Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا، رقیه زادمهر سرپرست اداره ورزش و جوانان خلخال در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری این همایش افزود: در این صعود سراسری کوهنوردان وطبیعت گردانی از سراسر میهن اسلامی حضور داشته و به قله ۳ هزارو ۳۰۳ متری اق داغ این شهرستان خواهند کرد.

او اظهار داشت: طبق روال سال‌های گذشته ثبت نام داوطلبان به این صعود همگانی تا ۲ روز مانده به زمان برگزاری آن در اداره ورزش وجوانان خلخال صورت گرفته و در روز جمعه ۲۱ تیرماه امسال همایش صعود به این قله از ضلع غربی و از سمت روستای مره جین در دامنه کوه آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زادمهر گفت: این همایش با هدف معرفی جاذبه‌های گرشگری منطقه، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و نهادینه شدن ورزش خانوادگی در بین آحاد جامعه با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیأت‌های ورزشی زیر مجموعه این اداره، بخشداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر هشجین، فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی خلخال برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: برای پذیرایی و اسکان میهمانان و کوهنوردان غیر بومی این همایش برنامه ریزی شده و شرکت کنندگان با استفاده از وسایل نقلیه عمومی به محل صعود منتقل خواهند شد.
وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این همایش ورزشی می‌توانند تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۱۸ تیرماه با مراجعه به اداره ورزش و جوانان خلخال و یا دفتر نمایندگی این اداره در شهر هشجین نسبت به ثبت نام اقدام کنند، افزود: ساعت حرکت از شهرهای خلخال و هشجین به روستاهای سوسهاب و مره جین محل حرکت به قله ساعت ۵ صبح روز جمعه بوده و صعود به قله آق داغ نیز از ساعت ۷ صبح آغاز می‌شود.
در این جلسه فریدون بابایی فرماندار خلخال برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌های سراسری را فرصتی مناسب برای معرفی جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و طبیعی شهرستان و ترویج فرهنگ ورزش به عنوان یک عامل بازدارنده از آسیب‌های اجتماعی دانست.
وی گفت: انتظار از مسئولان دستگاه‌های اجرایی همکاری بی منت و بی بهانه در اجرای این برنامه‌های ورزشی در جهت افزایش شور و نشاط اجتماعی در جامعه است.
قله ۳ هزار و ۳۰۳ متری آق داغ خلخال به عنوان دومین فله مرتفع استان اردبیل پس از سبلان علاوه بر برخورداری از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری یکی از زیستگاه‌های مهم حیات وحش کشور است که وحوش کمیابی همچون پلنگ ایرانی، کل و بز، کبک دری و انواع گیاهان دارویی نایاب را در دل خود جای داده است.

۷۱۱۹/‏‬ ۱۲۵۷
 

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۴۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش فصلی اوج هنر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، شاعران و هنرمندان استان در این همایش به قرائت شعر‌هایی در زمینه انتفاضه، مقاومت فلسطین و محکومیت جنایت‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی پرداختند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان یزد با اشاره به قدردانی از هنرمندان بسیجی فعال در عرصه حجاب، طوفان الاقصی و انتخابات گفت: در این رویداد هنری از هنرمندان فعال در سال ۱۴۰۲، برگزیدگان جشنواره شعر بسیج و هنرمندان برگزیده در جشنواره صنایع دستی بسیج نیز تجلیل به عمل آمد.

سرهنگ دهقان افزود: این رویداد هنری با محوریت انجمن‌های هشتگانه هنری و با حضور جمع زیادی از هنرمندان استان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد
  • همایش پیاده روی خانوادگی در دهدشت
  • دستگیری دو شکارچی متخلف در شهرستان خلخال
  • همایش بزرگ دوچرخه سواری در آبیک برگزار می‌شود
  • ۲ مجموعه ورزشی در محلات هاشم آباد و کیانشهر احداث می‌شود
  • احداث ۲ مجموعه ورزشی در محلات هاشم آباد و کیانشهر
  • ۲ مجموعه ورزشی در محلات هاشم‌آباد و کیانشهر احداث می‌شود
  • ۲ مجموعه ورزشی در جنوب تهران احداث می‌شود
  • رقابت ۱۴ هزار و ۹۰۰ داوطلب خراسان جنوبی در نوبت اول کنکور سراسری
  • برگزاری اولین همایش سوارکاری در شهرستان درگزین