Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مصطفی احمدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز ورامین طی سخنانی با اشاره به پیام نخست وزیر ژاپن از سوی ترامپ به مقام معظم رهبری گفت: مردان خدا در برابر مؤمنین متواضع هستند، اما در برابر کفار و زورگویان کرنش نخواهند کرد و با عزت می‌ایستند.

وی به دوران تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اشاره کرد و افزود: در آن زمان نیز عده‌ای از آمریکا برای ملاقات با امام (ره) به ایران آمدند، اما امام (ره) اجازه ندادند، هواپیمای حامل گروه آمریکایی به ایران وارد شود و آن هواپیما بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت ورامین گفت: مقام معظم رهبری اصلاً جواب پیام رئیس جمهور آمریکا را ندادند، ترامپ لیاقت ندارد، که به پیامش پاسخ داده شود.

وی در ادامه به تحریم‌های آمریکا علیه ملت ایران اشاره کرد و افزود: در شرایط تحریم باید بیشترین تلاش‌ها در راستای خودکفایی صورت گیرد.

خطیب جمعه ورامین با بیان اینکه باید از همه ظرفیت و توان داخلی استفاده شود، گفت: نباید از توطئه‌های دشمنان غافل شد و به ویژه در دوران انتخابات باید هوشیار و مراقب توطئه چینی‌ها باشیم.

وی اضافه کرد: قدرت‌های استکباری در ۴۰ سال گذشته تمام توان خود را به کار بستند، تا ملت ایران را شکست دهند، اما ملت دلیر و شجاع ایران هرگز از این تهدیدها ترسی ندارند و به خوبی می‌دانند، عقب نشینی سبب گستاخی بیش از پیش دشمن می‌شود.

احمدی با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت سبب عقب نشینی دشمنان شده است، گفت: رمز پیروزی تقوای همراه با مقاومت است که طی ۴۰ سال گذشته شاهد موفقیت به دلیل تقوای الهی و نیز مقاومت بوده‌ایم و این روند باید تداوم یابد.

وی سپس حادثه ترور زائران امام رضا (ع) در ۳۰ خرداد سال ۷۳ در روز عاشورا در حرم رضوی را مورد اشاره قرار داد و گفت: این جنایت توسط منافقین کوردل به وقوع پیوست و امروز شاهد حمایت از این منافقین توسط مستکبران و مدعیان حقوق بشر هستیم.

امام جمعه موقت ورامین در ادامه ۱۵ شوال مصادف با سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) را مورد اشاره قرار داد و افزود: مقام و جایگاه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) بر کسی پوشیده نیست و در روایات متعدد بر زیارت این حضرت تاکید شده است.

وی سپس سالروز تشکیل جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی (ره) در ۲۷ خرداد ۵۸ را مورد اشاره قرار داد و گفت: در دوران دفاع مقدس شاهد زحمات بسیار جهادگران بودیم و بعد از جنگ تحمیلی نیز در بازسازی مناطق جنگ زده، تولید واکسن‌های پزشکی و دامپزشکی، دامپروری، شیلات، آبخیزداری و مهندسی و… شاهد حضور پر شور جهادگران بوده‌ایم.

کد خبر 4640348

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه موقت ورامین خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۴۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران

وزارت خزانه‌داری آمریکا می‌گوید که بسته تحریمی جدیدی را مرتبط با ایران اعمال کرده است./ تسنیم

در حال تکمیل...

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خزانه‌داری آمریکا: ایران را تحریم می‌کنیم آمریکا برادر سردار «قاسم سلیمانی» را تحریم کرد

دیگر خبرها

  • تحریم فرصتی برای رسیدن به خودکفایی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ ترجمه یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
  • اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد