Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظهر امروز آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح زاگرس؛ ظهر امروز آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  امام جمعه یاسوج: رهبر انقلاب ترامپ را تحقیر کردند/سعودی و صهیونیستی خائن به زباله دان تاریخ فرو خواهد رفت

امام جمعه شهر یاسوج در خطبه اول نمازجمعه این هفته یاسوج ضمن دعوت نمازگزاران به تقوا و دوری از گناه گفت: امام صادق (ع) میفرماید از خدا پرهیز داشته و از گناه دوری داشته باشید، و حداقل تقوا انجام واجبات و ترک محرمات است، دین اسلام در معرض انحراف است و باید همانطور که انسان اموال خود را حفظ میکند باید به وسیله پارسایی حفظ کرد، از طرفی باید دین را هم حفظ و تقویت کرد.



حجت الاسلام علی اصغر حسینی بیان کرد: در سال دوم هجرت مسئله زکات با تشکیل بیت المال توسط پیغمبر اسلام بنا نهاده شد زیرا حکومت به نگهبان، کارفرما، مجاهد، مرزدار، مسجد، کارمند دولت و کسانی که کارهای حکومت را انجام میدهند نیاز به هزینه دارند که بیت المال تشکیل شد و مسئله زکات یکی از ابعاد آن است، و اگر همه کسانی که زکات در اموال آنها لازم می شود، پرداخت کنند، یک‌مسلمان فقیر پیدا نمیشود.

 


وی افزود: زکات باید پرداخت شود و کسانی که اموال آنها به زکات دارد، از مال خود اقدام به پرداخت زکات کنند، در ابتدای سال سیل، و بلایای طبیعی آسیب های زیادی به زراعت وارد کرد اما در کنار ان‌بارش ها سبب برکت در زراعت ها خواهد شد بنابراین باید از این محصولات زکات پرداخت شود .


امام جمعه یاسوج در خطبه دوم نماز جمعه گفت: ۲۶ خرداد شهادت سربازان دلیر اسلام حاج صادق امانی و دوستان و یاران او به وسیله اعدام توسط نخست وزیر وقت حسنلی منصور است، آنها به شهادت رسیده و نام و یاد خود را در تاریخ اسلام زنده نگه داشتند.


وی در ادامه خاطر نشان کرد: جهاد سازندگی به وسیله امام آن متفکر بزرگ با ابتکاری که داشت تشکیل شد و خدماتی انجام داده که در حال حاضر ادامه دارد.



حجت الاسلام حسینی بیان‌کرد: مقام معظم رهبری، در دیدار با نخست وزیر ژاپن که بعد از گذشت چهل سال از انقلاب به ایران سفر کرد، و احتمال داده شد مسئله خرید نفت را مطرح کند و از طرفی از طریق رئیس جمهور امربکا مامور شد بین ایران و آنها میانجیگری کند اما رهبر انقلاب ترامپ را تحقیر کردند و به بی صداقتی و دروغگویی سردمداران آمریکا تاکید کردند و هم چنین فرمود: آمریکا کاری را نخواهد توانست انجام دهد و اگر کاری در توان داشت کوتاهی نمیکرد، از ابتدا تاکنون هر آنچه که توان داشتند انجام دادند، اما آنها در مقابل سد فولادی مردم ایران کاری نخواهند توانست انجام دهند.

 

حسینی افزود: رئیس جمهور امریکا گفته است بعد از خروج آمریکا مردم ایران شعار مرگ‌ بر‌ آمریکا را ترک کرده است، اما آیا این شعار ترک شده است؟ که در این‌ هنگام شعار مرگ بر آمریکا در مصلی شهر یاسوج بلند داده شد.



وی در ادامه خاطر نشان کرد: بعضی از کشورهای به ظاهر اسلامی مانند عربستان سعودی حتی یک تیر به سمت اسرائیل شلیک نکرده اند و در شرایط حاضر متحد آنها هستند باید گفت قورباغه دندان دارد و با کشور مظلومی‌ مانند یمن جنگ میکند و باید گفت اگر یک روز کارشناسان نظامی آمریکایی آل سعود را رها کنند توسط مقاومت یمن شکست خواهند خورد و روزی فرارسید که یمن، فلسطین، عراق، و دیگر کشورها آل سعود را نابود خواهند کرد.



