Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@06:18:04 GMT

دستگیری سارق باطری خودرو در بروجن

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۳۶۲۱

دستگیری سارق باطری خودرو در بروجن

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: با وقوع چند مورد سرقت باطری خودرو در سطح بروجن، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات لازم، سارق را در شهرستان بروجن شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامزاده اضافه کرد: متهم در بازجویی پلیس به ۴۰ فقره سرقت باطری خودرو اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از منزل متهم، ۱۵ باطری خودرو کشف شد ادامه داد: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

بروجن از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن شهر بروجن، در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ز

سارق باطری خودرو در دام پلیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۳۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق کالا در باشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در پی وقوع یک فقره سرقت کالا و بار و تجاوز به عنف در محور گچساران-باشت؛ موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان و پلیس این شهرستان قرار گرفت.
مسعودجو افزود: ماموران این فرماندهی پس از شناسایی مخفیگاه این سارقان؛ و با هماهنگی مرجع قضایی یکی از سارقان را دستگیر کردند و خودروی مورد استفاده در امر سرقت نیز توقیف شد.
وی ادامه داد: این سارق کمتر از ۲۴ساعت توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد که در تحقیقات اولیه پلیس؛سارق به بزه انتسابی با همدستی دو نفر دیگر اقرار کرد.
پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع داده شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • دستگیری ۸ سارق در بیجار