Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سمینار آشنایی با مهارت‌های ارتباطی و رفتاری با حضور بیش از ۸۰۰ تن از مدیران دادگستری استان تهران برگزار شد. به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، احسان مظفری معاون قضایی رئیس کل و معاونت منابع انسانی دادگستری استان تهران در سمینار آشنایی با مهارت‌های ارتباطی و رفتاری که باحضور بیش از ۸۰۰ نفر از مدیران دادگستری استان تهران برگزارشد، گفت: برترین سرمایه هر سازمانی منابع انسانی کارآمد آن سازمان است و مدیریت منابع انسانی می‌بایست هم در گزینش و هم در نگهداری نیرو برای ترسیم چشم انداز آینده برنامه ریزی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: گزینش بخش محدودی از این برنامه را به خود اختصاص می‌دهد و بخش اعظم آن به نگهداری و پرورش نیروی انسانی مفید تعلق دارد که آموزش و بازآموزی در این زمینه نقش به سزایی را بازی می‌کند.
گفتنی است، مدیریت آموزش و پژوهش معاونت منابع انسانی دادگستری استان تهران در این راستا و هم سو با هدف تکریم ارباب رجوع ، همایشی با حضور اساتید برجسته کشوری دکتر شهباز مرادی مدرس دوره‌های MBA و DBA مرکز آموزش کاربردی دانشگاه تهران و دکتر ابراهیم میثاق دکترای روانشناسی با طرح مباحث اصول و فنون مذاکره و ارتباط با مراجعان و نحوه برقراری ارتباط موثر در محیط خانواده در محل سالن همایش‌های مجموعه فرهنگی شهید بهشتی قوه قضاییه با شرکت ۸۰۰ تن از مدیران ستادی، مدیران دفاتر کل و مدیران شعب قضایی دادگستری استان تهران برگزار نمود.

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۴۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور دستور قضایی در راستای حل مشکل آب شرب رودسر

ایسنا/گیلان رئیس کل دادگستری گیلان گفت:دستورات لازم در راستای حل مشکل آب شرب شهروندان شهرستان رودسر را با قید فوریت صادر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی امروز ۸ فروردین ماه با اشاره به صدور دستور قضایی در راستای حل مشکل آب شرب شهروندان شهرستان رودسر، اظهار کرد: به موضوع آب شرب شهروندان شهرستان رودسر ورود قاطع شود تا نگرانی شهروندان در این خصوص مرتفع و هم چنین افرادی که در توزیع آب آشامیدنی نقش و مسئولیت دارند باید پاسخگو باشند.

وی به لحاظ اهمیت این موضوع در تماس تلفنی با مدیر عامل آب و فاضلاب استان خواستار اقدامات لازم در راستای حل این معضل با قید فوریت شد تا هر چه زودتر موجبات رضایتمندی شهروندان فراهم شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، رئیس کل دادگستری استان گفت: دستگاه قضایی ضمن نظارت بر رفع سریع این مشکل، با مسئولانی که در مسیر خدمت رسانی به مردم کوتاهی کند در چارچوب قانون برخورد می‌کند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دیدار مدیران استان مرکزی با معلمان
  • ملاقات حدود ۸۳ هزار مراجعه‌کننده با مسئولان قضائی استان اصفهان در سال ۱۴۰۲
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری استان
  • ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • صدور دستور قضایی در راستای حل مشکل آب شرب رودسر
  • سفر عاشقان مولا علی (ع) در شب‌های قدر به «کوی محبت»
  • سناریوهای آینده کاظم صدیقی؛ حذف از فهرست مهمانان نوروزی رئیسی!
  • ۴۹ هزار نفر پارسال مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفتند
  • افطاری در افطارخونه طهران + تصاویر
  • برگزاری کلاس آموزش قرآن کریم در روستای الیف + تصاویر