Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رحمت اله علی بابایی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نور گفت: به منظور اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ و ۳ قانون حفظ اراضی کاربری زراعی و باغی، ۱۷ واحد مسکونی غیر مجاز در اراضی کشاورزی بخش چمستان شهرستان نور قلع و قمع شد.   وی ادامه داد: با اجرای این عملیات هفت هزار مترمربع از زمین‌های کشاورزی این شهرستان به چرخه تولید بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  احمد صادقی مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد نیز گفت: ۱۱ مورد تفکیک غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی این شهرستان تخریب شد.   وی با بیان اینکه این بنا‌های غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی روستا‌های لامیزده، کلوده، عشق آباد، ناصرآباد، زنگی کلا و خط آهی از توابع بخش مرکزی این شهرستان ساخته شده بود.   صادقی گفت: با اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاح قانون حفظ اراضی زراعی و باغها، ۷ هزار و ۵۳۷ متر مربع از زمین‌های کشاورزی این شهرستان آزاد سازی و به چرخه تولید بازگشت.   سید حسین اسلامی مدیر جهاد کشاورزی آمل نیز گفت: سه فقره تغییرکاربری غیرمجاز در زمین کشاورزی روستا‌های روکش شهرستان آمل با حکم قضایی قلع و قمع شد و ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع از اراضی به چرخه تولید بازگشت.   وی به تمامی افرادی که برای خرید ملک یا بنا در زمین‌های کشاورزی اقدام می‌کنند، خواست قبل از هرگونه اقدامی برای دریافت مشاوره و مجوز‌های قانونی لازم به مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

انتهای پیام/آ  
قلع و قمع ۳۱ بنای غیر مجاز در شهر‌های نور، محمودآباد و آمل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی کشاروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۴۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به اینکه  اولین برداشت نوبرانه گوجه سبز کشور در روستای گردشگری پیران در شهرستان سرپل ذهاب انجام می‌شود افزود: شرایط آب و هوایی، استفاده از ارقام مناسب و جایگزینی کود بیولوژیک به جای شیمیایی از عواملی است که موجب شده است محصول گوجه سبز این شهرستان از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار باشد.
بهرامی با اشاره به اینکه سطح باغات گوجه سبز این شهرستان ۲۰۰ هکتار است گفت: پیش بینی می‌شود امسال یک هزار تن گوجه سبز روانه بازار شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرپل ذهاب گفت: برداشت نوبرانه گوجه سبز در فصل بهار باعث اشتغال زایی خوبی در شهرستان سرپل ذهاب شده است.

وی اظهار داشت: امسال به علت بارش تگرگ و باران محصول گوجه سبز غداران دچار خسارت‌های زیادی شد که از دست‌اندرکاران انتظار داریم در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده و باغداران را یاری کنند.

دیگر خبرها

  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • شناسایی ۲۴۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردبیل
  • بررسی ۴۳ پرونده تغییر کاربری اراضی در مازندران
  • آزادسازی ۱۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ/ ۷ استخر تخریب شد
  • ۲۴۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردبیل شناسایی شد
  • تصمیمی برای استرداد اراضی پتروشیمی میانکاله گرفته نشده است
  • قلع و قمع چهار فقره تغییر کاربری غیر مجاز در آمل
  • بیش از ۲۵۰۰ هکتار از اراضی کردستان تحت کشت گیاهان دارویی است