Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@22:12:01 GMT

هیئت ورزش همگانی، برترین هیئت ورزشی مازندران شد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۴۴۳۵

هیئت ورزش همگانی، برترین هیئت ورزشی مازندران شد

مازندران- رئیس هیئت ورزش های همگانی مازندران گفت: با بررسی عملکرد هیئت های ورزشی مازندران، هیئت ورزش همگانی بعنوان برترین هیئت ورزشی استان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سیدرمضان شجاعی کیاسری بعدازظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به اینکه هیئت ورزش همگانی مازندران با کسب ۹۳۰ امتیاز، بالاترین رتبه و امتیاز را در طول تمام ادوار هیئت های ورزشی استان کسب کرده است، اظهار کرد: این موفقیت حاصل اقداماتی از جمله: جذب و جلب ورزشکار، توسعه بیمه ورزشی، تخصیص اعتبار، برگزاری مسابقات، تربیت داور و مربی و فعال کردن تمامی کمیته ها و ظرفیت های ورزش همگانی محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه هیئت ورزش همگانی در ۶۴ رشته ورزشی در ۳۰ شهرستان فعال است، از ثبت ۳۸۰۰ مورد عملکرد خبر داد و افزود: در سال گذشته ۳۷ دوره مربیگری برگزار کردیم.

رئیس هیئت ورزش های همگانی مازندران با بیان اینکه توانستیم تمامی رشته ها را در هیئت همگانی فعال کنیم، گفت: ۳۰ درصد مازندرانی ها در برنامه‌های ورزش همگانی استان فعالیت دارند که درصددیم این شاخص را به ۵۰ درصد برسانیم.

شجاعی بر ارتقا فرهنگ پیاده ‌روی در راستای افزایش نشاط اجتماعی تاکید کرد.

مازندران از کم تحرکی رنج می برد

همچنین دبیر هیئت ورزش های همگانی مازندران در گفتگو با قدس آنلاین با اشاره به اینکه مازندران از کم تحرکی رنج می برد، اظهار کرد: این مساله موجب بروز چاقی در استان شده و به همین سبب رتبه اول بیماری های غیرواگیر را دارا هستیم.

روهام ابوطالبی افزود: می خواهیم تا افق ۱۴۰۴ با تغییر سبک زندگی مردم، ۵۰ درصد افراد جامعه را به سمت ورزش های همگانی سوق دهیم تا زندگی فعال و شادتری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مردم اطلاع دقیقی از نحوه استفاده از لوازم ورزشی دایر در پارک ها ندارند و به خود آسیب می زنند، گفت: درصدد هستیم نحوه استفاده از لوازم ورزشی عمومی را با حضور مربیان ورزش های همگانی به مردم آموزش دهیم.

دبیر هیئت ورزش های همگانی مازندران خواستار ایجاد مسیرهای پیاده روی توسط شهرداری ها شد و اضافه کرد: با طراحی یک اپیلیکیشن می خواهیم حلقه ای از مردم را در پیاده روی ها مشارکت دهیم؛ بطوریکه هر فرد می تواند با دعوت دوستان خود به پیاده روی در زمان و مکانی خاص، این ورزش را همگانی کند.

ابوطالبی با اعلام اینکه یکی از وظایف ۲۳ شهرداری ها، توسعه ورزش همگانی است از آنان خواست امکانات ورزشی خود را در اختیار هیئت ورزش های همگانی قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه قائم شهر بعنوان پایتخت ورزش دومینوی کشور شناخته شده است، گفت: در سال گذشته ۴۰۷ دوره مسابقه برگزار کردیم و ۵۷ مورد اعزام ورزشکاران نیز صورت گرفته است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پیاده روی تحرک چاقی دومینو مازندران مربی ورزش ورزش همگانی ورزشکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۴۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران

به گزارش خبرنگار مهر, سردار سیاوش مسلمی عصر چهارشنبه در آئین اختتامیه مرحله نهایی اولین المپیاد ورزشی، فرهنگی و علمی پایگاه‌های مقاومت بسیج استان مازندران جام شهید مدافع امنیت روح الله عجمیان که به میزبانی شهرستان فریدونکنار برگزار شد، از همه کسانی که در پایین‌ترین سطح برگزاری این مسابقات (پایگاه‌های مقاومت محلات) تا بخش و شهرستان زحمت کشیدند تا این برنامه در عرصه‌های علمی، ورزشی و فرهنگی برگزار شود تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده سپاه کربلا افزود: طبیعتاً این اقدام صورت نمی‌گرفت مگر با همکاری و هم افزایی که بین بخش‌های اداره کل ورزش جوانان استان، اداره ورزش شهرستان‌ها، شوراها و شهرداری‌ها، دهیاران و بخشداری‌ها و همچنین فرماندهان نواحی، حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های مقاومت ایجاد و زمینه لازم را فراهم کردند.

وی از شرکت حدود ۲۰ هزار نفر در این مسابقات خبر داد و گفت: به موجب برگزاری این مسابقات فضای خوبی برای جوانان ایجاد شد و حضور جوانان در این عرصه‌ها برای جسم، روح، فکر و برای آینده کشور که موجبات افتخار آفرینی را فراهم می‌کند، نقطه قوتی است.

سردار مسلمی با بیان اینکه خدمت به مردم فقط معیشتی نیست، اظهار کرد: همه ما در هر سطوحی که مسئولیت داریم باید یکی از اصلی ترین دغدغه‌ها پرداختن به نسل جوان و خدمت به مردم باشد باتوجه به اینکه خدمت به مردم، فقط معیشتی نیست و عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اعتقادی و ورزشی همه این سطح می‌تواند عرصه خدمتگزاری باشد.

فرمانده سپاه کربلا از ۱۴۴ سالن ورزشی که در اختیار بسیجیان قرار داده شده، خبر داد و افزود: امروز افتخارمان این است که در مجموعه بسیج در خدمت مردم باشیم و به عنوان بخشی از جامعه ورزشی در استان مازندران انجام وظیفه کنیم و تاکنون ۱۴۴ سالن ورزشی در خدمت جوانان بسیجی استان مازندران قرار داده شده است.

سردار مسلمی با اشاره به مسئولیت خویش در کسوت رئیس هیئت کشتی بسیج کشور بیان داشت: امروز در حوزه ورزش کشتی، مازندران به عنوان قطب کشتی ایران است بر همین مبنا برنامه ریزی هایی را با هیئت کشتی استان برقرار کرده‌ایم که لیگ کشتی استانی و چندین تیم را در لیگ برتر و دسته یک داشته باشیم و ان شاءالله بتوانیم بخشی از سهم خودمان را به عنوان آورده مجموعه سپاه در حوزه کشتی تقدیم علاقه مندان کشتی کنیم.

کد خبر 6088037

دیگر خبرها

  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود