Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعلق یکی از نفتکش‌ها ی منفجر شده در دریای عمان به ژاپن گفت: ناخشنودی عربستان سعودی ، امارات و اسرائیل از سفر نخست وزیر ژاپن به تهران برای کاهش تنش میان ایران و آمریکا باعث شده تا تلاش خود را برای ناکام گذاشتند این سفر انجام دهند.

جلال میرزایی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به انفجار دو نفتکش در دریای عمان بیان کرد: هرگاه زمینه برای بهبود روابط خارجی ایران فراهم شده است متاسفانه دو طیف در داخل و خارج از کشور برای شکست بهبود روابط ایران فعال شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: در عرصه بین الملل هرگاه شرایط برای حل بحران روابط خارجی ایران فراهم شده است تندروها پا به میدان گذاشته‌اند. امروز نیز به نظر می رسد عربستان سعودی، امارات و اسرائیل که به طور جدی از بهبود روابط ایران با سایر کشور ها هراس دارند و منافع آن‌ها روابط بحرانی ایران در عرصه بین المللی را ایجاب می‌کند دست به اقدامات خصمانه‌ای زده‌اند.

رییس کمیته روابط خارجه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ناخشنودی عربستان سعودی ، امارات و اسرائیل از سفر نخست وزیر ژاپن به تهران باعث شده تا تلاش خود را برای ناکام گذاشتند این سفر انجام دهند. انفجار دو نفتکش در ۳۰ کیلومتری جزیره جاسک ایران و قرار داشتن یکی از نفتکش ها در مالکیت ژاپن هم زمان با حضور شینز آبه در تهران جای تامل دارد.

وی در ادامه تاکید کرد: این اقدام نشان از هراس این کشور ها از بهبود روابط ایران در سطح بین الملل دارد که دست به هر اقدامی برای به ناکامی کشاندن این سفر زده‌اند. باید امروز حداکثر تلاش خود را برای دستیابی به موفقیت از سفر نخست وزیر ژاپن به ایران انجام دهیم و موضع گیری های صحیحی داشته باشیم.

میرزایی در پایان گفت: مذاکره و دیپلماسی با دشمنان برای دستیابی به حداکثر منافع ملی جز جدایی ناپذیر اقتدار ملی است‌. ابزار دیپلماسی مذاکره است که با رجز خوانی و سخنرانی محقق نمی‌شود. باید در برابر اقدامات خصمانه دشمنان‌مان با تکیه بر دیپلماسی حداکثر تلاش خود را کنیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جلال میرزایی انفجار نفتکش ها شینزو آبه حیات شبانه ژاپن نزار زاکا دریای عمان مصطفی دنیزلی سازمان همکاری شانگهای اینستکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۴۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیل (3) 3-3 (4) استون ویلا؛ امی مارتینز، نامی که فرانسه فراموش نمی‌کند!

در روزی که فرانسوی‌ها با حرکات مختلف قصد آزار امیلیانو مارتینز را داشتند، سنگربان آرژانتین بار دیگر آن‌ها را به سبک خودش ناکام گذاشت. 

طرفداری | لیل با وجود پیروزی 2-1 در دیدار برگشت، 

لیل و استون ویلا در چارچوب بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ کنفرانس اروپا به مصاف هم رفته بودند که این بازی با برتری 2-1 باشگاه فرانسوی در 120 دقیقه همراه شد (3-3 در مجموع). با این حال، استون ویلا با برتری 4-3 در ضربات پنالتی راهی نیمه نهایی شد. در روزی که امی مارتینز با سوت‌ها و شعارهای ممتد هواداران حریف مواجه شده بود، شاگردان اونای امری از خلق موقعیت در نیمه اول ناکام ماندند. بازی برای آن‌ها صفر مطلق بود تا لیل تا آخرین دقایق با نتیجه 2-0 پیش باشد. در دقیقه 87 و در حالی که ویلا از خواب زمستانی بیدار شده بود، روی اشتباه سنگربان حریف، متی کش یکی از گل‌ها را جبران کرد. با توجه به برتری 2-1 تیم امری در دور رفت، نتیجه حالا 3-3 بود تا او تخصص اروپایی‌اش را ادامه دهد. 

در ضربات پنالتی، امی مارتینز با مهار دو ضربه بار دیگر فرانسوی‌ها را در یک جام ناکام گذاشت.

اطلاعات آماری دیدار لیل و استون ویلا تورنمنت: دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ کنفرانس اروپا، فصل 24-2023 تاریخ برگزاری: پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 | 18 آوریل 2024 ساعت: 20:15 به وقت تهران  محل برگزاری: ورزشگاه پیر مائوری گلزنان: یازیچی (15) و آندره (68) برای لیل | کش (87) برای استون ویلا  نمرات بازیکنان و آماری بازی 

 لحظات ویژه  سیو امی مارتینز مقابل دیدگان هواداران فرانسوی  واکنش مارتینز پس از مهار پنالتی حریف؛ او برای این صحنه کارت زرد دیگری را دریافت کرد داور سریعا نظرش را تغییر داد. او یک بار نیز در نیمه اول کارت دریافت کرده بود

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • نخست وزیر گرجستان: به دنبال توسعه روابط با ایران هستیم
  • خرابکاری در حدی نبود که پاسخ فوری بدهیم | اقدام صهیونست ها بی پاسخ نمی ماند
  • پرواز شرکت‌های زاگرس و ماهان در مسیر کرمان لغو شد
  • لیل (3) 3-3 (4) استون ویلا؛ امی مارتینز، نامی که فرانسه فراموش نمی‌کند!
  • پرسپولیس از آبادان به صدر رفت | برد پرگل سرخ‌ها برای جا گذاشتن استقلال
  • غرب واقعیت تعمیق دوستی باکو با مسکو و تهران را نمی بیند/ جمهوری آذربایجان هر روز به روسیه نزدیک تر می شود
  • ترور ناکام یک نفر در برزیل + فیلم
  • امتناع بازیکنان رئال مادرید از پا گذاشتن روی لوگوی منچسترسیتی هنگام ورود به زمین اتحاد / فیلم
  • تاکید سئول و توکیو بر گسترش روابط با واشنگتن
  • نفتی نفت! | وقتی خانه‌ها بوی نفت می‌داد