امام جمعه شهر یاسوج گفت: رئیس جمهور آمریکا بیان می کند در کاخ خود مشغول فروش سلاح و مهمات هستیم و یکی از آن کشورها عربستان سعودی بوده که مانند گاوهای شیرده هستند.



حسینی بیان کرد: باید شعار مرگ بر آمریکا را هرگز فراموش نکرد و به رهبر انقلاب باید گفت همیشه تو را دوست خواهیم داشت ای کسی که فرزند صالح و خلف امام خمینی کبیر هستید

امیدوارم روزی خواهد رسید عربستان سعودی و صهیونیستی خائن به زباله دان تاریخ فرو خواهد رفت.

 

********************************************


امام جمعه لنده: تنها راه مقابله با عملیات روانی دشمن، ایستادگی و مقاومت است

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به مناسبت های مهم این هفته گفت: سازش با دشمنان باعث خفت و خواری جامعه خواهدشد و در ادامه دشمن شما را نابود خواهدکرد چرا گفتمان ملت ما گفتمان مقاومت است.


وی افزود:ملت ما این تجربه را پیدا کرده است که تنها گزینه ای که راهکار مقابله با عملیات روانی دشمن است بحث ایستادگی و مقاومت است.


امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد:بیانات صریح و پخش زنده مقام معظم رهبری در دیدار با نخست وزیرژاپن باعث شد عملیات روانی دشمن در چشم میلیون ها بیننده در جهان خنثی شود و اقدام قاطع مقام معظم رهبری که فرمودند نه مذاکره می کنیم و نه جنگی خواهدشد به جهان مخابره شد.


وی تاکیدکرد:مقام معظم رهبری فرمودند ضمن احترام به ژاپن ترامپ راشایسته پیام نمی دانیم و همه سیاست مداران جهان این جمله مقام معظم رهبری را شکست امریکا و هیمنه امریکا در چشم میلیون ها نفر بوده است.


محمودی اصل گفت: بیش از شش سال تیم هسته ای ایران تلاش های خوبی را داشته است ولی امریکا به راحتی از برجام خارج شد و ما هیچ سازشی با امریکا نداشته و نخواهیم داشت .


وی درادامه تاکیدکرد: امریکا در طول چهار دهه گذشته هیچگاه به دنبال صداقت در معاهدات خود نبودند و هیچگاه برپایه صداقت عمل نکرده است و همواره با اعمال تحریم های ظالمانه خود به دنبال تغییر حکومت ما بودند ولی با هوشمندی و درایت مقام معظم رهبری وبا الگو از سیدالشهدا پاسخ کوبنده ای به ترامپ و ایادی استکبار داد.


خطیب جمعه لنده گفت: الان خط روشنی از سیاست خارجی برای مسئولان ترسیم شده است و مسئولان ما در رده های بالای مدیریتی باید در زمان باقی مانده به اروپایی ها باید مطالبات مردم بیان شود.


وی خاطرنشان کرد:هفته جهادکشاورزی فرصت خوبی برای معرفی دستاوردهای کشاورزی است که امیدواریم در این حوزه به خصوص درحوزه های مختلف نیز بتوانیم به پیشرفت برسیم.


محمودی اصل گفت:هفته ملی بدون دخانیات با شعار اماکن عمومی بدون دخانیات حق شهروندان است و امیدواریم دراین زمینه بتوانیم مشکلات جوانان را بر طرف نماییم.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۵۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب

جمعی از کارگران سراسر کشور در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر امروز چهارشنبه و تا دقایقی دیگر در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

به گزارش مشرق، جمعی از کارگران سراسر کشور در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، امروز چهارشنبه - پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ - و تا دقایقی دیگر در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

اخبار و تصاویر تکمیلی متعاقبا منتشر می شود..

دیگر خبرها

  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • اشراقی: ملاک اندیشه‌های امام، رهبر انقلاب هستند
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از دیدار رهبر انقلاب با کارگران
  • دیدار کارگران با رهبر انقلاب فردا چهارشنبه برگزار خواهد شد
  • توصیف دقیق عملیات وعده صادق از زبان رهبر انقلاب