Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر سلمان پور در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ساعت ۱۴:۵۲ روز گذشته پنج‌شنبه یک مورد غرق‌شدگی در استخر ذخیره آب کشاورزی روستای سعدآباد شاهرود به مرکز اورژانس گزارش شد، ابراز داشت: با تلاش آتش‌نشانی این فرد از آب بیرون کشیده شد که شواهد نشان می‌داد از زمان مرگ وی مدت زیادی گذشته است.

وی ضمن بیان اینکه این مرد مجهول‌الهویه، از ساکنان بومی این روستا نبوده است، افزود: این مرد ۴۰ ساله از درب استخر وارد نشد و از زیر فنس به داخل آن رفته بود که علت و جزئیات این حادثه مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود بابیان اینکه استخرهای ذخیره آب کشاورزی محل مناسبی برای شنا نیست، ابراز داشت: با توجه به نزدیک شدن ایام گرم سال بسیاری از مردم تصور می‌کنند که می‌توانند در این استخرها شنا کنند متأسفانه مواردی از غرق‌شدگی در این استخرها سال‌های قبل گزارش شد و از مردم تقاضا می‌کنیم از شنا در حاشیه رودخانه‌ها، سدها و استخرها به‌طور جد خودداری کنند.

سلمان پور به حادثه دیگری اشاره و تصریح کرد: روز گذشته با اعلام یک مورد زایمان در روستای طرود بلافاصله نیروهای اورژانس عازم منطقه شدند که با توجه به داشتن درد زایمان این خانم ۲۹ ساله به‌صورت طبیعی نوزاد دختر خود را در ۱۵ کیلومتر مانده به شاهرود به دنیا آورد.

وی افزود: خوشبختانه با همراهی تیم اورژانس حال این نوزاد دختر و مادر خوب گزارش می‌شود که در بخش زنان بیمارستان بهار شاهرود هم‌اکنون بستری و تحت مراقبت هستند.

کد خبر 4640302

منبع: مهر

کلیدواژه: اورژانس غرق شدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۳۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل اورژانس برای برگزاری باشکوه یادواره عملیات بازی دراز

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود قلعه سفیدی صبح چهارشنبه در نشست کمیته بهداشت و درمان ستاد بزرگداشت شهدای عملیات غرور آفرین بازی دراز و یادواره شهید شیرودی، اظهار کرد: اقدامات و هماهنگی‌های لازم در خصوص ارائه خدمات امداد و نجات، اورژانس و مدیریت و انتقال مصدومین و بیماران در همایش سالگرد عملیات غرور آفرین بازی دراز توسط اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه صورت گرفته است.

وی افزود: علاوه بر آمبولانس‌ها و موتورلانس های در نظر گرفته شده ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد اورژانس هوایی جهت اعزام و انتقال مصدومین احتمالی مستقر خواهند شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: در طول مسیر از ورودی شهرستان کنگاور تا محل یادمان در محل‌های مشخص شده آمبولانس‌ها استقرار خواهند داشت.

کد خبر 6080556

دیگر خبرها

  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم
  • تولد غیرمعمول اورانگوتان نادر، دانشمندان را امیدوار کرده است
  • حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز
  • حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز
  • آمادگی کامل اورژانس برای برگزاری باشکوه یادواره عملیات بازی دراز
  • تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید
  • راه‌اندازی اورژانس دریایی خارگ تسریع شود
  • انبار کالای یک شرکت مواد غذایی در شیراز آتش گرفت
  • تولد نوزاد آق قلایی در آمبولانس