن برتر فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ این باشگاه انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ۲ رسانه با برگزاری یک نظرسنجی از هواداران آمیان خواستند که از میان ۸ گزینه معرفی شده (از جمله سامان قدوس) بهترین بازیکن فصل آمیان را انتخاب کنند.

در پایان نظرسنجی، رجیس گورتنر دروازه‌بان آمیان که نقش پر رنگی در بقای این تیم در رقابت‌های لوشامپیونه داشت با کسب ۴۵ درصد آرا به عنوان بهترین بازیکن فصل این باشگاه انتخاب شد.

پس از او، توماس مونکوندویت با ۱۶ و الکسیس بلین با ۱۱ درصد آرا در جای دوم و سوم برترین بازیکنان فصل قرار گرفتند و اریک پیئترس نیز با کسب ۱۰ درصد آرا به عنوان چهارم دست یافت.

قدوس با وجود این که نتوانست در همه بازی‌های فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ برای تیمش به میدان برود، اما در مسابقاتی که در میدان حضور یافت به قدری عملکرد درخشانی داشت که از سوی هواداران آمیان با کسب ۹ درصد آرا به عنوان پنجمین بازیکن برتر فصل انتخاب شد.

سایت باشگاه آمیان درباره قدوس نوشت: قدوس با ۴ گل زده و چند پاس گل یکی از برجسته‌ترین بازیکنان هجومی فصل بود. هر چند که این بازیکن ملی پوش ایران به دلیل حضور در جام ملت‌های آسیا و عمل جراحی آپاندیس در ماه مارس، یک سوم از بازی‌های فصل را از دست داد.

گفتنی است، پیش از این قدوس موفق شده بود عنوان بهترین بازیکن ماه سپتامبر و اکتبر آمیان را به دست آورد.

 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۳۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارسل دسایی و انتخاب ویژگی های یک بازیکن کامل / فیلم

مارسل دسایی به سوال خبرنگار در مورد انتخاب ویژگی های یک بازیکن کامل از میان بازیکنان ادوار مختلف دنیای فوتبال پاسخ داد.

 

دانلود (2.2MB)

دیگر خبرها

  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • مارسل دسایی و انتخاب ویژگی های یک بازیکن کامل / فیلم
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه در نقل‌وانتقالات
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • تیم لیگ برتری به دنبال جذب سامان قدوس
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه برای میدلزبورو