Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور روسیه با بیان اینکه خروج آمریکا از برجام باعث نابودی رژیم منع اشاعه تسلیحات کشتار جمعی می‌شود، بر پایبندی مسکو به اجرای تعهدات برجامی تاکید کرد.  

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه امروز (جمعه) با انتقاد مجدد از رویکرد آمریکا در قبال توافق هسته‌ای ایران، گفت که مسکو هر کاری برای حفظ برجام انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته خبرگزاری «اینترفکس» پوتین در حاشیه نشست شانگهای درباره عواقب سیاست‌های ضد برجامی واشنگتن توضیح داد: «خروج یکجانبه آمریکا از توافق هسته‌ای ایران می‌تواند رژیم منع اشاعه هسته‌ای و تسلیحات کشتار جمعی را به کلی نابود کند».

وی همچنین تاکید کرد که مسکو به عنوان رئیس دوره‌ای سازمان همکاری شانگهای هر کاری در توانش باشد، برای اجرای تعهدات خود و دیگر طرف‌های باقی‌مانده در برجام انجام می‌دهد.

رئیس‌جمهور روسیه در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره بحران سوریه نیز گفت: «هدف اصلی نابودی تمام نیروهای تروریستی در سوریه، مخصوصا در ادلب است».

پوتین همچنین افزود که مبارزه با تروریسم، یکی از اهداف اصلی نشست سازمان همکاری شانگهای است.

در حال تکمیل...

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پوتین برجام بدون آمریکا تعهدات برجام شانگهای چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۳۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، رئیس جمهور روسیه گفت حملات تروریستی گروه‌های افراطی، از سوی سازمان‌های اطلاعاتی برخی کشورها حمایت می‌شود.

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه اعلام کرد: تروریسم همچنان یکی از خطرناک‌ترین تهدیدها در قرن بیست و یکم است. هدف از حملات تروریستی که سازمان‌های اطلاعاتی برخی کشورها در آن دخیل هستند، از بین بردن پایه‌های قانونی و برهم زدن ثبات کشورهای دارای حاکمیت است. بی شک مهمترین شرط تقویت حاکمیت کشورها و امنیت آنها حفظ ارزش‌های معنوی و اخلاقی و دفاع از آنهاست.

رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که همانطور که تجربه تاریخی نشان می‌دهد کشورهایی که هویت ملی خود را حفظ می‌کنند و به فرهنگ خود پایبند هستند به شکلی هماهنگ و مستقل پیشرفت می‌کنند.

پوتین با اشاره به حمله تروریستی اخیر مسکو افزود: شیوه‌های جنایتکاران پیچیده‌تر و وحشیانه تر شده است که این امر یک بار دیگر در حمله تروریستی خونباری ۲۲ مارس در مسکو خود را نشان داد.

رئیس جمهور روسیه تاکید کرد: سازمان‌های اطلاعاتی و آژانس‌های اجرای قانون هویت عاملان این حمله تروریستی و سازمان دهندگان آن را مشخص می‌کنند و هیچ یک از آنها نباید از مجازات در امان بمانند.

کد خبر 6087976

دیگر خبرها

  • واکنش مسکو: به قطعنامه سلاح‌های هسته‌ای در فضا
  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • امنیت منطقه محور اصلی دیدار پوتین و علی‌اف
  • چرا پوتین در جنگ اوکراین از سلاح هسته ای استفاده نمی کند؟
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • دعوت پوتین از کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • دعوت پوتین از همه کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • گروسی: ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست
  • هشدار بزرگ لهستان درباره حمله نظامی روسیه به همسایگان
  • دیدار «پوتین» و «علی اف» در مسکو