Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، حجت‌الاسلام سیداحمد علم‌الهدی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته حرم رضوی گفـت: روز چهارشنبه سالروز تخریب قبور ائمه بقیع بود. در سال ۱۳۴۴ قمری در مدینه قبور ائمه بقیع را تخریب کردند و دقیقا ۹۷ سال از این ویرانی می‌گذرد. ظاهرا این بود که وهابی‌ها آمدند و به عنوان جریان وهابیت شهر را فتح کردند و قبور را تخریب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خراب کردن ائمه بقیع در نتیجه تهاجم دشمن نبود و نتیجه یک معامله بود. وقتی وهابی‌ها را مکه گرفتند شریف مکه به مدینه فرار کرد و لشگر وهابی او را تعقیب کردند و مردم مدینه در مقابل لشگر ملک عبدالعزیز ایستادند و شکست سختی به آنها دادند. 

او ادامه داد: دولت بریتانیا که سیاستش سلطه وهابیت بر حرمین شریفین بود با شریف مکه وارد مذاکره شد و گفتند تو بیا مدینه را به عبدالعزیز بده و در مقابل دو کشور عراق و اردن را به تو می‌دهیم. شریف مکه هم برحسب این معامله مدینه را تسلیم کرد و نتیجه آن این شد که وقتی بر مدینه مسلط شدند حرم اهل بیت را ویران و سادات و شیعه را قتل عام کردند و در مدت ۵۰ سال آنها را از همه حقوق زندگی محروم کردند و حتی برای درمان بیماری آنها به پزشکان اجازه معاینه نمی دادند. این نتیجه مذاکره بود. افراد قبل از نسل ما حرم ائمه بقیع را زیادت کرده بودند. این بخاطر یک معامله و مذاکره بود.

اهم صحبت‌های او به نقل از خبرگزاری‌ها از این قرار است:

*این جریان اروپا و آمریکا با معامله و مذاکره به پیروزی رسیده اند. فکر نکنید مذاکره پیروزی بدون خونریزی است و اگر پیروزی باشد نیز این پیروزی به نفع آنها است و بعد که مسلط شوند بیشترین خونریزی را به راه می اندازند. از کجا معلوم این مذاکره های امروز به نتیجه برسد و حرم امام رضا بقیع نشود. آن روز دشمن از اسلام سیلی نخورده بود. امروز که سیلی خورده چه خواهند کرد. 

*یک مقدار توجه کنید به این زمزمه‌های دشمن برای حل مشکلات اقتصادی ما نیست و این راه میان بر دشمن بر کشور ما است. آنها در برجام مانور دادند که جلوی فعالیت هسته‌ای ایران را گرفتند. با مذاکره سانتریفیوژهای ما به حلب بدل شد. اگر قرار است به برجام عمل شود تحریم ها برداشته شود ایران رشد می‌کند و رشد ایران یعنی قدرت مقاومت و غلبه یمن بر آل‌سعود که آنها می خواهند جلوی رشد ایران را بگیرند. 

* روزی که آمریکا از برجام خارج شد زمانی بود که اروپایی ها به آمریکا ضمانت دادند که ایران را در برجام نگه دارند و نگذارند ایران به فعالیت هسته‌ای برگردد. حالا ۱۷ ماه دیگر مساله انتخابات آمریکا است و عملکرد ترامپ و سیاستش از بین بردن فناوری هسته ای ایران است. برحسب این مساله اینها رای می آورند و این برنامه شورای عالی امنیت ملی با کمال اقتدار تصویب کرد. در این دوماهه یا باید مشکلات اقتصادی را حل کنند و این مساله اروپا و آمریکا را بیچاره کرده است. وزیر امورخارجه آلمان برای همین سراسیمه به ایران آمد. آمریکا هم بیچاره است چون مردم جهان می‌گویند آمریکا از ایران شکست خورد. اینکه مدام میانجی می‌فرستند برای همین است که ما در برجام باقی بمانیم. 

*اگر ما همچنین رهبری نداشتیم چه می‌شد و اگر رهبری مانند رهبر ما در مدینه بود قبور ائمه بقیع تخریب نمی‌شد. وحشت ما از افراد سست عنصر است که نکند گول بخورند. این اعلام رئیس‌جمهور که اگر خواسته‌های ما عملی نشد به فناوری هسته‌ای برمی گردیم پیگیری کنید . اگر کسی در مقابل این جریان  بایستد وثوق‌الدوله این دوره است و نامش در تاریخ ثبت خواهد شد. 

* شما مرد و زن چهل سال ایستادید الان هم بایستید تا حرم امام رضا ویران نشود و اسلام سقوط نکند. آنچه مسلم است وعده خدا راست است؛ خدا به ما وعده داده کفاری که می‌خواهند با شما توطئه کنند به توطئه خود مبتلا خواهند شد. 

27216

کد خبر 1269837

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سید احمد علم الهدی نماز جمعه ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۴۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فرزند علم‌الهدی به شایعه سهامداری در یک هلدینگ

در تازه‌ترین شایعات رسانه‌های ضدایرانی، این بار رسانه انگلیسی «ایندیپندیت فارسی» در مطلبی که از آن به عنوان خبر اختصاصی نام برده، مدعی شد ماجد علم الهدی فرزند آیت الله علم الهدی امام جمعه شهر مقدس مشهد، سهامدار عمده شرکت هلدینگ گردشگری جوانمرد است که را نابود کرده است.

به گزارش فارس، ماجد علم الهدی درباره ارتباطش با هلدینگ گردشگری جوانمرد گفت: من هیچ گونه شناخت و ارتباطی با آقای مهدی جوانمرد و هلدینگ ایشان ندارم.

وی افزود: تاکنون به هیچ یک از زیر مجموعه‌های گردشگری این هلدینگ نرفتم و شخصا سرمایه‌ای برای سرمایه گذاری در این زمینه ندارم.

البته شایعات پیرامون ماجد علم الهدی به این مورد محدود نمی‌شود، در چند سال گذشته بار‌ها شایعه دستگیری وی در امارات به جرم قاچاق سکه یا حتی اسلحه منتشر کردند. شایعه‌ای که خبرگزاری فارس آن را رد کرده بود.

دیگر خبرها

  • جزئیات مذاکرات محرمانه میان ایران و امریکا برای ایجاد آتش بس در منطقه
  • واکنش فرزند علم‌الهدی به شایعه سهامداری در یک هلدینگ
  • روایت نشریه اماراتی از جزئیات مذاکرات محرمانه ایران و امریکا
  • شروط روسیه برای مذاکره با آمریکا درباره اوکراین
  • شروط کرملین برای مذاکره با آمریکا
  • اسرائیل هیات مذاکره کننده خود را از قطر فراخواند
  • واکنش قطر به خبر ترک میز مذاکره توسط هیات اسرائیلی
  • هرکس چشم خود را از نگاه حرام نگه دارد به قلبش ایمنی داده است
  • گزارش تلویزیون سعودی از مذاکره محرمانه ایران و آمریکا
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه ایران با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا/ بورل: به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای همچنان از اولویت های اتحادیه اروپاست