Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند پیش از ظهر جمعه در نشست مسئولان استان و نماینده مردم در مجلس خبرگان اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات مردم و تأمین نیازهای آنان تلاش گسترده‌ای صورت گرفته است.

وی اشتغال را یکی از نیازهای اساسی در سطح استان و کشور دانست و بیان کرد: در سال گذشته نسبت به سال قبل آن شاهد کاهش نرخ بیکاری در استان بودیم و امسال پیش‌بینی می‌شود نرخ بیکاری باز هم کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر از افزایش اعتبارات عمرانی در استان خبر داد و اضافه کرد: امسال اعتبارات عمرانی تملک دارایی استان بوشهر ۵۸۰ میلیارد تومان است که اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان نیز به آن اضافه می‌شود.

وی با اشاره به تصویب دو هزار و ۳۵ میلیارد تومان اعتبار در قالب پروژه‌های سفر رئیس جمهور به استان تصریح کرد: با اضافه شدن این اعتبارات، شاهد افزایش ۱۷۰ درصدی اعتبارات خواهیم بود.

گراوند با اشاره به اجرای پروژه‌های آب شیرین‌کن در شهرهای مختلف ساحلی استان بوشهر خاطرنشان کرد: با تکمیل طرح‌های آب‌شیرین‌کن در شهرهای استان بوشهر شاهد رفع مشکلات آب شرب استان خواهیم بود.

وی از حفر و تجهیز ۱۱ حلقه چاه آب برای تأمین آب برازجان تصریح کرد: شبکه آبرسانی شهرهای مختلف استان بوشهر با مشارکت شرکت‌های آب و فاضلاب پنج استان نوسازی می‌شود تا شاهد کاهش هدر رفت آب باشیم.

کد خبر 4640369

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر استاندار بوشهر استانداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۴۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی کشف تخلفات اضافه بار در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ بابک کاوه ئیان افزود: براساس سامانه‌های هوشمند جاده‌ای، ۲۹ درصد از ناوگان باری در جاده‌های استان در سال گذشته دارای اضافه بار بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه افزایش تناژ به شدت زیر ساخت راه و ایمنی جان مردم را در استان به مخاطره می‎اندازد، اظهار داشت: در این راستا شناسایی و برخورد با متخلفین اضافه تناژ در سال گذشته با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گرفت و این روند امسال نیز ادامه دارد.

کاوه ئیان گفت: اضافه تناژ ناوگان، علاوه بر این که سیستم ترمز خودرو را به مخاطره می‎اندازد و درصورت برخورد با خودرو‌های سواری حادثه آفرین است، زیرساخت جاده‌ای را نیز به شدت تخریب می‌کند.

وی یادآور شد: بیشترین اضافه تناژ مربوط به ناوگان حمل مصالح ساختمانی است که در محور‌های مواصلاتی "بوشهر-برازجان"، "برازجان- دالکی" و جاده‌های پیرامونی شهر‌های "کنگان"، "دیر" و "خورموج" رخ می‌دهد.

کاوه ئیان بیان کرد: نظارت بر اضافه تناژ ناوگان در قالب گشت‌های مشترک با پلیس راه و انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل کالا در کلیه محور‌ها به خصوص مبادی بارگیری معادن و پاسگاه‌های پلیس راه انجام می‌شود.

وی افزود: همچنین از طریق نظارت و کنترل ناوگان باری توسط باسکول‌های ثابت و سیار در مبادی بارگیری (معادن)، اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از اضافه تناژ صورت می‌گیرد.

کاوه ئیان یادآور شد: ناوگان باری که فاقد بارنامه یا دارای اضافه تناژ باشند، با همکاری پلیس راه مشمول توقیف وسیله نقلیه، لغو کارت هوشمند راننده و ناوگان می‌شوند.

دیگر خبرها

  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت در استان بوشهر افزایش یابد
  • نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر صحیح نیست
  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • افزایش ۵۷ درصدی دستمزد ۱۴۰۱ بیکاری را ۸ درصد کاهش داد
  • افزایش ۲۰ درصدی کشف تخلفات اضافه بار در استان بوشهر
  • مناطق حفاظت شده در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یابد
  • استفاده از هوش مصنوعی در حوزه انرژی اتمی افزایش می‌یابد
  • تولید برق هسته‌ای به بیش از ۳۰۰۰ مگاوات افزایش می‌یابد