Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بسیج ملی کنترل فشار خون را اولین کمپین اجرا شده دیجیتال درکشور خواند و آن را از این جهت بی سابقه اعلام کرد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، علیرضا رئیسی در اولین مجمع سراسری کارگروه‌های تخصصی مشاوران مرکز مدیریت شبکه گفت: سایر ویژگی‌های این بسیج ایجاد هماهنگی کامل در سراسر کشور، استفاده از توان سایر بخش‌ها و نهادهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: روند کار در این بسیج ملی تاکنون به خوبی پیش رفته و هر لحظه این بسیج مانیتورینگ می‌شود.

معاون بهداشت وزارت بهداشت افزود: اطلاعاتی که از مراکز بهداشتی، درمانی و پایگاه‌ها می‌رسند بسیار مفیدند، ولی اطلاعات ایستگاه‌ها از این جهت که بیماران جدید فشار خون را معرفی می‌کند، نشان می‌دهد چه افرادی تاکنون به مراکز ما مراجعه نکرده اند، بسیار ارزشمند است، زیرا این افراد تاکنون به سطوح ۲ و۳ فقط مراجعه می‌کردند و تحت کنترل شبکه بهداشت نبودند.

وی تصریح کرد: روز اول آغاز طرح ۱۱۰ هزار ثبت فشار خون در ایستگاه‌ها داشتیم که کم کم به ۱۵۰ هزار نفر رسید و بعد ۲۷۰ هزار نفر ثبتی داشتیم.

رئیسی با اشاره به اینکه نیمه اول مهر ماه نتایج بسیج ملی را اعلام خواهیم کرد، گفت: یکی از مشکلات ما در حوزه SDH مشارکت طلبی دستگاه‌ها بود که با رصد این بسیج ملی بهتر می‌توان مشکلات و راهکار در این زمینه پیدا کرد.

وی افزود: در ۲۳ روز مانده از بسیج ملی کنترل فشار خون پیش بینی می‌کنیم ۱۷ تا ۱۸ میلیون ثبتی داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیسی وزارت بهداشت معاون بهداشت فشار خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۳۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان در فهرست کم بارش ترین استان های کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: میزان بارش سال آبی استان ۱۰/۰۷ میلیمتر است، اما تاکنون ۴۲ درصد بارش‌ها تامین شده است و از نظر درصد بارندگی‌ها استان سمنان بعد از استان هرمزگان دومین استان کم بارش  کشور از آغاز سال آبی تاکنون شده است .
ایرج مصطفوی با اشاره به کاهش سه درصدی بارندگی‌های اول تا ۲۵ فروردین امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال گفت: از آغاز سال آبی یعنی اول مهرماه ۱۴۰۲ تاکنون نیز ۴۷ میلیمتر بارش در استان اتفاق افتاده که درمقایسه با بلند مدت ۷۲ میلیمتر است و درواقع ۴۱ درصد کاهش بارندگی‌های بلند مدت اتفاق افتاده است
مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: در روز‌های اخیر مجموع بارندگی‌ها در استان به یک و هشت دهم میلیمتر رسید و بیشترین بارندگی‌ها در شرق استان بخصوص حسین آباد کالپوش با ۳۸ میلیمتر و رضوان با ۲۲ میلیمتر و کمترین بارش‌ها در حسینان با نیم در صد و سمنان با یک دهم درصد است 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اولین نبرد هوایی یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • اولین نبرد هوایی بین یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • ایجاد اولین دبیرخانه دانشگاهی پیشگیری و کنترل دخانیات/ راه‌اندازی سامانه رصد افت تحصیلی و مسائل روانشناختی دانشجویان
  • ایجاد اولین دبیرخانه دانشگاهی پیشگیری و کنترل دخانیات
  • بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی ۹۷ درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  • کشور‌های بریکس می‌توانند به طور مشترک در برابر استعمار دیجیتال مقاومت کنند
  • اولین نبرد هوایی بین هواپیمای هوش مصنوعی و خلبان انسانی
  • سمنان در فهرست کم بارش ترین استان های کشور
  • وبا در سومالی از ابتدای ۲۰۲۴ تاکنون ۷۵ قربانی گرفته است