Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید صادقی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایرنا به سالن برگزاری مسابقات، افزود: تیم ملی ایران در حالی دیدارهای هفته سوم خود را در شهر عشاق والیبال برگزار خواهد کرد که شاهد حضور هزاران هوادار مشتاق و والیبال بلد ارومیه‌ای در سالن غدیر ارومیه هستیم که بی صبرانه منتظر شروع مسابقات هستند.

وی بیان کرد: تیم ملی ایران طی ۶ دیدار گذشته موفق به کسب پنج پیروزی ارزشمند مقابل حریفان جهانی شده و با روحیه بسیار بالایی برای انجام سه دیدار مهم و حساس با تیم‌های کانادا، روسیه و لهستان آماده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بازیکنان روز گذشته تمرین‌های شادابی را در سالن غدیر ارومیه برگزار کردند و در دیداری که با تک تک آنان داشتم، نشاط خاصی را در چهره تک تک شأن مشاهده کردم.

مربی بین المللی والیبال گفت: تیم کانادا یکی از قدرت‌های برتر والیبال جهان است که سال گذشته نیز موفق به کسب عنوان سوم لیگ ملت‌ها شد و حریف سرسختی برای تیم ملی ایران در نخستین دیدار خانگی خواهد بود که امید می‌رود این دیدار با همت بازیکنان و تشویق بی امان هواداران به نفع ایران تمام شود.

«صادقی» با اشاره به اینکه تیم ملی روسیه یکی از قدرتمندترین تیم‌های حاضر در لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ است، افزود: تیم ملی لهستان نیز با وجود اینکه چند تن از بازیکنان قدیمی خود را در اختیار ندارد ولی با ترکیبی از بازیکنان جوان، با تجربه و با انگیزه به مصاف ایران خواهد رفت.

مربی ارومیه‌ای تیم ملی والیبال جوانان جمهوری اسلامی گفت: تیم ایران در صورت کسب امتیازهای لازم از دیدارهای هفته سوم، برای صعود به مرحله بعدی امیدوارتر خواهد شد.

«صادقی» میزبانی ارومیه و شادی وصف ناپذیر هواداران را از بهترین رویدادهای مهم ورزشی در شهر عشاق والیبال بر شمرد و گفت: حضور پرشور تماشاگران ارومیه‌ای بر زیبایی و جذابیت این دیدارها خواهد افزود به طوری که از ماه‌ها قبل نشاط و شادابی غیرقابل وصفی در سطح شهر ایجاد شده است.

به گزارش ایرنا امروز، جمعه هفته سوم این رقابت‌ها در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه کلید می‌خورد و بسیاری از مردم جهان از تلویزیون به تماشای این رویداد و رفتارهای تماشاگران می‌نشینند و در لابلای این رویداد بین المللی نیز با قابلیت‌های ملی پوشان ارومیه‌ای تیم ایران و ظرفیت‌های این شهر آشنا می‌شوند.
سعید معروف، میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی و محمدرضا حضرت پور چهار ارومیه‌ای فهرست ۱۴ نفری تیم ملی ایران برای حضور در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال هستند.

این رویداد ورزشی با حال و هوای متفاوتی در ارومیه دنبال می‌شود زیرا این شهر از یک سو برای نخستین بار تعدادی از این رقابت‌های مهم بین المللی را میزبانی می‌کند و از سوی دیگر مردم علاقه مند این شهر به رشته والیبال با حساسیت بالا درخشش بازیکنان ملی پوش ارومیه‌ای را دنبال می‌کنند.
طی سال‌های گذشته تنها تهران به لحاظ شرایط فنی و استانداردهای برگزاری مسابقات، استحقاق میزبانی رقابت‌های بین المللی از جمله در حوزه والیبال را داشت و در چنین شرایطی ارومیه نخستین شهر به جز پایتخت به شمار می‌رود که لیگ ملت‌های والیبال را میزبانی خواهد کرد.
میزبانی شایسته این شهر در رقابت‌های موسوم به «AVC CUP » طی سال ۱۳۸۹ خاطره خوبی در ذهن والیبال دوستان آسیایی، ایرانی و ارومیه‌ای برجا گذاشت که همین امر تجربه بسیار خوبی برای رقابت‌های بزرگ‌تری چون لیگ ملت‌های والیبال محسوب می‌شود.
پس از آن نیز رقابت‌های آسیایی دیگری به میزبانی ارومیه برگزار شد که این شهر والیبال خیز با روسفیدی از آن بیرون آمد و نام پایتخت والیبال آسیا برای این شهر تبلور یافت.

۷۱۵۶/‏۳۰۷۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ ملت های والیبال 2019 کانادا ایرنا سالن غدیر ارومیه تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۴۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی

علی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات کشتی فرنگی بین المللی جام صفوی در حالی اواخر هفته جاری برگزار خواهد شد که تیم استان قم نیز امروز چهارشنبه به این رقابت ها اعزام شد.

سرپرست هیات کشتی استان قم افزود: استان قم در این رقابت‌ها ۷ نفر سهمیه مستقیم و ۶ نفر سهمیه به دلیل کسب مقام دوم تیمی در رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی دارد.

وی بیان کرد: رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی که گرامیداشت رحیم علی آبادی نیز می‌باشد، پنجشنبه و جمعه هفته جاری به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

عبدی هم چنین اسامی کشتی گیران قمی واجد شرایط برای شرکت در رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی را به شرح زیر عنوان کرد.

۴۵ کیلوگرم: حمیدرضا اسکندری
۴۸ کیلوگرم: حسین قادری
۵۵ کیلوگرم: احسان سلمانپور
۶۰ کیلوگرم: علیرضا یوسفی
۷۱ کیلوگرم: امیرعلی مرادی
۸۰ کیلوگرم: علی میکائیلی و محمدامین ابوالحسنی

کد خبر 6087714

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • وحید شمسایی: بازی با ازبکستان جذاب می‌شود؛ رویای آنها فراتر از آسیاست
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان غربی
  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی
  • اولین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به پاریس رسید / استقبال در بدو ورود به ارومیه
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه
  • وعده بزرگ و جذاب پائز بعد از ورود به ایران
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش