Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،فهیمه سروری معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در اولین نشست تخصصی منطقه‌ای ورزش و بانوان استان گفت: بیش از هزار و ۲۰۰ باشگاه خصوصی در استان فعالیت دارند که از این تعداد بیش از ۸۰۰ باشگاه مجوز فعالیت در بخش بانوان را دارند و امسال نیز با رشد ۱۵ درصدی در این بخش مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: مجموعه‌های ورزشی که از محل کمیسیون ماده ۸۸ به بخش خصوصی واگذار شده اند موظفند طی هفته سه جلسه در هر رشته ورزشی در اختیار بانوان قرار بگیرند.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: پارسال کل اعتبارات ورزشی خراسان رضوی در حوزه توسعه ورزش افزون بر ۲۰ میلیارد ریال بوده است که به هیات‌های ورزشی تخصیص پیدا کرد.

سروری افزود: اعتبارات امسال به حوزه ورزش همگانی اختصاص یافته و بودجه تخصیص یافته در حوزه قهرمانی کم بوده است.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال ۱۶۰ نفر از خراسان رضوی به اردو‌های تیم ملی بانوان دعوت شده اند که ۸۶ نفر عضو تیم ملی هستند و ۹ مربی تیم ملی و ۱۱ داور ملی پوش از استان خراسان هستند.

سروری گفت: در گذشته کم توجهی به حوزه ورزش بانوان باعث کمبود زیر ساخت در این بخش شده که خوشبختانه کسب عناوین خوب ورزشی توسط بانوان باعث شده ورزش بانوان مورد توجه بیشتری واقع شود و دیگر در اعزام‌ها تفاوتی بین زن و مرد قائل نمی‌شوند.

انتهای پیام// ز.‌ی
اولین نشست تخصصی منطقه‌ای ورزش و بانوان خراسان رضوی برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۴۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، علی مطهری عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در رابطه عملکرد مجموعه تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در بخش فضاهای ورزشی گفت: با آغاز دولت سیزدهم نهضت ساخت فضاهای ورزشی آغاز و این مهم به طور جدی در استان آذربایجان غربی پیگیری شده است.

وی افزود: در طی دولت مردمی سیزدهم بیش از ١٠٧ هزار متر مربع به فضاهای ورزشی استان آذربایجان غربی اضافه شده است.

مطهری در این رابطه ادامه داد: تعداد ٧ باب سالن ورزشی در طی دو سال اخیر به فضاهای ورزش دانش آموزی استان اضافه شده که با احتساب این رقم، تعداد سالن‌های ورزشی مجموعه آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی به ١٢٠ باب رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی به اجرای طرح شهید سلیمانی در استان نیز اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی در کشور یک تحول بزرگ در موضوع فضاهای ورزشی اتفاق افتاده که استان آذربایجان غربی یکی از پیشروان این موضوع در سطح کشور است.

مطهری گفت: ٨٦ زمین چمن مصنوعی، ٤٢ کلاس درس تربیت بدنی، یک زمین چمن طبیعی و یک زورخانه دانش آموزی در طی دو سال اخیر در سطح استان احداث و ایجاد شده است، همچنین کف پوش ٣٠ سالن ورزشی تعویض شده و ١٩ مورد ایمن سازی و بهسازی سالن‌های ورزشی صورت گرفته است.

کد خبر 6081344

دیگر خبرها

  • مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
  • باید آگاهی‌های جوانان در جنگ ترکیبی و هیبریدی افزایش یابد
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان بهره گیری از ظرفیت حوزه ورزش برای
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • میراث ورزشی خراسان چگونه به نام یک نفر سند خورد؟
  • دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد
  • سرانه فضای ورزشی دانش آموزی ۳۳ درصد افزایش یافت
  • فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت
  • اعتبارات مبارزه با مواد مخدر در خوزستان افزایش یابد